Здравейте, нов съм в този форум и искам да споделя с вас моите средно-далекосрочни планове за високопроходим кемпър и да чуя мнението на знаещите и можещите от този форум.
От известно време разглеждам Газ 330811 "Вепрь" като евентуална основа за кемпър.
Това е разработено на базата на Газ 33081 "Садко" което е наследника на виетнамката. Предстажлява нещо средно между огромен джип и високопроходим автобус. Произвеждат се от 96та и мисля че до 14 още са ги правили. Фабрично се предлага с 12 местна конфигурация която даже може да стане на нещо като голямо легло. С 4,7л дизелов двигател е и казват че харчи м/у 13 и 17/100 което за такъв автомобил си е чудесно. Вдига 100, но аз не бързам
Идва фабрично с лебедка, две печки и пригоден за работа от -50 до +50 градуса.
В момента почти нов такъв (под 30 хил км) се намира между 10 и 15 хил евра но имайки предвид геополитическата обстановка рублата се очаква да пада и може и да станат още по-достъпни.
Някой тук има ли наблюденив върху тези или подобни ГАЗки?
Много благодаря.
От известно време разглеждам Газ 330811 "Вепрь" като евентуална основа за кемпър.
Това е разработено на базата на Газ 33081 "Садко" което е наследника на виетнамката. Предстажлява нещо средно между огромен джип и високопроходим автобус. Произвеждат се от 96та и мисля че до 14 още са ги правили. Фабрично се предлага с 12 местна конфигурация която даже може да стане на нещо като голямо легло. С 4,7л дизелов двигател е и казват че харчи м/у 13 и 17/100 което за такъв автомобил си е чудесно. Вдига 100, но аз не бързам

В момента почти нов такъв (под 30 хил км) се намира между 10 и 15 хил евра но имайки предвид геополитическата обстановка рублата се очаква да пада и може и да станат още по-достъпни.
Някой тук има ли наблюденив върху тези или подобни ГАЗки?
Много благодаря.