От: Помогнете за намиране на триак моля.
Не четеш внимателно, повредите са минимум две. Едната е свързана с помпата за мръсна вода, другата с мотора на барабана.
Моторът на барабана е с четки като на 95% от автоматичните перални в обръщение в момента. Изключение от това правило са най-старите перални (български и руски) чиито мотор е асинхронен и най-новите, чиито мотор пък е синхронен и е куплиран на барабана без ремък.
Помпата на повечето перални се пали не с реле, а с триак, само че мъничък и той често не носи добре на тока на заклинила помпа.
Релетата там са H-мост за обръщане на посоката на барабана и обикновено са излишно мощни просто защото такива има на пазара. Ако залепнат или проискрят, вината обикновено не е тяхна.
Първоначално публикуван от travelling
Преглед на мнение
Моторът на барабана е с четки като на 95% от автоматичните перални в обръщение в момента. Изключение от това правило са най-старите перални (български и руски) чиито мотор е асинхронен и най-новите, чиито мотор пък е синхронен и е куплиран на барабана без ремък.
Помпата на повечето перални се пали не с реле, а с триак, само че мъничък и той често не носи добре на тока на заклинила помпа.
Релетата там са H-мост за обръщане на посоката на барабана и обикновено са излишно мощни просто защото такива има на пазара. Ако залепнат или проискрят, вината обикновено не е тяхна.
...
Коментар