Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паркинг светлини (габарити) вместо дневни светлини?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • trapper
    коментира - отговор
    Р. Ровърът има дневни габарити отзад. Това е полезно за тунелите в Гърция, където камерите снимат за включени светлини отзад (тунелите са ярко осветени и сензорът не включва късите).

  • бат'Марто
    отговори
    Чавдар е дал решението.На Диското от години съм си залепил сензора .

    Остави коментар:


  • Stbd
    коментира - отговор
    Такива габарити са си фабрични дневни светлини, не са ли?

  • dragozow
    отговори
    На Форда имам позиция ауто, която пуска фаровете ако е тъмно. Във фордовите форуми намерих решение. Добавя се едно реле и един бушон и светлините стават автоматични, при светло време късите светят на 80%, ако е тъмно светят на 100% плюс задните габарити. Недостатък е, че пали фаровете с даването на контакт. Релето в Мото пфое струва 80 лв, от Викиват същото без надпис на ФОРД е 3,80 лв. Трета година карам така.

    Остави коментар:


  • Чавдар (V93)
    коментира - отговор
    Минусът е, че ти светят постоянно и задните светлини, за разлика от варианта с наличие на специални дневни светлини

  • градско чедо
    отговори
    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

    При наличието на аналогична опция аз съм закрил за постоянно датчика за осветеността (със самозалепваща алуминиева лента) и лостчето си стои на позиция "авто". В резултат, след запалване на двигателя, късите си светват автоматично, защото колата си "мисли", че е тъмно.
    Т.е. никакви допълнителни модули и никакви майстори.
    Това е чудесно решение. Благодаря!

    Остави коментар:


  • Чавдар (V93)
    отговори
    Първоначално публикуван от градско чедо Преглед на мнение
    ...
    На лостчето за фаровете имам позиция "авто", която включва габаритите (постоянно) и късите когато е тъмно. ....
    При наличието на аналогична опция аз съм закрил за постоянно датчика за осветеността (със самозалепваща алуминиева лента) и лостчето си стои на позиция "авто". В резултат, след запалване на двигателя, късите си светват автоматично, защото колата си "мисли", че е тъмно.
    Т.е. никакви допълнителни модули и никакви майстори.

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    Нищо и няма на инсталация.

    Към автора на темата: сложи модул за автоматично запалване на светлините. Ако си с халогенни крушки, е хубаво модула да има плавно запалване и леко димиране на интензитета.

    Остави коментар:


  • santaclash
    отговори
    За съжаление, ще трябва. И по-дбре си вземи някакви отделни "дневни", защото карането на къси бавно съсипва инсталацията. Даже в доста случаи хич не е бавно.

    Остави коментар:


  • градско чедо
    отговори
    По-спокойно бе хора, какво ми наскачахте? Някои го обърнахте направо на заяждане! Бах мама му. Питах ви като човек.
    На лостчето за фаровете имам позиция "авто", която включва габаритите (постоянно) и късите когато е тъмно. Затова питах законно ли е да се кара на габарити. За да не се занимавам с допълнителни модули и рязане/наставяне на жици. С това отговарям на колегата, който питаше защо. Явно ще си карам на къси.
    Да отговоря и на колегата с цените. Крушките на фаровете ми са 40$, а за габаритите си купих LED Philips X-TremeUltinon W5W за малко под 30 лв. Фаровете ми са полирани и с UV фолио. Та не говорим за пестене на пари. Но и не искам да се занимавам с преработки и с майстори след които обикновено трябва да си дооправям сам нещата.

    Остави коментар:


  • IvanIvanovi
    коментира - отговор
    На Субаруто ми /99г./ като натиснеш и задържиш едно от копчетата за управление на климатика, дисплея светва в дневен режим - пробвай дали и при теб няма нещо такова / аз ги научих скоро, а го карам от 9 години /

  • cecoa1
    коментира - отговор
    Повече по-нови от в България и Източна Европа, да. Но повече нови от старите (без дневни светлини барем), го няма в Германия. А вероятно и в останалите държави. Немците имат доста статистики за доста неща, включително за автопарка си. По спомен средната възраст на леките автомобили в Германия, е към 12-13 години и напоследък бавно се увеличава.

  • santaclash
    коментира - отговор
    "Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:
    ...12. по осветителната уредба:
    а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;"

    И техниеските изисквания за цвят, маркировка, разпределение на светлината:
    https://unece.org/fileadmin/DAM/tran...gs/r087r2e.pdf

  • Chicho1
    отговори
    И на Митсубишито и на Ладата съм монтирал допълнителни диодни светлини които се включват със запалването. На Митсубишито има блокче за управление което ги изключва при включване на фаровете. Не е законно да се кара на дневни /допълнителни/ и основни фарове едновременно /не се спазва от болшинството таксита/. Причината да ги монтирам е, че на Митсубишито при включване на фаровете ми потъмнява дисплея за управление на климатика и клапите за разпределение на духането, а при Ладата два пъти оставах без ток за забравени фарове /японеца има зумер/. Спазил съм отстоянията от пътното платно и между тях. Имат знак за сертифициране от ЕС /дали е оригинален или сложен от китаеца не е важно/. Няколко години вече никакви проблеми.

    Остави коментар:


  • Asteri
    коментира - отговор
    Де пише? .🤨

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X