Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Ти пък стъкла Той даже вратите затваря със свински опашки щото е махнал бравите да не тежат
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #77
      От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      То щом дълга база ги минава препятствията...
      Кольо, тази барака има почти същите ходове, като на Слави - Самурая! Вътре има само една седалка (всъщност не съм сигурен - може и тухла или каса от бира да е)...

      Коментар


      • #78
        От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

        Абе то се вижда, че е бойна машина, но това не променя факта, че е дълга база.
        Стара истина е, че за траял късите са по-подходящи.

        Съжалявам, че няма да мога да изпробвам суходолските дупки и блата с франко.
        Нищо, догодина...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #79
          От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

          Здравейте,все още не знам дали ще мога да дойда да покарам след Лазарово,но имам две питанки,относно правилника:
          1.-Движение, извън екстремните зони, с не прибрано на барабана на лебедката въже.
          ---Ако ми е отказала лебедката и не мога да прибера въжето?
          2.
          При използване на лебедка, ако въжето пресича лентата, ограждаща трасето: не се зачитат точките за премината екстремна зона
          ---При наличие на асистираща машина,то тя би трябвало така да е позиционирана,че въжето на лебедката да не пресича лентите.Същото важи и за опорна точка.А как се се процедира при при обърнат джип,когато екипажа прецени,че може да го изправи с помоща на лебедката,а това може да стане само като се пресече лентата?
          Чавдар Владимиров
          0887/912075
          Ленд Ровър Диско 1
          Самуад в проект

          Коментар


          • #80
            От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

            По първото ти питане-не сме го обсъждали този казус. Като го ще пиша.
            По второто- няма асистиращи машини. Има такива само за автомобил прекратил участието в състезанието и не можещ да напусне трасето на собствен ход. Опорна точка извън лентите няма да има. За въже пресичащо лентата си следва наказание според правилника независимо от причината.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #81
              От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

              Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
              Здравейте,все още не знам дали ще мога да дойда да покарам след Лазарово,но имам две питанки,относно правилника:
              1.-Движение, извън екстремните зони, с не прибрано на барабана на лебедката въже.
              ---Ако ми е отказала лебедката и не мога да прибера въжето?
              2.
              При използване на лебедка, ако въжето пресича лентата, ограждаща трасето: не се зачитат точките за премината екстремна зона
              ---При наличие на асистираща машина,то тя би трябвало така да е позиционирана,че въжето на лебедката да не пресича лентите.Същото важи и за опорна точка.А как се се процедира при при обърнат джип,когато екипажа прецени,че може да го изправи с помоща на лебедката,а това може да стане само като се пресече лентата?
              По първия ти въпрос - ако лебедката е отказала и не може да се прибере въжето - след уведомяване на съдията в екстрема където се е случило това, екипажа продължава състезанието с навито на булбара въже или ако няма такъв - с въже прибрано в купето (през прозорец) или навито и обезопасено по друг начин - така че да няма части от него, които да се влачат под и/или след състезателната машина. Ако лебедката "проработи" на по късен етап в състезанието, екипажа ще загуби точките от екстремите които е преминал с ненавито на барабана на лебедката въже в съответствие с правилото, че във всеки естрем машините трябва да влизат във вида, в който са тръгнали на старта - с намотано на барабана на лебедката въже, укрепени/прибрани по/в машината пътеки, джек и котва. За да не се стига до подобна ситуация е хубаво екипажите да опитат да отстранят повредата по лебедката веднага след екстрема в който са я получили, а не в следващ екстрем, в който са разбрали, че няма да се оправят без нея. Ако някой реши да се направи на умен - просто ще си плати за гяволъка с точките които ще му се отнемат.

              По втория ти въпрос - Хънтъра ти го е обяснил, но да повторя - асистиращите машини "асистират" само при изваждане на машината от трасето - т.е. при отпадането и от състезанието за деня. Ако асистираща машина се използва за опорна точка и въжето на лебедката пресича лентата маркираща трасето, се начисляват наказателни точки съгласно публикувания по-горе правилник. Няма да има асистиращи машини в самото трасе така, че осигуряване за тях, без въжето да пресече лентата маркираща границата на трасето е невъзможно. При обръщане на джипа в трасето - екипажа има правото да използва всички налични в/по машината си помощни средства. Ако това става в рамките на трасето - без да се пресичат лентите маркиращи границите на трасето не следват никакви санкции. Ако имаме пресичане на лентите - следва начисляване на наказателни точки според по-горе публикувания правилник. Помощта от публиката, независимо обявена или не, е абсолютно забранена и автоматично води до отпадане от състезанието за деня!

              Сега обяснявам защо правилата са такива - идеята е да няма шмекеруване и тънки сметки, заобикаляне на екстреми и каране за време (на който му се кара за време да се ориентира към рали-рейда...). Стартираш, влизаш в трасето и караш до финала или докъдето стигнеш - както е с всеки един тръгнал за някъде! Състезанието е от точка А (старта) до точка Б (финала) по маркирано трасе, по което нямаш право да се връщаш или да излизаш от него. Помощните средства са разрешени през цялото време и трасето е замислено и направено така, че без тях преминаването му ще е много сложна (да не кажа - невъзможна) задача. Идеята е екипажите да са напълно автономни и да разчитат единствено на себе си и наличната техника и оборудване - така както е, когато си в планината. Съгласете се, че е смешно най-добре подготвените и най-проходими машини, управлявани от най-добрите екипажи, да получават "втори", "трети" и т.н. шанс за да останат в състезанието (най-общо казано), а аз с моя паркетник като се наиграя в гората някъде, да ходя да търся трактор - т.е. малко е абсурдно любителя и аматьора да нямат право на грешки, а състезателя да има! Същото се отнася и за помощта от публиката - в гората няма как дърветата да скокнат и да ми изправят джипа, ако е полегнал или се е обърнал някъде - или се оправяш сам, или търсиш трактор (между другото ми хрумна един много интересен формат за провеждане на траяла следващата година - ще си ударите гъзо в тавана от кеф)! Същото е и в състезанието... Идеята е да се кара и да победи най-подготвения и най-добрия!

              Коментар


              • #82
                От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                Първоначално публикуван от kpm_86 Преглед на мнение
                Красимир Митрушев - ....................... - Сузуки Витара - Казанлък

                Красимир Митрушев - Валентин Петров - Прототип - Казанлък

                Коментар


                • #83
                  От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                  Една страхотна новина, призьорите в състезанието ще получат и по една туба масло от Shell, които откликнаха и ще бъдат наши официални патньори.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #84
                    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                    Освобождавам едно място-отпадам от участие.

                    Коментар


                    • #85
                      От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                      Получи се едно (според мен) балансирано трасе с нормални и по-тежки екстреми на ниво EXTREME + сравнено с траялите в България до сега.Решаващ фактор ще бъдат перфектният навигатор и добра машина с пилот,който може да я Кара (някъде му викали ЕКИП).
                      Сузуки Самурай-старт от скрапа
                      0885192667

                      Коментар


                      • #86
                        От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                        Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                        Получи се едно (според мен) балансирано трасе с нормални и по-тежки екстреми на ниво EXTREME + сравнено с траялите в България до сега.Решаващ фактор ще бъдат перфектният навигатор и добра машина с пилот,който може да я Кара (някъде му викали ЕКИП).
                        А дъжда в петък сложихте ли го в сметката?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #87
                          От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                          Понеже всички казват, че в София няма да вали са подготвили две бензинови помпи за вода...един шерп ще пръска по пилота за да го охлажда-абе нещо много са взели да ги глезят май.
                          Сузуки Самурай-старт от скрапа
                          0885192667

                          Коментар


                          • #88
                            От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                            И аз освобождавам място,машината ми няма да има готовност да участва,ще се наслаждаваме отстрани и ще насърчаваме състезателите.
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • #89
                              От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                              Валентин Николов/Евгени Владимиров SUZUKI SAMURAI с.Искрец

                              Коментар


                              • #90
                                От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                                Запишетеме Николай Котов - КИА-СЬТВОР Гр.Своге

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X