Тази тема я отварям за съвет на всички с четиритактови Ямахи.
Наскоро изпатих доста добре от моята и искам да предпазя другите от този дефект / за мен /.
Та по-конкретно ще го давам. При работещ двигател и леко изфорсиране мотора скъса ангренажна верига / мотора е YZ450 / та отворих двигателя и видях, че съчмата която запушва маслената магистрала за смязване на вала на изпускателните клапани е излезнала от мястото си е и е застанала между главата, чашката на единия изпускателен клапан и разпределителният вал, съответно същият не е могъл да превърти и се е скъсала веригата.
За другите последствия не ми се говори, че то направо не е за говорене.
ТАКА ЧЕ ЗА ВСИЧКИ НАПРАВЕТИ СИ ДОПЪЛНИТЕЛНА КАПСУЛОВКА / на снимките съм показал / НА СЪЧМИТЕ НА МАСЛЕНИТЕ МАГИСТРАЛИ НА ДВАТА ВАЛА !!!!
УСПЕХ И БЕЗАВАРИЙНА
Наскоро изпатих доста добре от моята и искам да предпазя другите от този дефект / за мен /.
Та по-конкретно ще го давам. При работещ двигател и леко изфорсиране мотора скъса ангренажна верига / мотора е YZ450 / та отворих двигателя и видях, че съчмата която запушва маслената магистрала за смязване на вала на изпускателните клапани е излезнала от мястото си е и е застанала между главата, чашката на единия изпускателен клапан и разпределителният вал, съответно същият не е могъл да превърти и се е скъсала веригата.
За другите последствия не ми се говори, че то направо не е за говорене.
ТАКА ЧЕ ЗА ВСИЧКИ НАПРАВЕТИ СИ ДОПЪЛНИТЕЛНА КАПСУЛОВКА / на снимките съм показал / НА СЪЧМИТЕ НА МАСЛЕНИТЕ МАГИСТРАЛИ НА ДВАТА ВАЛА !!!!
УСПЕХ И БЕЗАВАРИЙНА