Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Максимална скорост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение

    У тоя член, към днешна(и онзиседмична) дата пише друго!

    Но има
    "Чл. 71. Водачът на бавнодвижещо се пътно превозно средство задължително се движи в най-дясната пътна лента, освен при завиване или заобикаляне"
    Вярно, отворил ми се е някакъв стар варЯнт / версиЙ.
    Но и в действащия има още, освен цитираното от теб:

    Първоначално публикуван от актуалния ППЗДВП
    Чл. 67. (1) Водачът на пътно превозно средство е длъжен да се движи възможно най-вдясно на платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка - да използва най-дясната свободна лента.
    (2) Броят на пътните ленти се определя от пътната маркировка или от пътен знак, а когато няма такива - от водачите, съобразно широчината на платното за движение, широчината на недвуколесните пътни превозни средства и от необходимото странично разстояние между тях.

    Чл. 74. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателна причина с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства.
    (2) Водач на пътно превозно средство, което се движи с ниска скорост и поради това причинява създаването на колона от пътни превозни средства, е длъжен да ги пропусне при първа възможност.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Цитираното от него е за трактори и подобни. Определение за бавнодвижещо се МПС си има в Закона, отделно че такова МПС не му е разрешено да се движи въобще по магистрала.
      Виж, цитираното от теб си е на място.

  • Пак пропускате , че настилката е мокра , видимостта е намалена , отпред има друг автомобил. Та водача има основателна причина да се движи с по-ниска скорост.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Пак пропускате , че настилката е мокра , видимостта е намалена , отпред има друг автомобил. Та водача има основателна причина да се движи с по-ниска скорост.
      Това не отменя задължението му да се движи в най-дясната свободна лента. Иначе какво излиза - че и с 50 може да си кара крайно в ляво?
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        Това не отменя задължението му да се движи в най-дясната свободна лента. Иначе какво излиза - че и с 50 може да си кара крайно в ляво?
        В дясната е тира , след което глупака с лебеда минава от дясно и го изпреварва , не му дава възможност да мине в дясната лента.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • Ровим- неровим, оправдание за умишлено спиране в лявото платно "за назидание" няма, на когото не му издържат чак толкоз нервите на бавно движещи се МПС трябва да се преглежда редовно и да си пие редовно апчетата. Впрочем апчетата и прахчетата от друг вид може да са и ключът към въпросната случка.
          П.П. Тоя номер съм го играл веднъж. Изпреварвах колона истанбулски германци на Ихтиман, когато един от тях рязко свърна в отбивката към мотела. Агата пред мен явно беше мъжО му, защото от 130 скочи на спирачките, спря си най- културно в лявото платно, изчака да се източи колоната отдясно и свърна също към мотела. Бяха едни от най- дългите петнадесетина секунди в живота ми, сигурно съм пробил дупка в огледалото с поглед, като оня суперменЯ
          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            С тая сган е страшно . Има един принцип . Голям камион се изпреварва по най бързия възможен начин с най голямата ти възможна разлика в скоростта . Защото нещо ако стане шофьора на камиона не може да реагира . Едни резки спирачки ремаркето което е 30+ тона поднася и ако си му на пътя с лека кола жална ти майка . Имал съм случай скапан фес с километри си седи отстрани на ТИРа .

        • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

          В дясната е тира , след което глупака с лебеда минава от дясно и го изпреварва , не му дава възможност да мине в дясната лента.
          А и дясната не е свободна и застигаше другия отпред пак в ляво.... Застигаш ли някой пред теб, някой отзад може да мрънка само ако е сляп и/или тъпак.
          байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
          Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
          Суперспам - спама на суперите

          Коментар


          • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение

            А и дясната не е свободна и застигаше другия отпред пак в ляво.... Застигаш ли някой пред теб, някой отзад може да мрънка само ако е сляп и/или тъпак.
            Като ремонтираха дупкостралата , имаше един дълъг участък само с една лента , забрана за изпреварване и ограничение 80. При 100км. движеща се колона , свиркаха и святкаха на всяка кола , един като ги пусне и почваха на другия. Това в аварийната и част от дясната лента , дето две коли трудно се разминават. Но комплексара като се качи на по-скъп автомобил , няма спирка за него.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • Абе кой кво ще да пише лебедО си е за живо мандръсанье,ама бавно и на почивки,че да му е убу!
              Тоя карал бавно,оня не се прибрал,нищо не оправдава такава агресия!
              Ама що нема нЕкой КРАЗ под ръка и да ми дойде един такъв правоимащ!Ама на КРАЗя ша му турна и аз регистратор.И го праа двуколка!
              Эххх,мечтиии...
              Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
              0888854582
              Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
              Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

              Коментар


              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Според нашия прекрасен закон удариш ли го отзад гориш за неспазване на дистанция, та ти остава само моралното удовлетворение.В белите страни на подобин случки им викат Brake checking и до колкото знам наказанията са сериозни, еле за такъв фрапиращ случай.

            • Ама аз със с краза няма да го ударя отзад, а отстрани, докато ме изпреварва отдясно. А дали ще засече някакво голямо и тежко зелено МПС, такова някакво като военно транспортно средство. А пък ако се случи и от него изскочат група брадясали тежко накичени момци, ей така само да му се покажат за респектиране и да му обяснят, че така не бива...
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                А пък ако се случи и от него изскочат група брадясали тежко накичени момци, ей така само да му се покажат за респектиране и да му обяснят, че така не бива...
                Рацерите с лъскави бигачки не са тъпи, и гледат да не си го вадят там дето може да ядат лабут. Преди над 10 години един такъв мъжкар засече една колежка (50 кила жабче, и то с мокри дрехи) и се канеше да и скача на бой, май. Докато от задните седалки се разтоварихме аз и един колега, сумарно около 220 - 230 литра и учтиво го питахме къде е драмата. Рязко загуби интерес към дискусията.
                Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                Коментар


                • Alexr
                  Alexr коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абсолютно същите наблюдения имам и спрямо мен си - докато бях 70 кила, редовно се опитваха да ме възпитават по пътищата, та слизах със сапьорната лопатка (снимал съм я в една друга тема - за лопатки). Ако съм без лопатката, смятаха че имат моралното право да ме поучават. Сега тия кантар ли имат в окото, но от както михах 100-те кила само един искаше да встъпва в дискусии с мен по въпроса "колко е нормалната скорост по "Цариградско шосе" и защо аз се тътря с максималната разрешена скорост за участъка в най-лява лента", но интереса му беше докато слязох от колата. Без лопатката.

              • Към края на трудовия ми стаж в 'адския транспорт на столицата, беха ме сложили за наказание на един от най-антикварните автобуси в предприятието - стар Мерцедес, набор 1974г, с толкова изстрадал външен вид и общо състояние, че много трудно би повярвал човек, че това нещо може въобще да се движи.
                Та залетЕл съм се аз с към 35-40км/ч(скоростомера не работеше, както и повечето други уреди) по една квартална улица в столичния квартал Връбница. По уличката паркирани коли, та малко тясно на места, ама все пак се разминавахме, а и местните избягваха да се бутат срещу автобусите. Обаче срещу мен някакви мутряги със скъпа колица, пропуснАха да спрат на удобно място на няма и 20 метра срещу мен, и се набутаха срещу шофираната от мен антика, с твърдата увереност, че само страшниО им вид ще ме накара да спра на място. Не беха много далече от истината, пък и бих го направил и за по-обикновенни олигофрени, че не ми се разправя с КАТ... Та, поизправих се на спирачките, ама въпреки цялото ми желание...е, спряхме на боя разстояние и баш в положение да си комуникираме през прозореца, но без никой да може да слезе.
                Мутрягите естествено ми се зъбят - "К'ъв си ти бе, що не спираш?!"... Аз, със съжаление - "Па спирам бре, ама...то това железо си е остарЕло и толкова си може. Ела го спри ТИ ако можеш!" . Само погледнАха ръждивата антика, и им станА ясно, че вероятно не ги пързалям
                Е, възмутиха се на глас, че сме за затвора да возим хора с тия антики, и си продължихме по живо и здраво... Едва ли друг път ще разчитат само на самочувствието си в подобни ситуации
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имаш последователи https://www.youtube.com/watch?v=7sYGwRVMDRE

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е, аз не съм баш от тия, ама имах един колега, който се гордееше, че има към 30-40 протокола за участие в ПТП с автобуса, но нито едно от тях по негова вина.
                  Почти не пропускаше случай да "не опази" някой, който му е отнел предимството. Имаше и няколко случая да обръща нарочно врати на успоредно паркирани коли, когато водачите им ги отваряха малко по-"несъобразително" пред идващ автобус.
                  В Студентски град на Зимния дворец, има едно кръстовище, в което пътят с предимство си променя посоката, а доста заблеяни шофьори не виждаха знаците.... там само тоя колега имаше няколко бройки "отнесени". Отделно си имаше и няколко последователи в тая дейност, но малко по-милостиви от него.
                  Е, разбира се важно е и в какъв момент ще се "срещне" човек с такива колеги...най-опасни са в началото, до към средата на дълга скучна смяна... Към края бързат да си ходят, и не им се губи лично време да чакат КАТ.
                  Така беше, пък в момента може и да са се променили нещата.

              • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                ... Едва ли друг път ще разчитат само на самочувствието си в подобни ситуации
                Не си попаднал на правилните батки



                And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                Коментар


                • Колко ли "правилни батки" са си заминали, вервайки че ще бият шофера на бой, ако не успее да ги опази при малоумните им изпълнения на пътя Лошото е, че после и тях ги водят за "жертви"...
                  Съвсем отделно, че си намират майстора и при опитите за саморазправа. Интересни истории много, няма да ми стагне времето и мястото... Някои са направо комични и куриозни, и това само около мен и близки познати колеги...
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • icos
                    icos коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това са рисковете на професията "батка", особено в Бургас.. Тука бая дълго дъвкахме един Риж, дето се беше опитал да научи един Лисугер коя ...ъъъ...лисица има предимство. Та накрая се оказа, че Глок има предимство пред Солинген, май.

                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    И в Благоевград едно футболистче беше засякло и принудително спряло едно друго МПС ,па и беше тръгнало да бие , та пое един пълнител.

                  • windwarrior
                    windwarrior коментира
                    Редактиране на коментар
                    Стойчо Стоилов беше тръгнал да мутрее на старшина Мечев, и оня му беше издумкал един пълнител на макарената директно през вратата. Стоилов едвам го върнаха от оня свят.

                • Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение

                  Не си попаднал на правилните батки


                  Тоя цървул охрана няма , ама щял да събере 30 мутри , ама в Бургас чак. Бабите от автобуса ако слязат , ще го помелят от бой. А в Америка това най.вероятно ще се счита за тероризъм и опит за отвличане на автобуса , и в момента в който се приближи , ще го напълнят с олово.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • На тоя пендел,самочувствие му дават само колата и парите.Не е попаднал.на правилния шофьор на автобус ,камион или квото и да е .Таков да го побиеш с главата надолу в капак на БМВто.Правил.съм го ма на по-старо БМВ и не беше бъж на глава,ма нема значение ,беше нещо като "суплекс" и беше интересна учудената физиономия от сътресението от контакта с капака и невярването,другото маната му.Такива сеири са грозни ,но за жалост понякога неизбежни.
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X