Това мероприятие ме изненада неприятно, като поради неинформираност бях поставен пред свършен факт. Нито успях да отида, нито да пиша предварително за него тук.
Но нашите приятели от единственото списание у нас за ретро и класически автомобили - "Автокласика и мотоциклети", любезно ми предоставиха този материал, който ще споделя с вас.
Текст и снимки: екип на “Автокласика и мотоциклети”
В края на сезона ретро-феновете в страната ни показаха, че въобще не са изморени от десетките мероприятия, проведени в различните райони на България през 2009 г.
Около 65 автомобила и 4 мотоциклета взеха участие в поредното планинско рали “Родопи”. Почти без изключение всички клубове имаха представители в това традиционно събиране. Интересът е обясним, най-вече със самото географско място на провеждането и разнообразието и красотата на родопския край и селищата там.
Преди 4 години г-н Дончев избра сам първия маршрут, направи това рали традиционно и сега за трети път то се провежда по различен маршрут. Именно в това е и голямата привлекателност на “Родопи”.
270 километра за два дни по сравнително добри пътища. Разнообразието от марки и модели беше голямо, което е характерно за нашия ретро-парк. Сред участниците се забелязваха нови имена и нови автомобили. Те се включват в общността с първи впечатления от подобни мероприятия. Удовлетворението е явно, защото интересът към участие се вижда от дългата колона от ретро-автомобили и мотоциклети.
Маршрута Пловдив, Асеновград, Юговско ханче, Лъки, Давидково, Баните, Соколовци, Момчиловци, Роженски ливади, Пампорово, Хвойна, Асеновград, Пловдив е разнообразен и на природа и на обичаи. Посрещането в повечето селища е типично по родопски.
Хотел “Снежанка” в курорта Пампорово беше на ниво. Спонсорите от “Каменица” предоставиха сериозно количество безалкохолна бира. Пътната полиция осигурена от организаторите, за съжаление имаше доста работа. Два автомобила и един мотоциклет аварираха. Хубавото е, че единият бе отремонтиран на място и ралито завърши без особени усложнения.
Нашето списание като медиен партньор на ралито раздаде на всички участници по едно списание.
Но нашите приятели от единственото списание у нас за ретро и класически автомобили - "Автокласика и мотоциклети", любезно ми предоставиха този материал, който ще споделя с вас.
Текст и снимки: екип на “Автокласика и мотоциклети”
В края на сезона ретро-феновете в страната ни показаха, че въобще не са изморени от десетките мероприятия, проведени в различните райони на България през 2009 г.
Около 65 автомобила и 4 мотоциклета взеха участие в поредното планинско рали “Родопи”. Почти без изключение всички клубове имаха представители в това традиционно събиране. Интересът е обясним, най-вече със самото географско място на провеждането и разнообразието и красотата на родопския край и селищата там.
Преди 4 години г-н Дончев избра сам първия маршрут, направи това рали традиционно и сега за трети път то се провежда по различен маршрут. Именно в това е и голямата привлекателност на “Родопи”.
270 километра за два дни по сравнително добри пътища. Разнообразието от марки и модели беше голямо, което е характерно за нашия ретро-парк. Сред участниците се забелязваха нови имена и нови автомобили. Те се включват в общността с първи впечатления от подобни мероприятия. Удовлетворението е явно, защото интересът към участие се вижда от дългата колона от ретро-автомобили и мотоциклети.
Маршрута Пловдив, Асеновград, Юговско ханче, Лъки, Давидково, Баните, Соколовци, Момчиловци, Роженски ливади, Пампорово, Хвойна, Асеновград, Пловдив е разнообразен и на природа и на обичаи. Посрещането в повечето селища е типично по родопски.
Хотел “Снежанка” в курорта Пампорово беше на ниво. Спонсорите от “Каменица” предоставиха сериозно количество безалкохолна бира. Пътната полиция осигурена от организаторите, за съжаление имаше доста работа. Два автомобила и един мотоциклет аварираха. Хубавото е, че единият бе отремонтиран на място и ралито завърши без особени усложнения.
Нашето списание като медиен партньор на ралито раздаде на всички участници по едно списание.
Коментар