Съвсем наскоро отворихме дискусия с опитни офроудъри за това какъв трябва да бъде блокажа на задния мост при превоз на товари. Изказано бе мнение на колега, че отзад трябва да бъде принудителен, за да се изключи натоварването на сухо и в завои.Моите наблюдения са, че при принудителен обаче рисковете са сходни при попадане на корен или скала, а и допълнително при страничен наклон с включва и "метлата". Моля да коментират само колеги, които имат практически опит и с двата варианта.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Принудителен и самоблокиращ диференциал на заден мост при превоз на товари?
Свий
X
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.