Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

    От доста време я отлагам тази тема - по различни причини - най-вече защото нямам реален проблем. Все пак сезона направо си започва, а не искам да съм без мотор точно сега! Та по въпроса... имам горе описания мотор и следния проблем - каплите започват да сдават багажа - спици, нипели и т.н. чудя се дали няма да е по разумно две нови капли - Excel и нов спирачен апарат - дискове? Ако не ме лъже паметта при едно проучване бях сметнал - 5-600 лева /общо/ за капла 21 и капла 18. Това не е проблем /цената имам предвид/ просто искам да съм уверен, че мотора ми е в добро състояние. Вариант е и да си поръчам оригинални от "Бултрако", но това ще е последният ми вариант - след като отхвърля всичко друго...

    Ако някой е правил подобен тунинг нека да си сподели преживелките и къде и кой му е помогнал.

  • #2
    До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

    какъв е проблема на твоите.Трябват ти само обръчи или к-т джанти,ако е само обръчи виж с колко спици са ако са 36 стават почти от всички крос и ендуро.

    Коментар


    • #3
      До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

      mr_n00n3 мисля че с тези пари трудно ще си вземеш дори само обръчи и спици с нипли, но да речем че може. Ако искаш цели джанти и то оригинални от хонда сигурно ще ти поискат 1000 лв да не и повече на парче.

      Аз 99% до месец два ще имам свободен 18" обръч ексел черен от КТМ-ми, каран няколко месеца така че ако проявяваш интерес може да ти го дам
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

        Аз пък имам предна 21" със спирачният диск барабар. Но е леко крива, ако някой може да ти я изправи /не е от удар/ мога да се разделя с нея.
        Забравих да кажа, че е с чисто нова външна гума и вътрешна има естествено.
        От ЦРФ450Р е...Карал съм така с нея и не е голям проблем.
        Но решението е твое...

        Коментар


        • #5
          До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

          Нищо ти няма на каплитеА тва дето говориш за разни спирачни апарати, са пълни дивотий
          Свали двете капли и ги дай на майстор, да ти ги пренареди с нови спици и готово
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #6
            До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

            Ок... понеже не беше добре зададен въпроса ето пояснение: в момента нямам проблем, но вече започват да се появяват дребните неща - спиците се чупят, нипелите и леглата са направени за по-нормално каране а не за тия лудости дето ги правя... самите капли са прави, но като брой спиците /технологично си е така!/ са по-малко, а и болтовете, които задържат пиньона отзад са по-малко - проблем си е на модела.

            @Краси - честно казано вече не си спомням къде го четох, но ставаше въпрос за писти ексел + 4-5 лева за спица + 4-5 лева за нипел... т.е. около 250-300 лева за по писта + към 150 за нипели и спици... търся си някакво по-стабилно решение, а не закърпване на положението... иначе няма да откажа и помощ за спици и нипели. Сряда бях в шоурума на KTM в София... просто имах работа наблизо и реших да питам... спиците, който могато да ми доставят са от правите т.е. за по-новите ендура, а на мен ми трябват от тези с извития връх.

            @kiki.t - кажи някой, който ще става за тази работа... че майстори много, но ме е страх да си дам живота на някой, който не познавам...
            Последно редактирано от господин никой; 21-02-08, 12:34. Причина: добавка...

            Коментар


            • #7
              До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

              Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
              Ок... понеже не беше добре зададен въпроса ето пояснение: в момента нямам проблем, но вече започват да се появяват дребните неща - спиците се чупят, нипелите и леглата са направени за по-нормално каране а не за тия лудости дето ги правя... самите капли са прави, но като брой спиците /технологично си е така!/ са по-малко, а и болтовете, които задържат пиньона отзад са по-малко - проблем си е на модела.

              @Краси - честно казано вече не си спомням къде го четох, но ставаше въпрос за писти ексел + 4-5 лева за спица + 4-5 лева за нипел... т.е. около 250-300 лева за по писта + към 150 за нипели и спици... търся си някакво по-стабилно решение, а не закърпване на положението... иначе няма да откажа и помощ за спици и нипели. Сряда бях в шоурума на KTM в София... просто имах работа наблизо и реших да питам... спиците, който могато да ми доставят са от правите т.е. за по-новите ендура, а на мен ми трябват от тези с извития връх.

              @kiki.t - кажи някой, който ще става за тази работа... че майстори много, но ме е страх да си дам живота на някой, който не познавам...
              Пиньона нема да се откъсне, не се бойПоръчваш си комплект спици и нипли за твоя моделДаваш ги на майстор, да ги пренареди и готово
              Майстор точно за това не знам, аз тия работи съм си ги правил сам.Я питай Стефан, той май говореше за добър майстор на колела.Такъв ти трябва.
              Последно редактирано от kiki.t; 21-02-08, 12:45.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #8
                До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

                Абе да се таковам в каръка Вчера, след един тон чакане най-накрая изкарах Хонда-та и какво? Гумата задра във вилката отстрани... Гумата е доста широка и не остава място за луфтове, но си мисля, че едва ли е само това... Митас-а е в завещание от кики.т - 110. Чудя се дали просто на не изтъня грайфера отдясно и да се освободи някакво място или да седна да търся майстор за да се огледа за по-сериозни щети. Дано само да не е лагер или задната ос . Утре, ако остане свободно време ще я снимам и ще я покажа... Ако не е нещо сериозно, ще я покарам, макар да съм съгласен с Кики, че са отврат Митаските... все не остава време да стигна и до Хасково - 50 километра, ама на пуста му работа...

                Коментар


                • #9
                  До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

                  Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
                  Абе да се таковам в каръка Вчера, след един тон чакане най-накрая изкарах Хонда-та и какво? Гумата задра във вилката отстрани... Гумата е доста широка и не остава място за луфтове, но си мисля, че едва ли е само това... Митас-а е в завещание от кики.т - 110. Чудя се дали просто на не изтъня грайфера отдясно и да се освободи някакво място или да седна да търся майстор за да се огледа за по-сериозни щети. Дано само да не е лагер или задната ос . Утре, ако остане свободно време ще я снимам и ще я покажа... Ако не е нещо сериозно, ще я покарам, макар да съм съгласен с Кики, че са отврат Митаските... все не остава време да стигна и до Хасково - 50 километра, ама на пуста му работа...
                  Не ти е виновна гумата, лагера еКазах ти на времето като взе мотора, че ми е останал един лагер и филтър.Ама тогава ти се видеха много 20лв. за двете
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #10
                    До: Капли за Honda MTX 125 R, модел 1989 година

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Не ти е виновна гумата, лагера еКазах ти на времето като взе мотора, че ми е останал един лагер и филтър.Ама тогава ти се видеха много 20лв. за двете
                    Е не... забравих... мани. Прав си за лагера - сменен е с чисто нов SKF... За съжеление така се омазах с грес, че нямаше начин да снимам процедурата.
                    Като стана въпрос надявам се че не си ги метнал някъде? Живот и здраве скоро ще имам път до към теб и може да ги взема.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X