Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KDX 200 SR-ремонт на двигател.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
    Това че един лагер се намира трудно в България защото го произвеждат малко производители, съвсем не означава че този лагер е разработен и се произвежда само за един конкретен модел двигател! Просто такова производство не би било рентабилно за производителя на лагери, особенно пък за мотоциклетни двигатели.
    Навремето, като си правих дипломната работа, ми се наложи да търся един такъв трудно намираем лагер! Просто мястото където трябваше да бъде лагерното гнездо беше калпаво, а лагера щеше да е натоварен доста, и в крайна сметка се оказа че в каталозите, които ползвах до тогава (препоръчани от ТУ) такъв лагер не съществува! Щях да получа инфаркт за малко! Вариантите бяха два - или да почвам проекта от начало (а нямах време за това), или да сложа иглен лагер (обаче това ръководителя на дипломната ми работа изрично ми го забрани)! Тогава на помощ ми се притече един познат технолог с дългогодишен стаж, който ми даде някакви немски каталози за лагери. Оказа се че подходящ лагер там има, та спаси положението! Обаче пред комисията трябваше да се обосновавам, защо точно такъв рядко срещан и трудно намираем лагер съм избрал. В крайна сметка приеха обосновката ми, но ми намалиха оценката с половин единица .
    Та казвам го от позицията на бивш конструктор-технолог: всеки конструктор се старае да използва колкото се може по-лесно достъпни стандартни елементи! Освен това се съмнявам дребносерийното производство на мотоциклети да заинтригува до толкова даден производител на лагери че да проектира и произвежда специален лагер за конкретен модел ДВГ, който не се знае още колко дълго ще се произвежда! Защото конкретния ДВГ, кой може да гарантира че още на следващата година няма да се окаже неудача и да бъде заменен с конструктивно променен такъв? И тогава производителя на лагери какво ще прави - ще пие студена вода.

    П.П. Краси, конкретно за лагерите на предната главина. Явно си ги избирал по размер, но не си съобразил натоварването и смазването! С едни и същи размери се произвеждат лагери, които да издържат на различни натоварвания в зависимост и от смазването. Визуално можеш да се ориентираш и по броя съчми. Сигурен съм че лагерите, които си взимал са били с по-малко съчми от оригиналните щом са се разтропали по-бързо! Дали един лагер се произвежда от производителите на лагери е един въпрос, а съвсем отделен въпрос е дали този лагер се внася в България и се продава в магазините за лагери!
    А на КТМ-а какви са лагерите на предната главина?
    Слави гарантирам ти че в двигателите има лагари които неможеш да ги намериш никъде освен оригинални.
    А по отношение на лагерите на предницата съм пробвал няколко варианта (няма избор за този модел) и всичките се оказа лоши.
    За КТМ са 6906 на предницата.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #32
      До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
      ..може би ще ви е интересно че на..по старите ктм и предните главини са били с вмз лагери български
      също и на БМВ650F до колкото знам даже и на по новите модели
      Това съм го чувал, само че за лагерите на кормилото на BMW. Българските лагери не са лоши, проблема е че ако ги купуваш от магазина не се знае дали няма да уцелиш лагери от бракувана партида изкупени преди това от някоя циганска фирма уж за претопяване, пък пуснати в магазинската мрежа като редовни!
      Сложих български лагер на обтягащата ролка за ремъка на колата на баща ми и няма никакви проблеми. А се изтрепаха да ме убеждават че трябва да дам един куп пари за нова ролка, щото само лагера не се сменявал, пък бил някакъв мноого специален! То верно, рядък се оказа защото не намерих такъв нито немски, нито френски нито друг някакъв, ама пък намерих български , че и качествен се уцели !
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #33
        До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

        Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
        Момчета специално за лагерите на коляновия вал на KDX-A по размер са: 6305C3 та този лагер си е напълно стандартен по първите четери цифри аз когато отидох да търся наблегнах точно на C3 явно тази маркировка има за цел да поясни нещо по специално точно за този лагер.И то наи вероятно е ,че наистина лагера работи при по натоварен режим,та онази рунтава кокошка ми каза,че имат точно същия и го взех така че немога да разбера за какво се спори отивате намирате си лагери може и по 10 кинта парчето може и по 100 на мен лично за 4-ри лагера и три семеринги ми взеха 57.50 Преди да ида там отидох в един известен магазин в Пловдив за мото части и аксесори е там този ми каза некви цифри за неква марка лагери дето баща ми ги слага на пералнята и просто се отказах от него явно хората си мислят че само при него ги има и тои гледа да сапунисва на ред.
        Ето това е много важно! C3 Това е хлабината на лагера! Точно това исках да разбера и е много важно, че си взел точно такъв лагер! Сега вече ще спя спокойно!

        Коментар


        • #34
          До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

          Моторетката стана сълза безшумна само аспуха се чува как звъни.

          П.п А да видим колко ще изкара.

          Коментар


          • #35
            До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

            Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
            Моторетката стана сълза безшумна само аспуха се чува как звъни.

            П.п А да видим колко ще изкара.
            Браво, пожелавам ти да изкара толкова много, че да ти омръзне...
            И дано да не е станала като във вицовете ти...
            Айде сега газ и много забавления из горите.

            Коментар


            • #36
              До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

              ..може би ще ви е интересно че на..по старите ктм и предните главини са били с вмз лагери български
              също и на БМВ650F до колкото знам даже и на по новите модели
              В другия форум го бях писал - инфо от първа ръка от сигмаджийте

              Първоначално публикуван от Жоро
              Онзи ден в неделя, на ендуро състезанието в София си говорих със сигмаджийте специално за Ф650. Та полицайте изказаха мнение, че са доста корави моторчета. Имаше моторетки на по 40 000 км служебно каране, а знаете служебната техника колко се пази и как се юрка и казваха... до сега никакви оплаквания. Нямало нито един разцепен двигател в целия СИГМА отдел. Маслата им сменявали на по 8000 км, дори не всеки сезон и въобще не го пипали. Единствено им сменяли по веднъж, на повечето от моторите, лагерите на трипътника и се оказало че оригиналните лагери били ВМЗ, нашенски а самите мотори били италианска сглобка..........

              Коментар


              • #37
                До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                Браво, пожелавам ти да изкара толкова много, че да ти омръзне...
                И дано да не е станала като във вицовете ти...
                Айде сега газ и много забавления из горите.
                Мерси Chinel от твоята уста в божиите уши.

                Коментар


                • #38
                  До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

                  Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                  ..иначе на ктм ите новите отпред остта е с много голям диаметър и явно добре са подбрали и лагерите защото не са мръднали въобще на мотора ми докато задните наскоро ги смених-оригиналните бяха японски а тези които пак за оригинални ми доставиха от дилъра на ктм-и са получили директно от завода на ктм-са на skf произведени във франция .може би тази година са сменили доставчика от ктм
                  Познат проблем, ето му другото решение:



                  Така е като не се обаждаш

                  PS: spl77, сори за спама. Повече няма.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #39
                    До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Познат проблем, ето му другото решение:


                    Така е като не се обаждаш

                    PS: spl77, сори за спама. Повече няма.
                    Тази иновация я гледах някъде в нета, мисля че беше на allballs ама не ми се даваха 40-50$ понеже и моите също се разчукаха, но по моя вина заради едната дистанционна втулка която идва заедно със задния предпазител на диск на Devol. Понеже предпазителя се нанизва на остта самата втулка трябва да е около 3мм по малка за да компенсира разликата. Обаче незнам по каква причина втулката е била с 2мм по-голям вътрешен диаметър, и между нея и остта е влизала вода и кал и оттал лагерите са заминали за нула време.
                    Сега съм с лагери на FAG 2RS да видим колко време ще изкарат, но пределено не са 40-50$

                    май тия мнения са за темата КТМ
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

                      След като се оказа,че ремонта на KDX-ЧЕТО е фасулска работа си поръчах коплект гарнитури,семеринги и О-пръстени на Moose за зимъска,че да има какво да правя. Мисля и с некои други лиготиики да се здобия.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #41
                        До: KDX 200 SR-ремонт на двигател.

                        Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                        След като се оказа,че ремонта на KDX-ЧЕТО е фасулска работа си поръчах коплект гарнитури,семеринги и О-пръстени на Moose за зимъска,че да има какво да правя. Мисля и с некои други лиготиики да се здобия.
                        поздравление!!!! Лошото е, че винаги накрая има едно "но"
                        Лиготйки, но и с тях няма да се превърне в 220 ! А сега си представи лиготйките как ще стоят на 220-ката

                        Според мен ремонта който направи наистина е много добре за укрепване вярата в машината , но останалите неща не вярвам да си струват усилията

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X