Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола с директно впръскване става ли на газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кола с директно впръскване става ли на газ?

    Здравейте , попитах няколко газаджии и всичките казаха,че коли с директно впръскване не ставали на газ, все пак имали някъде някаква система която става и на каква цена, понеже в момента сме в процес на покупка на още една кола с директно впръскване която е с голям двигател и искам да сложим газ .
    За съжаление колата е с директно впръскване и дори брц българия отказаха казаха ,че нямали система...

    та ако знаете система и някаква цена кажете ако изобщо става.

  • #2
    За каква кола точно става въпрос?
    '06 Audi A6 4F Allroad 3.0 TDI Quattro
    '00 Toyota Land Cruiser Prado 95 3.4

    Коментар


    • #3
      Lexus is 306К.с. 3.5 бензинов двигател без турбо. 2014година

      Коментар


      • #4
        Има си и с фабрична газова или метанова уредба. Например:





        Ето ти и примерна оферта, която не знам дали е подходяща за твоя автомобил, но ако звъннеш, ще ти предложат каквото трябва.

        Просто системите са малко по-сложни, по-скъпи и на кварталните газаджии им е по-лесно да кажат, че не става.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          Преди 2 години като се чудех каква кола да си купя, питах газаджията кои от новите кошници стават на газ. Каза всички, зависи колко трудно и скъпо, но общо взето всички. НО, за малък двигател за мен вече няма смисъл от газ. Първо горят почти колкото дизелите, второ повечето горят и някакъв процент бензин, чувал съм от 10 до 30%, на няколко такта един на бензин и т.н. Отделно цената на уредбата вече става дебела. За по-голям двигател и пробег има смисъл. Всичко е въпрос на сметки и лична преценка. За съжаление за мен лично вече май газовата колонка остава добър спомен.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #6
            Съветвам те да не си О*ираш хубавият лексус. Отделно, ако не можеш да си позволиш горивото на тая кола, дето се води луксозен клас, за какво изобщо я зимаш ?! Ми ти с подръжката трябва да направо да се застреляш .. или да не я подържаш грам ?! Като ти е такъв проблем, смени марката и модела и си вземи нещо по джоб, щото мизерията .. води до по-голяма мизерия. Отделно на въпроса, да може да се направи, но за това ти отказват защото е пълна греда една такава газова. Прави се или течна фаза газ, дето е 5 чанти с пари отделно има помпа за газта която се пре*бава от наща газ и икономията не нам къде отива щото помпата е към 300-400 лева. Или се прави ГИ, където в твоя случай на 6 цилиндъра 5 ще работят на газ, 1 на бензин и ще се въртят което е.... мангалия пълна !

            Коментар


            • #7
              И на мен газаджия ми е казвал, че тия новите почти всичките могат да се направят на газ, но рядко има смисъл. Цената е х3 и системата винаги подава минимални количества бензин. Не може да се елиминира напълно.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • tabu_bg
                tabu_bg коментира
                Редактиране на коментар
                И то все проблеми с подобен род газови на такива мотори. Познавам един дето зе Хавал нов, и си мисли че е тарикат и му сложиха газова още от дилъра и после си псува живота и колата и дилъра, били го излъгали, а 100 човека му обясниха, че това е грешка, ама нали и той си мисли, че е тарикат и ще кара за 5 и 60 на 100 километра....

            • #8
              Течната фаза не решава проблема при газифициране на коли с директно впръскване. Системата е друга. Най-общо казано работи и на газ и бензин едновременно, за да не запичат бензиновите инжектори.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #9
                За конкретния двигател, ако е 2gr-fks има система на Принс с директно впръскване, през бензиновите инжектори мисля
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #10
                  Принс и брц България казаха не , а на друго място ми обясниха че колата е с директно впръскване - водят се и комбинирано впръскване , и реално има 12 инжектора да 12 реално на различни места, и няма система поне те не предлагат...
                  И аз оснанах изненадан че е с комбинирано впръскване и 12 инжектора, да не е Ферари..

                  Да се сложат 12 инжектора
                  на 6 цилиндрова кола за която реално не са нужни повече от 6 инжектора не е ли овъркил направено с цел по скъпи ремонти и обслужвания щото друга ползва не виждам?

                  Коментар


                  • #11
                    С директно впръскване в 2 точки имаш по-бързо възпламеняване на сместа. Нещо като на alfa twin spark-а, но при по-модерната технология с директно впръскване. Това на теория. Дали точно това е целта нямам идея.

                    Коментар


                    • #12
                      Има вариации на тема газ през бензиновите инжектори.

                      Едно че е скъпо и друго че на практика това е инженерен проект който няма друг смисъл освен да го направиш за себе си и за кеф.

                      Това ако имаш голямо количество свободно време, ама пък тогава е малко вероятно да имаш едновременно пари за такава кола и знанията да го направиш. Цяла трета тема дали ти се занимава.


                      Има мошеници които даже го предлагат за пари - не им вярвайте, няма да го направят.


                      Аааа има и още един вариант - ако бензиновата инсталация е безнадеждно скапана, тогава един изпарител и плочка - и колата отново е в движение. Само на газ.
                      Владиката Петар ги предупреди невакцинираните: Тие се потенцијални самоубијци, за нив нема место во рајот

                      Коментар


                      • #13
                        Може и да сте прави, но... Щом казваш 12 инжектори и комбинирано впръскване, вероятно двигателя е точно този, 2гр-фкс. Едните инжектори са директно впръскване е цилиндрите, а другите нормално. И двигателя работи в различни режими според натоварване и обороти. Директното впръскване работи при симулация на цикъл на Аткинсън при слабо натоварване за да пести гориво, а индиректните обръщат в цикъл на Ото за вдигане на мощността. Дали цялата тази галиматия си струва усилията не знам, факт е че това вмомента е един от най разпространените двигатели на Тойота. И за него си има модел газова уредба Принс. Проучвах ги защото се бях мераклисал да си купя Такома, а тя също е с този двигател от 2015 насам.
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от miotech Преглед на мнение
                          Принс и брц България казаха не , а на друго място ми обясниха че колата е с директно впръскване - водят се и комбинирано впръскване , и реално има 12 инжектора да 12 реално на различни места, и няма система поне те не предлагат...
                          И аз оснанах изненадан че е с комбинирано впръскване и 12 инжектора, да не е Ферари..

                          Да се сложат 12 инжектора
                          на 6 цилиндрова кола за която реално не са нужни повече от 6 инжектора не е ли овъркил направено с цел по скъпи ремонти и обслужвания щото друга ползва не виждам?
                          Принципа е различен. В случая не се касае за два директни инжектора. Първоначално Тойота работеха така - инжектори само за директно впръскване (колкото са си цилиндрите), но проблемите при някои режими доведоха до поставяне на втори, традиционен инжектор, който впръскава пред пълнителния клапан (в колектора). Алгоритъма е сложен и на различни скоростни и товарни режими работят различни инжектори и съответно все едно са два двигателя (две горивни уредби) с директно, или с впръскване пред клапана. Това е проблем при газифициране, защото задачата става сложна. Теоретично не е невъзможно, но разходите свързани с това нямат нищо общо с монтаж на газов инжекцион. Накратко - изобщо не се занимавай! Или продавай, или си карай на бензин, освен ако не си подготвен да си я направиш сам, но ще ти трябва доста време, пари и нерви.

                          П.П.: icerunner е писал заедно с мен и реално ти е обяснил, доста точно.

                          Коментар


                          • #15
                            Украинците от много време "шарят в тази тема". Ето един пресен пример. Има и други фирми с успешни решения. Тук ще монтират брандирана система произведена и настроена на фирмата "LPG TECH"
                             

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                            Зареждам...
                            X