Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mercedes zetros 6x6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    В "СМК" Стара Загора имаха такъв Краз който влизаше на заден ход в гаража и хидравлика го повдига около 50см. Но - гаража трябва да е без врати, без шината или винкела за вратата долу и най важното . Ако срещу гаража има други гаражи Краза не може да направи маневрата!! Това става на поляна на нови места където се подреждат поред. При принудителното вдигане на гаражи в Пловдив всичко е хаотично и кой когато може(продаде). При дълж. на каросерията около 6.20 е най добре . Гърба на гаража може да е отпред, може да бъде и отзад. Борето

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Идеята ни е двата камиона да се допълват като възможности . Има места където е кал невероятна и е трудно да стабилизираш здраво с четирите стабилизатора . Има места където мъкнем дървени ЖП траверси слагаме по две и върху тях полиамидната плоча и пак е зор . Знаеш какъв е кошмара на краниста да подаде стабилизатор при вдигнат товар . Като имаме и камион който може да влезе в клетката и да я извади до здраво е лесно .

  • #47
    Бате Боре е показал съвременните грамотни способи за превоз на такъв товар. И - най-правилния кран за такава дейност.
    Понякога наистина може да се вози и напречно,обстоятелствата го налагат... Преди години тука местихме и един или два ги возеха напречно, на стотина метра разстояние. На КрАЗ отгоре и такелажникът и той се возеше горе при въжетата. Аз бях достатъчно настрани, ама да си призная - беше ме шубе... По повод посоката на гаража - гърба винаги към кабината. Имаше една натурална снимка по вестниците някъде 90-те години в София - рязко спиране, гаражът пада напред и шофьора натиснат върху голямото кормило...
    Ей го и тоя убавец /моя снимка по обяд/ стои като паметник вече три години - готов да пали и да излиза на къра. Имаше времена му слагаха по два броя на гърбината.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210118_123522.jpg
Прегледи:392
Размер:587.5 КБ
ID:6697071

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Продават ли го краза ?

    • jordanov sv
      jordanov sv коментира
      Редактиране на коментар
      Не се продава. Имаме си тука местен бизнесмен дето е напълнил един стадион с такова железо и не дава едно болтче да се пипне. Направо е като Джурасик парк и чакаме края на света, хаха.

  • #48
    К,ъв Мерцедес кви 5лв. Много ме кефи тази реклама. Какво точно казва водача? - https://www.facebook.com/10000055317...81689505192783

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Направо попадение,да се скъсаш от смях,
      а учудването на водача, че е в Хималаите избива рибата.

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Тая реклама съм я гледал на времето, но когато я мерна се скъсвам от смях, според мен една от най добрите правени до сега!

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Нещо коментара се е дублирал.

  • #49
    Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
    Чудно ми е как се справят пътно потдържащите служби в Алпите, Скандинавия и т.н като си нямат Урал? С какво чистят снега, как дърпат закъсали камиони?


    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      И си пуши като типична съветска машина,

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Все пак си е типична Съветска машина ха ха ха !

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Кольо, да не те е ухапал гагич?

  • #50
    Виц:
    Японец разглеждал руски камион... цъка и се чуди...
    - Какво ли няма да измислят тия руснаци само и само да не правят пътища...
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #51
      Не знам за кви Урали иде реч ама тука в дивия и ветровит североизток си имаме ей таквиз да вадят тировете:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:панорама.jpg
Прегледи:258
Размер:148.0 КБ
ID:6701059
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Верижна техника на твърда настилка ... Ама това излиза да помага, когато пътищата не са на гол асфалт.

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Верижната техника не е проектирана за гладки настилки, за това за измислени гумените стъпки, ако техниката се наложи да се движи по асвалт или на паради, иначе верижната техника е проектирана за меки почви където спира колесната,навремето при Пражката революция са мазали паветата в Прага с свинска мас, и танковете не е могли да мръднат от боксуване!

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Гумираните вериги са хубави за асвалт и павета но имат много малко ресурс . За това на парадите се кара бавно и без излишни резки движения .

    • #52
      МТЛБ в действие:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:142906607_4219389508089667_4117737755163837051_n.jpg
Прегледи:236
Размер:33.4 КБ
ID:6701096
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Дъното на всички машини на базата на МТ - ЛБ е плоско . Като легне по корем върху калта на цяла площ съм късал въжето . В БЕТА две години им вадех буталата до краен предел та и зад него .

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Прнципно не би ли трябвало с плоско дъно ваденето да е по лесно, защото се плъзга по лесно, не като като при джипките и камионите, да забира калта отдолу.

      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Ама ако залепне за калта - няма отлепяне. Мой близък, в миналото командир на разузнавателен взвод, много мразеше БРДМ-2 и по тази причина. Въпреки, че въпросното возило не е чак толкова гладко като МТ-ЛБ-то

    • #53
      При плоското дъно, вакуумът изисква като противосила не килонютони (обичайно налични при ДВГ), а мега, та и гига -нютони.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #54
        В скандинавия с това, с което вадят камионите от канавките, не е равностоен урал от тук спряганите. Тука многократно се дава пример с видеото дето урала дърпа тира на витиня, но да го извадиш преобърнат в канавката ти трябва съвсем друг и тежък камион за такива цели.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • #55
          Когато пътя в най лесния си участък изглежда така:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:187
Размер:32.3 КБ
ID:6701357

          Колесна техника не може да спасява

          Иначе пътя се почиства като спре вятъра само с фадрома или челен товарач.
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо преди 5 - 6 години автомагистрали бракуваха последния роторен снегорин ЗиЛ 131 щото много харчел . Тая година го нарязаха . Навремето като урала беше снегорин нямаше преспа която да му се опре. Обикновено тръгваше пръв . Верижни влекачи на базата на Т 62 и Т 55 със свалени куполи дал господ .

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Да не си ходил до Кичево Росене, или кадрите са от виждам те КАТ Варна? От вчера на сам само тези снимки са ми пред очите като отворя ФБ

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм си в Орешак и вчера ги снимах следобеда при разходка пеш

            Кадрите от Виждам те КАТ са мои.

            Днеска вече ни разринаха.

            Относно роторния снегорин - какъвто и да е снегорин е все тая след като имаш ураганен вятър и засипва зад тебе.

            Между другото днеска един роторен чистеше главния път Албена-Кичево ама не снимах.

        • #56
          И задължително баш кога има преспи и вятър, ГанЯ точно тогава трябва да мине от там. Не може да изчака ден два да разчистят ...

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Ми ти това е един от най-проблемните участъци от българските пътища-между Добрич и Варна. Там на равното...

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо, Добрич - Варна е добре, но Варна - Добрич не е ... открай време е така. Можеха малко храсталак да насеят покрай този път или само на проблемнбите места. Ама никой не мисли повече от мандат напред.

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Мда, точно на изкачване на баирите горе до онова радарно топче видях пряспа около 5-6 метра висока десетки метри дълга, тва преди 15+ години.

            Който изсече поясите обрече доста народ на екстремни преживявания зимата.

        • #57
          Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
          И задължително баш кога има преспи и вятър, ГанЯ точно тогава трябва да мине от там. Не може да изчака ден два да разчистят ...


          Първоначално публикуван от FiveFinger

          И пет дена в годината не може да си седне на гъза вкъщи?
          И то не последователни ...
          Друго си е да се накръстосат в преспите и да се реве как държавата нищо не праи ...
          В сравнение с другите държави наистина НЕ прави. Преди години като минавах в края на март на екскурзия с кемпера /да си вея задните части/ на един от високопланинските проходи /мисля, че беше Кортина д'ам пецо/ имаше утихваща вече снежна виелица. В началото имаше 2 унимога с медицински екип, спираха всички и любезно обясняваха, че трябва да се преминава с вериги, че има изоставени МПС-та пречещи на нормалното придвижване и напомняха за единния тел. номер за спешни нужди.
          Та за нашата държава: зима е, сняг вали, вятър духа и това е нормално за този сезон. Нормално е и службите, които отговарят за почистването на пътната мрежа, както и тези по бедствия и аварии да са в пълна готовност при такива ситуации.

          Защото времето в края на януари пак ни изненада...



          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            От седмица е ясно какво идва на сам. Вчера беше меко времето поразтопи се във Варна през денят , но не спря да вали сняг. Вечерта с падането на температурите всичко замръзна и тази сутрин защото нямаше сняг за риене , не е минал нито един снегорин да опесачи. Това е крайно безотговорно , принципно се опесачаваше преди време още преди да излязат автобусите от градския транспорт(преди 5ч). Сега чакаме трафика да размрази пътя.

        • #58
          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение





          В сравнение с другите държави наистина НЕ прави. Преди години като минавах в края на март на екскурзия с кемпера /да си вея задните части/ на един от високопланинските проходи /мисля, че беше Кортина д'ам пецо/ имаше утихваща вече снежна виелица. В началото имаше 2 унимога с медицински екип, спираха всички и любезно обясняваха, че трябва да се преминава с вериги, че има изоставени МПС-та пречещи на нормалното придвижване и напомняха за единния тел. номер за спешни нужди.
          Та за нашата държава: зима е, сняг вали, вятър духа и това е нормално за този сезон. Нормално е и службите, които отговарят за почистването на пътната мрежа, както и тези по бедствия и аварии да са в пълна готовност при такива ситуации.

          Защото времето в края на януари пак ни изненада...


          Все едно днес за първи път попадаш в тази държава? Знаам че е такава, и въпреки това пак се навираме в преспите ...

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Нали трябва по някакъв начин да накараме, тези, които сме избрали да си свършат работата?
            А всеки сам си решава кога и къде ще тръгне. И аз след малко тръгвам на път.

          • FiveFinger
            FiveFinger коментира
            Редактиране на коментар
            Когато навява и вали 24ч, няма техника която да смогне да чисти. В нормалните държави, пътя СЕ затваря докато се изчисти. Ама нали все тичаме преди вятъра ..., курназ мъж не писка.

        • #59

          #55.3

          sek.1 коментира
          Днес, 09:55



          Кольо преди 5 - 6 години автомагистрали бракуваха последния роторен снегорин ЗиЛ 131 щото много харчел . Тая година го нарязаха . Навремето като урала беше снегорин нямаше преспа която да му се опре. Обикновено тръгваше пръв . Верижни влекачи на базата на Т 62 и Т 55 със свалени куполи дал господ .
          Eдва ли е заради харчене. Всички тези машини и особено в тези условия харчат много. Най-вероятно е прехвърлил ресурса си в пъти.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • yuriy ivanov
            yuriy ivanov коментира
            Редактиране на коментар
            И аз това се очудих, колко мнохо да харчи тоя ЗИЛ, тя верижната техника не жали по малко гориво, а изключително глупаво е да нямаме роторен снегорин, и то на такива напечени места на който всяка година стават подобни случки, иначе този от видеото ми се вижда добре, ама защо е чак с такъв двигател че даже се пали на въздух като танк!
            Последно редактирано от yuriy ivanov; 28-01-21, 10:55.

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Не знам от коя година монтират само на дизели,но ,81г отриваха две крайни улици с навяти огромни преспи над 3-м. (олуците на къщите не се виждаха ) и хората не можеха да излязат навън. Изпратиха два снегорина 131 и 157 -бензинови. които пробиха преспите.

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Абре хора ротор та ротор бил спасението.

            НЕ Е спасение при силен вятър - върши работа в планината може и 3 метра пряспа да пробие.

            При нас на село като вали има ураганен вятър и засипва изчистеното.

            Като спре вятъра времето вече е омекнало и снега стар и улегнал дето с ротор не мое се бори.

            Бори се само с фадромата

        • #60
          Роторен снегорин Урал с двигател от танк Т34 харчи 300 литра на час .

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Айде стига сте писали глупости . ДЕ 210 харчи около 50 литра дизел на час .

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X