Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+/- Мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: +/- Мотори

    Априлия рх 125:

    +Окачване търпи реглажи
    + Следва по големите си събратя по трудните места, но иска обороти като всеки 2т
    +10л резервоар изкарва и по дълги преходи без притеснение
    + възможност за возене на 2ри човек в градски условия
    + тих и здрав двигател и ауспух не дразни околните

    - калпава ел. ситема /релета/ електроника на клапта, бобини на магнета дали е от годините, кой ги знае
    - иска хубаво и скъпо масло, за да няма проблеми с биелни лагери
    - висока седалка дори и при макс смъкнато положение, и висок център на тежестта
    - не особенно добри спирачки дори и с добри накладки

    За забавление и разходки става дори и за скокове с по гъсто масло в предницата и по- високо ниво
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

    Коментар


    • #17
      От: +/- Мотори

      Ямаха ТДР 125 , 1993 година.

      + (плюсове)

      доста маневрен в градски условия
      меко окачване
      голям резервоар (11-13 литра)
      висока максимална скорост за 125 куб. мотор (140-150 ), правил съм му 160км/ч по надолнище с венци 16-57 (стандартните)
      удобна и по-ниска седалка в сравнение с другите кросови и ендуро мотори.
      сравнително икономичен около 5 на 100 по тегави пътеки ( първа , втора , полусъединители и прочие)
      добра визия (поне на мен ми харесва) изглежда по-голям от колкото е в действителност
      с преправяне и доработки (като моя ) става за ендуро
      разделно смесване на бензин и масло
      оригинално е с 2 фара , който светят перфектно
      разполага със 6 скорости
      2 дискови спирачки
      ако се кара в оборот не отстапва по нищо на другите 125цц мотори, че и на някой 250 4т.
      сравнително добър при ниски обороти (при настроена клапа , така ,че силата на мотора да идва по-към ниските обороти)
      стартер
      възможност да вози втори човек без проблем
      много тих, дори в оборот е по-тих от други 2т мотори
      За друго не се сещам

      - (минуси)

      Метален и обемен резервоар, пречещ да се изнесеш максимално близо до кормилото
      малък ход на предницата
      джантите са алуминиеви (доста здрави) , но много тежки и неподходящи за ендуро
      малък цолаж на гумите - предна 18, задна 17
      много тежък за 125 куб. (130 кг сух по мануал)
      трудно се намират гуми
      пластмасите са много чупливи
      клиеренса на мотора е по-малък от на другите ендуро и кросови мотори , и на места закача
      по-широк е от другите 125 куб. мотори
      бързо загрява поради малкия радиатор и липсата на перка за охлаждане (с присаждане на перка проблема се решава)
      не е подходящ за скокове
      въпреки малкия клиеренс на мотора, тежеста е по-високо заради резервоара (поне аз така си го обяснявам ) и предницата доста често изтървава ако не си супер внимателен
      на моменти се усеща слаб (особено при изкачвания с малки засилки)
      къса първа скорост
      няма манивела
      стартера често дава дефекти

      За друго не се сещам в момента. Това са впечатления , който съм придобил от моята машина. Поздрави !
      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X