Чакай да ти кажа за моето ХТ- не че ще внеса яснота по твоя въпрос, но поне ще знаеш, че не си единствен със съмнения и въпроси
По документи моя е 86ти набор. Обаче двигателя не е съответстващия на тази рамка, а на по-старата- 558 куб.см.. Демек, модела на Ямахата ми е 550, а не 600 /така е записано и по талон- Ямаха 550/ В същото време, никоя Ямаха 550 не разполага с новата рамка, при 550 отликите са огромни- барабан отпред и отзад, съвсем друг дизайн и т.н.... та явно някъде в годините на моята моторетка е сменян или двигатеря, или само цилиндъра, защото подозирам, че друга разлика в двата агрегата няма. Обаче не ми дреме, защото съм изключително доволен от машината, единствените ядове ще са ако се наложи да поръчвам части по каталог
Преди малко преброих шлиците на малкия пиньон- 6 на брой са, големи.
При мен маслото е в отделно казанче, под лявата кора при задния калник. Единствения отдушник, който имам, е един дебел маркуч от картера и ходи до филтърната кутия. Други не можах да забележа, определено по главата няма.
2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
мотора се е получил супер с този тунинг ... и вярвам върви супер .. но мойта проклета Yamaha Xt сащата година е но такива проблеми ми създава че просто не е истина понякога. като се започне със свещите с една свещ била тя от 20 лв или от 4 лв кара няколко дни и избиват ли незнам какво става на сменя свеща и се оправи.След това като се почне пък с едно прекъсване ходене по майстори да правят настроика на карбуратора.. и краи няма . е днес примерно ми заседна поплавъка на карбуратора и 2л. бензин еии така на вятара отишли докато карам.. а бре просто край няма с тази толкова култова yamaha ... Иначе когато мотора работи както трябва съм много доволен страшна машина е
Ами не съм го теглил но махнах всичко излишно.Разлика определено има въпреки че на този модел наъ му тежи двигателя и рамата а те няма как да се олекотят.Имаше голяма разлика в теглото на задния шарнир понеже сегашния е алуминиев.Зъбаците му сега са 15-преден към 50 заден и това го направи голям катерач.Впечатли ме това как мотор за 1400лв и малко смени по него можа да задоволи нуждите ми за гората като се има на впредвид че до скоро карах КТМ 2005г. На този модел биела , бутало , сегменти , гумички на клапани и всички други части за основен ремонт струват 550лв в YAMAHA докато на КТМ-а само буталото ми беше толкова!
За мен това е мотора ( ДЪРТО КУЧЕ )
Една молба колега.Можеш ли да ми изброиш сега като си с 15/50 зъба колко звена е веригата.
[quote=Цезар;345452] На този модел биела , бутало , сегменти , гумички на клапани и всички други части за основен ремонт струват 550лв в YAMAHA [quote]
Колега, за колко време ти доставиха частите? На мен май също ми се очертава основен ремонт.
Коментар