Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зил-135ЛМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Зил-135ЛМ

    Няма да давам данни за ракетата,а само за пусовата установка защото не сме форум за оръжия а за оффроуд,а към това определение влиза само пусковата установка според мен.
    Пусковата установка на оперативно тактическата ракета Луна-М или по известна с натовското си означение (Frog-7) представлява камион Зил-135ЛМ тази машина е разработена от конструктора В.А.Грачов в СКБ.Зил шасито има оригинанална двумоторана бордова схема без диференцяли и с управляеми предни и задни колела.Надежноста и високата ефективност се потвържадват с това че проходимоста се подобрява с 30%спрямо старите верижни пускови установки.Двата двигателя Зил-375 с обем 7литра и мощност по 180к.с. всеки задвижват чрез две автоматични скоростни кутий четерите колела от всяка страна,средните колела са с ресорно окачване а предните и краините са с независимо окачване с торсиони като предните и задните колела са управляеми.Радиуса на завоя е 12,5м.Машината развива скорост по шосе 60км/ч. при маса на ракетата 17,6 тона от дясната страна има тритонен кран за презареждане. Ето и малко снимки:
    установките в готовност за пуск:


    на парад:

    чертежи на установката:
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

  • #2
    Отлична класическа схема. Близо до това са и едни, доколкото знам всичко на всичко 6 произведени машини за търсене и спасяване на приземилите се космически екипажи. Само корпуса е цял, херметичен, амфибиен, и по същата технология, като моето камионче.
    Едно уточнение.
    Това не е влекач, а носител. Когато става дума за носители на ракети има неприятни особености. Формално верижните имат по-висока проходимост, обаче пък демаскират при движение по твърди пътища, и даже само при пресичането им. На твърд грунд са реално неуправляеми. Верижното шаси не друса, обаче вибрира, а това сваля ресурса на ракетата примерно с 5 години, от проектни 20. Иска винаги 80 тонни платформи от железниците, и непременно с бетонни рампи, иначе чупи вагона. И кви да е още капризи.
    Заради тия работи по общата оценка за по-добро се обявява колесното шаси. Което има триста други недостатъка, обаче пази ресурса на ракетата, и даже може да мине по цивилно шосе без да го бракува, а ние през повечето време все пак живеем не на война ...

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X