Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мерцедес 124 250D проблем нивомат
Свий
X
-
Абе, не е скъпа, ама е нефелно-палиативно решение - вместо нивомат имаш дървено заобикаляне на проблема, и загуба на ценна екстра.
-
Ако т.нар. амортисьори са изпуснали, мисли за конверсия към обикновени - единия е с цена около 800 € - или поне толкова беше, като карах S124...
Остави коментар:
-
Сваляш капака отпред , след което вътрешната част с буталата излиза от корпуса , между тях има един О-пръстен който е причината когато помпата тече. На капака също има О-пръстен , но там няма налягане и няма проблеми. Имам някакъв спомен , че ми остана една помпа , ако я намеря ще ти я подаря.
-
Да,при движение на лостчето няма никаква реакция.Обезвъздушавах на максимално вдигнато лостче и именно при това положение,като развих гайката на тръбата течеше все едно на самотек,нямаше налягане,а си течеше спокойно.Амортисьорите нямат видими външни течове,но смятам че и дори да изпускат,ще се вдигнат.Тези дни ще разглобя помпата,да видя в какво състояние е.
Иначе да,сега е клекнала ниско долу на пружините.
Много благодаря за бързите отговори!
Поздрави!
Момчил
Остави коментар:
-
Същото комби и аз ползвах за работен автомобил допреди седем години , но беше с бензинов двигател. Проблема ти е в помпата , дори на празен ход на двигателя , налягането е достатъчно да повдигне натоварен автомобил. Аз като сменявах сферите , само налях ново масло , и всичко си беше наред. А погледна ли амортисьорите в какво състояние се. Без работеща хидравлична помпа , отзад окачването е много меко , колата ляга ниско. Самата помпа е много елементарна , няма нищо сложно в нея . Свали капака който е отпред на помпата , и ще видиш в какво състояние е. Ако си от София , мога да я погледна.
Остави коментар:
-
Уточняването - със свредло ф4 се прави, ама колегата рече, че при разкачен кантар и движение на лоста - реакция няма.
Имам сериозни съмнения, че помпата се е изпомпила....
Остави коментар:
-
трябва да се откачи щангата на кантара и да се вдигне нагоре лостчето (пише AUF и стрелка с посока на лостчето ), след това , да се запали двигателят за 40-60 сек. , за да се обезвъздуши
Остави коментар:
-
Като сложих новите маркучи и тръби,отвих сглобката между маркуча и амортисьора и от двете страни за да обезвъздуша,на работещ двигател, на празен ход маслото течеше слабо,без особенно налягане.А там щом има масло,следва кантара да работи,щом пропуска масло до амортисьорите или бъркам?
Остави коментар:
-
Без масло помпата загива в миг , кантарът ако не работи също няма да се регулира нивото . Отвий от кантара тръбичките към амортисьорите , и от помпата до кантара и виж къде е проблема .
Остави коментар:
-
Мерцедес 124 250D проблем нивомат
Привет колеги!Дълго време си търсех автомобил за работа и прецених,че мерцедес 124 комби ми пасва идеално за работен автомобил.Търсех в сайтовете и не след дълго намерих дадения автомобил,който беше много запазен външно и вътрешно,обаче имаше проблем с нивомата(една от най-честите болежки за този модел).Взех колата и стигнах до ремонта на нивомата.Маркуча от хидравличната помпа за нивомата отпред беше разкачен,като я взех,тръбичките от помпата до кантарчето,както и тръбите от амортисьорите до сферите бяха ръждясали.И едната сфера беше гръмнала.Та,смених двете тръби до кантарчето с нови медни тръби.Също смених и тръбите и маркучите от сферите до амортисьорите с нови оригинални.Смених и двете сфери с нови.Кантарчето беше блокирало и го замених с използвано такова,което свалих от кола,на която не се знае дали е работил нивомата,но поне лостчето се движеше леко.(Обаче в едната тръбичка към едната сфера беше натикана тел,което ме навежда на мисълта че е ползвана като рестриктор и едва ли кантарчето е работещо)Налях ново масло в казанчето на нивомата(ZH-M),запалих двигателя,обезвъздуших от кантарчето,движих лостчето нагоре и надолу,обаче нищо не се случи.Колата си седеше на същото ниво отзад.Покарах я няколко дни,с надеждата да се дообезвъздуши,ако е имало останал въздух,но нивото не се промени.Според вас проблема дали е в кантарчето?Или помпата се е износила ако е карана без масло дълго време.Като форсирам на място маркуча след помпата се втърдява и шава,което е знак че прави някакво налягане,но дали е достатъчно?Как мога да проверя кантарчето дали работи и помпата може ли да се замери какво налягане прави?Благодаря предварително!Тагове: Няма
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Остави коментар: