Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    Е, то без натоварване, ако вържеш едно вентилаторче от компютър, ще се върти три месеца.

    Коментар


    • #92
      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Е, то без натоварване, ако вържеш едно вентилаторче от компютър, ще се върти три месеца.
      Как позна само! Браво. Само че после му сложих 10 кг и след един ден пак си въртеше. Е.. не говорим за перпетомобиле. Аз просто давам насока и идея а не се гъбаркам. А докато ти си скептичен по тази тема нали си гледал онзи самолет с няколкостотин батерии от по 1.5v как лети един час във въздуха. Всъщност предишното ми увлечение преди бъгитата беше парапланеризъм. И имах парамотор , който се слага като раница и си летиш спокойно. После имах идеята да сложа електромотор. Но това беше преди 8 години. А сега вече такива електропарапланери ги има навсякъде.

      Коментар


      • #93
        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

        В един такъв проект не е проблем електромотора а управлението му.

        Коментар


        • #94
          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
          В един такъв проект не е проблем електромотора а управлението му.
          Не мисля, че е проблем .... след като познавам Спарки ..
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #95
            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

            По-голям проблем е захранването му.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #96
              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

              И зареждането не е банална задача или поне такова в приличен срок.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #97
                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                Сега в 21 век за всеки един проблем си има решение а ако не има хапчета. Само ако те докосне "Великия дух" няма. Преди 4-5 години тези с бъгитата ги мислих че "не са наред", но след като преминах "бариерата" от другата страна , мислите ми се промениха .Лошото е че сега като ви чета постовете идвам до заключението че има и други бариери за прескачане а вие от там ми махате и викате "Давай бе какво се чудиш"

                Коментар


                • #98
                  От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                  Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                  мислих че "не са наред", но след като преминах "бариерата" от другата страна , мислите ми се промениха .Лошото е че сега като ви чета постовете идвам до заключението че има и други бариери за прескачане а вие от там ми махате и викате "Давай бе какво се чудиш"
                  Само внимавай да не ти помахат от "отсрещния тротоар" Просто не се сдържах. Извинете ме за спама!
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #99
                    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                    Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
                    Какви са тези литиеви акумулатори и къде ги гледаш тези цени??
                    Да не става дума за LiFePo4? На тях им дават 2000 цикъла доколто съм чел, а традиционните Li-Io са съвсем умряла работа от към цикли.
                    Дай малко повече инфо ако може.
                    А отностно пробега си го мисля варианта с едно генераторче от най малките в багажника което да пълни батериите до някаква степен за да се удължи пробега.


                    Да за LiFePo4 акумулатори говорим (те пак са си литиеви), писал съм статия за тях и за ползаването им за ел.мобили.
                    Акумулаторът ако ми разрешите да публикувам ".Пи Ди Ефа", ще видите, че в него пише 3000-5000 цикъла живот. Аз като риселър и като човек дето трябва да убеждавам хората това не го вярвам
                    Не че не е истина, но не съм го виждал още.
                    Литиевата клетка особено тези с добавен Итриум(итрий), имат оперативен волтаж от 2.0в до 4в. Нормално клетката е 3.2в.
                    Но има една платка (устройство купува се отделно) казва се BMS - Battery Managment Sistem. Та тази платка ограничава заряда на клетката до 3,65в. и ограничава разряда до 2,8в.Така всяка клетка работи в нормални граници - не се "гърчи, тормози или както му кажете", и по този начин живее батерията над 5 години.
                    Също тази платка се грижи за всяка батерия - индивидуално!

                    Проблема на ел.мобилите никога не бил в моторите или контролерите .
                    Естествено колкото по-ефективен мотор - толкова по-добре
                    Проблема е в батериите - а за момента и този проблем в голяма степен е решен.
                    А има и литиеви клетки дето отдават 10Це капацитета си т.е. 100ач пакет може да отдаде1000А.Което е равносилно на разтопяване на гумата и вкопаване на джантата в асфалта.
                    Литиева-йонна и литиево- полимерна батерии са все още опасни..(Ползват се за играчки или телефони основно, предолагам над 50% от приложенията им.)
                    За електромобил стават само LiFePo4/LiFeYPo4.

                    Гледал съм тестове.

                    Палят ги.
                    Укъсяват ги.
                    Стрелят ги.
                    Разпробиват ги.
                    Давят ги.
                    Пресоват ги.
                    ..Няма братко, не се подпалват, най-много да изпуши.Да не говорим, че в много от състоянията дето изредих даже "нагло" продължават да работят и прикачената крушчица към тях още си свети.


                    Зарядни има и по 8Кв, но цените са леле-майко.
                    За моята кола рекордът е 20 минути за зареждане(на теория съм смятал), но този бърз заряд съсипва батериите в някаква степен.
                    Колата се зарежда нощем -евтино и бавничко.
                    CITYEL

                    Коментар


                    • От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                      Ето и нещо архаично но недостижимо и от най добрите съвременни АБ - супермаховик ! Имаше два института в света които работеха по тези проекти в СССР и САЩ . Американец беше създал прототип които изминаваше над 200км. с едно развъртане със скорост над 100км.ч.Времето за достигане на максимални обороти беше около 20мин.Изработват го от полимери в тънък кожух - ниска цена и безопасност ако се разруши.Задвижва хидростатична помпа но са правени и опити с генератор и всичко това от преди 40 години.Защо не е въведено в масова експлоатация се досетете сами!

                      Коментар


                      • От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                        Първоначално публикуван от uvas Преглед на мнение
                        ... супермаховик ...Защо не е въведено в масова експлоатация се досетете сами!
                        Аз мога да ти дам бегъл намек, защо. Например защото е даже теоретично невъзможно да събереш в маховик толкова енергия, каквото и да е разработвано.

                        Ако имаш толкова здрав материал, това би преобърнало целия ни живот преди супермаховика. Например щяхме да имаме космическия асансьор.

                        Но химическите връзки в материала толкова си могат.

                        Коментар


                        • От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                          Темата като че ли е обсъждана. Освен казаното от Ясен, май имаше и някакъв проблем с жирископичният ефект на подобен маховик...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X