някой имал ли е подобен проблем-когато е запален мотора зарежда акомулатора с около 18 волта не съм сигурен дали е електронното или магнета моторчето е хонда хр 250 99 год клоня към електронното но предпочитам да чуя и някое друго мнение моля заповядайте
иначе мерих магнета на ниски обороти и трите фази дават по 28 волта на високи около 100 волта не знам дали това е нормално тъй като нямам данни за този мотор и естественно на някой ако му се намира електронно да сподели модела е sh572b-11
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Реле-регулатор за Хонда ХР 250 96год.
Свий
X
-
До: презареждане
колега , проблема ти е в електронното , гледах наскоро схемата на една друга хонда , и именно тва е целта на тази малка черна част да стабилизира напрежението и от трифазно да мине на двуфазно и да не позволява презареждане на акумолатора , не го обеснявам точно но горе долу тва му е ролята , за това сам чувал че е една от недомислиците на хонда
ти си третия човек за тази седмица с подобен проблем
на мои приятели точно тази част им напрaви проблем , техните мотори за пиctови но ............ симптомите бяха същите като твоя
те си решиха проблема срещу 160 лв
дано ти да минеш по тънко
-
Реле-регулатор за Хонда ХР 250 96год.
някой да знае от каде може да се намери това реле модела му е sh 572b-11 и дали ако се направи по поръчка ще е добре в смисъл да не стане по голяма беля.А и също така дали подлежи на замяна от други модели.
vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
Suzuki GSR600 98 hp
Nissan Pathfinder 174 hp
0878222 три 3 шест
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар