Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    така като сте се заприазвали за ксеноните аз си сложих преди 2 години и нещо ксенон на RANGE-а ( естествено нямам лупи - p38a), и ми свети екстра, ама маи не са регулирани мн добре, защото като карам по бързо и ми тъмнее, маи ми светят мн високо, та въпроса ми е къде има стенд да си ги регулирам и да ги направя като хората и колко пари ще струва това удоволствие???

    Коментар


    • #77
      До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
      така като сте се заприазвали за ксеноните аз си сложих преди 2 години и нещо ксенон на RANGE-а ( естествено нямам лупи - p38a), и ми свети екстра, ама маи не са регулирани мн добре, защото като карам по бързо и ми тъмнее, маи ми светят мн високо, та въпроса ми е къде има стенд да си ги регулирам и да ги направя като хората и колко пари ще струва това удоволствие???
      Колега прочети поне първия пост или поста над твоя. По-добре цялата тема. Принципа 'на мене да ми е светло, другите да го ду@@т' не е много поулярен в тоя форум.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #78
        До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Колега прочети поне първия пост или поста над твоя. По-добре цялата тема. Принципа 'на мене да ми е светло, другите да го ду@@т' не е много поулярен в тоя форум.
        Нали все пак не очакваш всички тук да са божи кравички. То едва ли има и такава. А относно заслепяването : от дългогодишния ми опит по пътищата мога да те уверя , че несъзнателните водачи с нерегулирани фарове у нас с обикновени халогенни крушки са в хиляди пъти повече от тези със ксенона . Впрочем , едва ли ще е преувеличение ако кажа , че рядко има автомобили с напълно изправни светлини изобщо . Изключвам новите ....
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #79
          До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          Да видим как ще познае някой дали съм с ксенон или не,след като съм си запалил фаровете. Нито заслепяват,нито нищо. А възможността за тоталното забраняване на афтърмаркет ксеноните е такава глупост,че... Не са много хората дето биха дали 3-4000 лв за заводски ксенон. Обаче всички искат да виждат хубаво през нощта. Какво трябва да се направи: Ами един ЕДИНСТВЕН(в краен случай и повече) вносител/и на ксенон системи сключва договор със СБА за монтаж и профилактика. Отиваш,купуваш,монтират ти го,след това регулират. След това задължително на всеки 6 месеца ходиш да те проверят дали заслепяваш. Това е много по-правилно,но и по-трудно от една далеч по-проста забрана.

          За заслепяващите „обикновени“ фарове. Хората с нерегулирани халогени на късите светлини са в пъти повече от хората с гаден ксенон. Напоследък забелязвам тенденцията тези с халоген да си вдигат фаровете докрай „да ми свети повече,бе хахахах“,а хората с ксенон да търсят място за регулиране. А относно тези с нерегулиран халогени-като видя такъв с/у мен с удоволствие си включвам дългите (ако далече си ги държа вкл. докато премине).
          Последно редактирано от Dino; 13-06-09, 11:46.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #80
            До: Колко опасни са китайските електрожени?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Ами, тесла са. Както се оказа. Няма един чифт фокусиран, от всичките, които съм виждал, поне H4би. На мен ми светят на петна, а на насрещните - в очите. Силно и на двете места. Един си играх, играх, играх да го глася и накрая го подарих. Само защото човекът, на който го подарих си беше сложил някаква страхотевица.

            Сега съм приел предизвикателството - неподвижни H4, само къси - да станат истински къси. Дългите ще ги мисля.
            Eто какво се предлага САМО за къси H4. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:H4%20Single.jpg
Прегледи:1
Размер:29.3 КБ
ID:5110961
            Така губиш дългите,но е невъзможно да заслепиш когото и да е,защото металната пластинка отзад реже всички отблясъци.
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • #81
              До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

              sparkybg от Вранглер TJ фаровете нямали да станат на Тераното? Има такива с лупи, предполагам са с Н4 крушки.
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #82
                До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                sparkybg от Вранглер TJ фаровете нямали да станат на Тераното? Има такива с лупи, предполагам са с Н4 крушки.
                Лупи + H4 е малко странна комбинация.

                Коментар


                • #83
                  До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  Лупи + H4 е малко странна комбинация.
                  Незнам предполагам, иначе как ще има къси и дълги?
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                    Незнам предполагам, иначе как ще има къси и дълги?
                    Както всички автомобили с фабричен биксенон. Във фара има бленда която се управлява с електромагнит. На къси, блендата е в едното положение и спира част от светлинния поток. На дълги е в другото положение и прпуска целия светлинен поток.

                    Май имаше и някакво решение с местене на лупите...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #85
                      До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                      Както всички автомобили с фабричен биксенон. Във фара има бленда която се управлява с електромагнит. На къси, блендата е в едното положение и спира част от светлинния поток. На дълги е в другото положение и прпуска целия светлинен поток.

                      Май имаше и някакво решение с местене на лупите...
                      Това е ясно, но за парите, които струваха, не мисля че има такива системи в тях.
                      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                        sparkybg от Вранглер TJ фаровете нямали да станат на Тераното? Има такива с лупи, предполагам са с Н4 крушки.
                        Ако са кръгли, размера е същия. Ще станат.

                        Ама, къде ги, да ги видя?


                        Иначе, съвсем не е изключено да са с бленда, макар по-малко вероятно. Тя блендата не е космическа технология, а проста ламаринка, пружинка и електромагнит.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Мисля че преди време ги гледах в ebay. Поразрови се, ще намериш.
                          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            От китайските лупи за които говорехме по-горе мисля, че мога да докарам в порядъка на 270 лв. от този вид
                            Прикачени файлове
                            Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                            Коментар


                            • #89
                              До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                              Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
                              От китайските лупи за които говорехме по-горе мисля, че мога да докарам в порядъка на 270 лв. от този вид

                              Искам снимка как светят реално, срещу стена примерно. На къси и на дълги, дори и да не са монтирани. Ако са читави, взимам веднага едни на 4300К.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Искам снимка как светят реално, срещу стена примерно. На къси и на дълги, дори и да не са монтирани. Ако са читави, взимам веднага едни на 4300К.
                                И аз това поръчах. След няколко дена ще може да стане.
                                Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X