Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ово йе йзеро....

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:76E8B13D-6D96-4B79-9113-0D28569D6EAE.jpeg Прегледи:0 Размер:446.0 КБ ID:6617781

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:7A4C8599-4045-4071-B1FF-DC7E8D43F429.jpeg Прегледи:0 Размер:503.0 КБ ID:6617782
    Прикачени файлове
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • Венци- малкия
      Венци- малкия коментира
      Редактиране на коментар
      Е това е сбъдната мечта Чак на мен ми стана кеф. Ще ударя едно узо (няколко пъти) по случая!

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      май пак си забравил да вдигнеш транцевите колела?

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Транцевите колела останаха в историята... Макар, че като я вадя през деня на пясъка, може да вършат работа: прибоят за два часа я пълни здраво с вода и пясък, която после не мога да източа сума ти време. Дирята е такава, защото през всичкото време съм я карал надута като за дюшек, че бях чел някъде, че жегата можела да я пръсне. Последния ден я надух здраво и направо литна. :-)

  • Абе, до Неа Перамос има една крепост- след нея, по един селски път, та право у кръчмето на края. Толкова е пусто, че чак ти става скучно :-)
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • На втора или трета позиция на транеца, с двама човека, максимума е между 41 и 43 километра. Толкова.
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Щом искаш ракета на вода, купи си джет

        П.П. А колко виси антикавитационната плоча под кила? Оттам може да извадиш още някой километър.
        Последно редактирано от коко келеша; 26-06-20, 14:17.

      • Венци- малкия
        Венци- малкия коментира
        Редактиране на коментар
        Хах.. едно приятелче доста карал малки спортни моторници.. като го качихме на ветроходна лодка му падна ченето... "И кво.. с тая скорост ли ше се влачиме цел ден !!!!". Съвсем прилична 6-7 възела скорост си беше

    • Момци, абе как най- сигурно да дръпна колесара от водата? Става дума за нек’ви 20 метра пясък, ама нямам компресор , за да спадна гумите... Преди, като пуснах лодката за една бройка да се окопая с празен колесар- в неделя, като затръгвам сигурно ще е по- тегаво. Мислех, дали не може да закача колесара с един по- дълъг колан и стъпил на по- читав пясък (ако има такъв, де), да не се излагам пред братята... Мислех и дали да не закача лебедката от колесара за теглича и да се пробвам, ама едва ли ще мога с това малко рамо да свърша нещо.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:358567DA-8EC0-40B3-BD86-B49BABA37BF0.jpeg
Прегледи:680
Размер:549.4 КБ
ID:6617866
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • Кални пьтечки си вземи,има ги цели,но има и сгъваеми модели каквито подарих на брата.Купи си компресор,това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ПЯСЪК,лопата също,Фискарс имат добри и евтини,комплект винтили и добър манометър в комплекта си вземи както и комплект за поправка на спукана гума.Има добри и сравнително евтини,ако те мързи да търсиш и ти трябва качество ммммм АРБ имат всичко изброено без вентилите.

        Колко и да те мързи е добре да ги имаш,компресора е около 50,айде от мен още 50 та 100 долара,мотора ти само е 5 бона тук,кални пьтечки за леко комби са около 60 кинта,за 120 има Ротопакс,за 350 има МаксТракс.
        Последно редактирано от BENZBOSS; 26-06-20, 18:39.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Босе, аз и други неща знам, че трябва да има, и част от тях ги имам, ама пусто им е по- добре да си стоят вкъщи...

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          То и на мен лопата,трион и брадва не ми трябват до бакалията ма си стоят в комбито,да не си играя с товарене.

          Един път да ти потрябват и има се потиш и да си спомняш за темата.

          Всеки за него си ма аз съм се окопавал с Фолксваген транспортер,ония с мотора на задника и задното предаване,от тогава / малък бях,даже не млад / като видя пясък и с едно на ум / освен ако не е бедствие някакво /.

          Гледам тавана празен на тегача,време и за кутийки,ще ти улесни живота
          Последно редактирано от BENZBOSS; 26-06-20, 21:38.

      • Бай грък се бяха наредили да зяпат сеир от таверната, ама не би :-) :

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FBAC9F4C-3D90-4BAD-AB95-87C2187ABE05.jpeg
Прегледи:716
Размер:723.2 КБ
ID:6617892
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Като натовариш предната част на ремаркето как се полага и тоя номер няма да мине,иначе и аз бих се наредил за сеира,интересно изглежда

      • Вземи кални пътечки както са ти писали колегите и намери някой железар да ги направи с двойно предназначение , кални пътеки и пътеки на колесара не знаеш колко е хубаво в по студено време да не ти се налага да газиш във водата докато пускаш и вадиш лодка .

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Я дай малко подробности или снимка, че не разбрах...

      • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2776.jpg
Прегледи:650
Размер:356.0 КБ
ID:6618641


        Добре: първото "Белини" (Просеко с прясно изтискана праскова), вече е изпито на борда, докато си бръмкаме около разни островчета. Дето се казва- реално осъществена мечта!

        Следват въпросите:

        1. Лебедката на колесара сдаде още при първото ползване. Ще купя някаква по- читава, като марка, изработка и тонаж, но дали да заложа отново на ръчна или мога да си позволя и електрическа. Не става дума за мързел, а за това, че аз обикновено съм отзад, да вдигам и направлявам качването върху колесара, а жена ми трябва да върти манивелата. Електрическите плашат ли се от морската вода?

        2. Абе, как ги изкарвате тея лодки от пясъчен плаж, където водата е много плитка??? Аз вкарвам пикапа до задните гуми във водата, обаче колесара си стърчи над водата сериозно: лодката се качва върху реално сухи плазове, което е бая зор... След това изкарването на целия автовлак от плажа, пък е съвсем друг филм: аз се справям само със 7 метровия сапан и то на удар- за десетината минути товарене във водата, колесара така се е окопал от тежестта и прибоя, че по друг начин няма вадене...

        3. Дайте някакви инструкции как да се науча, да управлявам тоя колесар (може и някое видео). Шофирайки напред не изпитвам никакъв дискомфорт- нито при изпреварване, нито при престрояване. При движение назад- почти държа линията. Обаче онзи ден се набутах по някакво забутано пътче с ширина точно, колкото джипа, място за обръщане, дори на ръка- нула, а като капак и сериозен наклон, та даже не си и помислих да откача лапата от ябълката... Трябва да се науча да го управлявам тоя кютук, ама от кой извор да почерпя знания?

        4. Тея джапанки не стават за по- бурно море- ясно е. Въпросът ми е: ако зимата купя малко по- дълга лодка (4.20 до 4.50) и лодката е РИБ ще има ли ДРАСТИЧНА разлика във возията? Първия ден влязох да направя сефтето по море на около 4 по Бофорт- освен, че гръка ме обяви за луд, аз самия на няколко пъти щях да изцапам гащите... Повече в такова вълнение не бих влязъл с подобен чехъл, освен ако половин метър по- голямата дължина и риб- дъното не правят чудеса. Та: мога ли да очаквам сериозна разлика при вземане на нова надувайка?
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Разликата с РИБ е голяма. По-голяма надуваема не мисля, че ще е много по-различно. Те са леки и подскачат по вълните, а като навири носа на вятъра и може да те обърне. Трябва някой да тежи отпред, сам е греда. Вече 4,5 - 5 м РИБ дава голямо спокойствие. По-големите сигурно още по-голямо, но тях мисля да ги прескоча 😁

        • жеко
          жеко коментира
          Редактиране на коментар
          Незнам кога ще имам възможност да снимам как е направено , твоят колесар е на плазове не на ролки отзаде зад плаза се монтира по една ролка за да може лодката да поеме нагоре към плаза без да се налага повдигането и .

      • https://lh4.googleusercontent.com/-I...4+12.19.07.jpg

        Пътеките за кал да се поставят по начин който позволява демонтиране дори с лодка на колесара .

        Коментар


        • В отговор на 4-ти въпрос



          Последно редактирано от коко келеша; 29-06-20, 21:10.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Eто това клипче търсех снощи, но го открих чак сега - показва, че при наличието на трезва преценка за моментната ситуация, не е толкова страшно, колкото изглежда. С други думи, глисирането по големи вълни може да се замени с по-бавничко и безопасно движение.



            Последно редактирано от коко келеша; 30-06-20, 08:52.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Коко, евала му на куража на тоз момък изобщо да седне на надуваем дюшек с двигател от самобръсначка, но показаното изобщо не са вълни, сравнени с мазалото в което бях влязъл- за това гръка, каза че съм бил ненормален... :-) Подкрепям напълно идеята, че трезвото преценяване на ситуацията и уменията на водача са по- ценни от як двигател или джиджана лодка!

          • Добрите решения идват с опита,той пък идва главно след лошите решения - номера е да оцелееш
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6F42A56F-C2E1-46FE-BAD1-E716A391783C.jpeg
Прегледи:431
Размер:403.6 КБ
ID:6620000


              Разстояние от дъното (щото отзад кил почти не се забелязва) до анти-кавитационната плоча: 5 см. Наистина ли промяната с 1 см., т.е. да станат 4 см. би изиграло някаква роля, особено пък да повиши максималната скорост???

              На колко сантиметра да правя пробите?

              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                От 3 сантиметра почни пробите. На остър завой с газ се усеща дали си прекалил с вдигането..

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                дай малко по-добра снимка на мотора, на тази нещо не се вижда много добре, кое как стои...

            • В първото клипче гледай килватерната следа и пръските преди и след повдигането. И този път прегледай клипчетата малко по-подробно




              Последно редактирано от коко келеша; 03-07-20, 20:29.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • За мен е много езерна настройка. А има ли изобщо проблем със скоростта лодката? Според мен надуваема с 25 кс мотор е дори прекалено бърза, ако е с един човек. Тя дори става неуправляема. Клипа също малко ми е нереален. Моята е РИБ с 60 кс мотор и пак прави макс 30 възела. С четири възеастни и четири деца - 25

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X