Обява

Свий
Няма добавени обяви.

моноинжекция на метан, как да върви перфектно на бензин?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • моноинжекция на метан, как да върви перфектно на бензин?

    става въпрос за вектра а , но е приложимо за всичко що е монинжекцион.
    След монтажа на обикновена метанова уредба,"милите"газаджии ми заявиха че пълно щастие няма, т.е. каруцата ми ще се влачи и изпреварванията, особенно извънградско шофиране ще са една мъкааа....
    Всичко това благодарение на остроумната им плочка-смесител,която намалява отвора над дросела от 48мм на 28мм.Е как да върви каталяската като си я стиснал за гърлото.След маршрута Варна-Елена-Варна, където до Елена стигнах на метан, но алтернативата да се върна на метан беше разходка до Търново/100 к.м +/с ревящо дете на борда, естествено избрах алтернативата на бензин и във Варна.В това лошо няма, ако поне колата вървеше нормално, но не би.Все едно че си джиткаш на метан...Та след като се прибрах поразсъждавах и реших, че метана не е нищо по-различно от пропан-бутана/от към смесообразуване,което не е точно така/.Извод-разпробиване на отвор над дросела и щуцер.Проблем-празен ход перфектен ,подаваш газ и гасне-за едно газаджиите се оказаха прави-моноинжекциона няма разреждане-т.е при подаване на газ сместа обеднява до толкова, че мотора гасне.Решение-кутията на филтъра има клапа за управляване студен-топъл въздух.Отвора за топлият въздух е на 1/3 от този на студения.Управлява се чрез вакум.При 30 минутни опити при застопорена клапа към топлият въздух и пръсче влизащо-излизащо в отвора ,от който мотора в момента диша, емперично получих верният просвет-резултат-набита капачка от пбц кока-кола с калибриран отвор.Пробно кръгче-върви задоволително.Махане на застопоряването на клапата, събиране на филтъра,монтаж на винтил/в случая имах под ръка ел.вентил за бензин от АГУ, който да командва положението на клапата във филтъра/резултат при подаване на газ-гасне.Съответно спо..наване по български както се полага....Кратък размисъл-мотора прави такова разреждане, че преодолява натискът които оказва вакумът върху управляващата мембрана на клапата.Последва разглобяване на управляващият модул,подмяна на пружината с многократно по-невинна такава.
    Вече два месеца карам по този начин.Разходът ми падна с около 1 лв което на метан си е сума на 100 к.м.Преди трябваше да я режа на 3500оборота за да мога да превкюча на по-висока предавка/скоростната ми кутия е wr-f16-безкрайно дълга/.Сега си джиткам при 2600-2800,определено в ниските е много по-добре от преди.На бензин си върви както преди метановото.Има и неприятни страни-при прекалено рязко подаване на газ отново разреждането съдавано от мотора, успява да преодолее натикът на мембраната въпреки по- детската пружина-малко кофти, ако се опиташ да изтеглиш рязко от светофар ,защото забива.Смятах да разрешавам този проблем с електромеханично задействане/елктромотор за централно заключване/ на въпросната клапа,но след като покарах седмица реших,че на метан карам заради икономията,а неин върл враг са рязките ускорения.Сега като реша да я пържа си я обръщам на бензин и няма никакви изненади.Настоящ разход градско 6 до 7лв в зависимост от трафика,много по- приятна за каране.Преди 7-8лв много нервна и с безбожно вяло ускорение/при цена на метана с 16ст. по-ниска от моментната/.Надявам се да съм дал тема за размисъл.
    п.п. харесва ми сузуки самурай, някакви предложения?

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X