Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • icebox
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Здравейте !!! Може ли някой да изкаже мнение за husqvarna smr 510 2009 година
    Нещото което ме притеснява е , че е инжекция. Вие как мислите ?

    Остави коментар:


  • Helik
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Хондата е по-голяма от сузукито и вози по-добре, но е доста по-тромава и от към фън изпълнения я няма никаква. На конски сили бяха горе долу еднакви, но ако искаш да караш спокоен мотор фмх-а е добър вариант. ДРЗ-та също е спокоен в сравнение с доста други модели супермото, но е една идея по-пъргав от фмх-а

    Остави коментар:


  • icebox
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    А някой може ли да ми обясни дали има голяма разлика между drz и fmx

    Остави коментар:


  • icebox
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Най-вероятно ще се кача на ДРЗ , пък ако излезе и някое ЛС4 , може и на такова. Определено съм човек на адреналина и ще се сменят с нещо по спортно , но нека първо опит да се натрупа и тогава

    Остави коментар:


  • motor_men
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    DRZ 400

    Остави коментар:


  • chemomche
    отговори
    Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    525 не е за всеки ден, нито пък за "разходки". Също и поддръжката му си е на моточасове.
    620/640 ЛЦ4 е според мен най-добрат среда от вървене и поддръжка.
    Карал съм само портокали, та за това само тях споменавам, дали са по-добри от другите марки няма как да кажа.

    Остави коментар:


  • icebox
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Здравейте ! Ако ми помогнете , ще съм много благодарен Търся супермото , което ще ми пасне , както на възможностите ми , но също така и да ме поддържа в някакъв адреналин. До сега съм стоял без мотор , бях в процес на събиране на пари и вече гледам за пролетта да съм се сдобил. Мотора ще го ползвам за разходки с приятели , бих искал и да са го карам от време на време на картинг писта , както от време на време да ходя до работа или университет. Значи изключвам мотори 125цц , все пак имам А2 , там карах honda fmx , мотори като него ги изключвам , защото ми е муден.Да подчертая , че ще изкарам А категория , така че нямам ограничение. Другото което е , търся мотор който да няма някаква голяма поддръжка и да не сменям масло на мото часове и да има стартер. Първоначално се спрях на ДРЗ , но не знам дали ще е като FMX макар , че е с 30 кг по лек. Добро впечатление ми направи 525 ехс , но той явно ще ми идва силен или се бъркам чакам вашите предложение 182 съм висок 70 кг

    Остави коментар:


  • reactiveD
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Първоначално публикуван от reactiveD Преглед на мнение
    Много благодаря за съветите! И все пак като дръпна чертата разходите за един КТМ ~47-50 к.с. няма да са по- големи от на една кола нали? Имам предвид всичко - гражданска, преглед, (винетка?каско?). Горенето го изяснихме, макар че един приятел ми каза, че скутера му горял 6.5-6.7 което ме учудва доста
    Да съживя малко темата с още 1 въпрос. В карс има някакъв КТМ Super Competition 400 47кс. Това сток СМ ли е?

    Остави коментар:


  • motor_men
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Първоначално публикуван от Mean Преглед на мнение
    И аз така чувам, че мотори след основен харчели по-малко. Имаше някаква теория, че с цел да изкара повече км. КТМ нарочно са оставили по-хлабаво между ринговете и пистъна, минава масло но щади двигателя. Няма SMC R, което при яко каране да не харчи повече или по-малко масло...поне аз не съм чувал за такова. Може тези предните, като твоя, да са били по-добре направени...не знам, но пред мен имам 2 чисто нови SMCR и двете харчат.
    Голямо бутало + висока степен на сгъстяване = много голям вакум , и при този тип каране , при който се ползва двигателя за намаляване на скоростта , разхода на масло е нормален.

    Остави коментар:


  • chemomche
    отговори
    Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Да, и аз потърсих в гугъл-а и на доста места пишат че си горят, което ме учуди.

    Остави коментар:


  • reactiveD
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Много благодаря за съветите! И все пак като дръпна чертата разходите за един КТМ ~47-50 к.с. няма да са по- големи от на една кола нали? Имам предвид всичко - гражданска, преглед, (винетка?каско?). Горенето го изяснихме, макар че един приятел ми каза, че скутера му горял 6.5-6.7 което ме учудва доста

    Остави коментар:


  • Mean
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    И аз така чувам, че мотори след основен харчели по-малко. Имаше някаква теория, че с цел да изкара повече км. КТМ нарочно са оставили по-хлабаво между ринговете и пистъна, минава масло но щади двигателя. Няма SMC R, което при яко каране да не харчи повече или по-малко масло...поне аз не съм чувал за такова. Може тези предните, като твоя, да са били по-добре направени...не знам, но пред мен имам 2 чисто нови SMCR и двете харчат.

    Остави коментар:


  • chemomche
    отговори
    Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Хм, интересно. Моята дърта ЛЦ4-ка яко пушеше и гореше като я взех, до 500-600мл на излизане съм стигал, но след като смених буталото не помня да съм доливал.
    RFS-а го карам с Igol 10W60 и пак рядко доливам, но ако има доливане е по-скоро защото често отварям капаците на двигателя за "доработки" от колкото да го гори.

    Остави коментар:


  • Mean
    отговори
    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Да бе, ама си похарчват масълце LC-4ките и не го виждам как ще изкара 5 000 км. На моя за 1000 км., от които 2 трак дни, и поне карания с над 150-160 км/ч (демек 6000+ rpm) и сега долях 0,5 л. масълце. Още едно момче, кара го по-туристическата, без трак дни и тн., за 2 200 км. -> 0,7 л. масло. Маслото е BelRay 10W50 синтетика, мисля по-натам да пробвам с 10W60.

    Остави коментар:


  • chemomche
    отговори
    Re: От: Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Първоначално публикуван от Mean Преглед на мнение
    Да бе да!

    Така е по мануал.....освен ако на правиш повече от 5хил.км на сезон
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$1D7E2E54CA698847.jpg
Прегледи:1
Размер:40.4 КБ
ID:5666601

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X