Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво е необходимо за захранване на хладилник на 220v
Свий
X
-
Написал си Блу солар Blue Solar, а упътването и блутуута са за Смарт солар Smart Solar. VE устройствата струват едни пари, както и всеки кабел към тях, който трябва и да се монтира и обгрижва. Хубаво ще е да имаш блутуут варианта и само да е объркано името на каквото е купено.
-
https://www.victronenergy.com/upload...-VE.Can-EN.pdf
Има и БТ и мрежа за настройки и мониторинг.
Защото имам панели над 1000Вата(4 х 260Вата) на 12Волта.
-
Защо е толкова голям и какво е Tr?
Няма блутуут за настройка и за мрежа.
п.п.: Tr e възможността да се включи дисплей с копчета, което позволява и настройки дори и без блутуут. Блутуут е няколко пъти по-евтино, ако се смятат парите.
п.п.2: Tr е начина на свързване на кабелите към панелите. MC4 е другия вариант, което са съединенията за слънчеви панели. Странно, но някои контролери са нито Tr нито MC4.Последно редактирано от Stbd; 01-04-21, 19:22.
-
Взех и МППТ контролер , ето този Victron Energy Blue Solar MPPT Charge Controller 150/70-Tr
Остави коментар:
-
Купих 2 батерии по 50А всяка на 12В. Ще тествам на 12В и на 24В, колкото за да се ориентирам в тази област.
Остава да взема контролер за зареждане на батерии през Солар, тук не съм решил все още, искам 24в но искам и да тествам на 12В, та ще чета и мисля още.
Остави коментар:
-
Клетки не се подменят.
Има и дълъг отговор - при (не)определени условия може да се измери капацитета и да се подберат съответстващи стари елементи.
Остави коментар:
-
Може и да ползвам грешна термионология, но едно нещо което е или плоско като филии или едни цилиндри пълни с елементи, та на тва едното модулно нещо му викам клетка и те на 100% се подменят и може да си ги комбинираш както искаш по волтаж, така или иначе на мен ми трябват клетките не цялата батерия, от кола, която е така или иначе едни високи волтове 50-60В мисля, аз си гоня 24В или 12В +-.
-
Точно за хладилник продължава да иде реч, фризер взех, релета, термостат, кабели, конектори, и т.н. остава ми контролер(почти на 99% съм избрал ictron Energy Smart Solar MPPT 150/45) и последното но най-важното батериите за което и питам по-горе.
ФВ панели ще са 4 или 5 от моите 260Ватови
Почти на 99% съм решил да е 24Волта Литий, но дали една или 2 х 12В.
Въпроса или по-скоро терзанията са какви, от къде и т.н. балансирам между цена и време за доставка + надежност/качество.
Остави коментар:
-
Първоначално публикуван от Stbd Преглед на мнение..и като за един хладилник
Не е ли време за отделна тема?
За Жоро е питането.
Остави коментар:
-
Един експеримент трябва да се направи.
Повредени клетки не може да се подменят, нещо не си разбрал правилно. БМС не може да балансира при съществени разлики в клетките.
По въпроса за клетките с голям капацитет - големите клетки имат и недостатъци. Прецени кой вариант си струва разходите за твоя случай.
..и като за един хладилник
Остави коментар:
-
Поляка е несериозен, деба, масово и в ибей търговците са станали каубои, ситния шрифт пише - вие плащате за да резервирате еди си какво, ще доставим когато пристигне от Китай, евентуално до 2-4 месеца... баси тъпотията, този брекзит такова мамата на пазара на дъждовния остров.
Сега се чудя от къде да намеря батерии LIFEPO4 3.2V поне 200Ампа, ако не беше все още скъпо пътуването щях да отскоча до Германия или Франция и да взема от местните китайци но за сега това е нерентабилно.
Имам голям избор от ползвани автомобилни батерии за хибриди и електрички, някой може ли да съдейства със спесификации - колко киловата има в батериите на различните модели/марки, щото тъпаците в ибей и в маркетплейс само слагат модела на автомобила но не и капацитета на самата батерия? Гугъл знам как се ползва но ми трябва таблица за да видя кои примерно да игнорирам ако са малки и т.н. Вчера колегата ми каза, че неговата Тесла е 75 киловата, но рядко виждам тесла батерии а и да видя са скъпи, Тесла Стена мисля са 12-13 киловата, но отново държат стабилни цени дори станаха много по-скъпи, завиши им се търсенето.
В крайна сметка ако мога да взема за няколко стотака ползвана автомобилна батерия, дори и да има умрели клетки, все ще остане нещо а и повечето идват с гаранция и заменят веднага повредените клетки, тоест това ми е реален алтернативен източник само дето ми липсва информация, за което търся съдействие.
Остави коментар:
-
Няма как 72А клетка да прилича на 120 амперова, аз казах, че такива ме интересуват защото имам дом където харчим много киловатчаса ток всеки ден но за момента правя първи стъпки с кемпер/каравана и за това каквото намеря такова ще е, стига да е на разумна цена и да ми покрива нуждите за момента. Примерно една Тесла стена е еди си колко киловата но струва колкото няколко Черокита и ако не платя през носа за инсталация сигурно нямам гаранция за това съм решил да им тегля една на Тесла стените и сам да си сглобя нещо, което и да каже Мяу аз ще съм си виновен и ще ми струва точно колкото един скъпо платен урок, тоест няма загуба. Дългосрочния план е 100% независимост от мрежата и теоретично мога да го постигна, дали и кога и как е друга тема, сега правя първи плахи стъпки и искам да проходя в тази материя.
-
Трицифрените ампери за какво се планират? Тези клетки не приличат на такива.
-
Технология Гаранция Полша
10000 цикъла по седмица всеки е към 200 години. Е, сто даже са доста. А после пак работят с 80% от капацитета за други век-два.
Остави коментар:
-
Пазаря се с един поляк от тук на острова да ми достави 8 х "Calb LiFePO4 Lithium 72Ah 3.2v" клетки, той е поръчал два палета от Китай през Германия и ми спомена, че има нова технология в тази област и се очаква да надминава 10000 цикъла(живот), кога и на какви цени обаче за сега е мистерия.
Ако се навие на моята цена и всичко е наред ще докладвам и със снимки.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Остави коментар: