До: Какво носите със себе си в гората?
Колеги,
може би пропускаме един много важен момент!
Инструмента сам по себе си е безполезен.Важно е какво конкретния човек може да свърши с него.Аз например , съм си разглобявал и двата мотора до гайка и ги знам наизуст и може би затова малко залитам с количеството на инструментите(ако си сложа в раницата вложки 28,32 и скобата за ротора на алтернатора + наличния инструмент , ще мога да разглобя и да сглобя двигателя навръх Бузлуджа-абсолютно сериозно).Може би трябва да се тръгне по обратния ред.Какви са най-честите повреди(или какви са възможните повреди) които се случват извън пътя и съответно какви инструменти ще са необходими за тях-разбира се че ако се случи нещо сериозно , дори и да си носиш инструменти , мястото на мотора е в сервиза.
Та затова нека по-опитните колеги да споделят челен опит-какви са най-често срещаните проблеми.
Колеги,
може би пропускаме един много важен момент!
Инструмента сам по себе си е безполезен.Важно е какво конкретния човек може да свърши с него.Аз например , съм си разглобявал и двата мотора до гайка и ги знам наизуст и може би затова малко залитам с количеството на инструментите(ако си сложа в раницата вложки 28,32 и скобата за ротора на алтернатора + наличния инструмент , ще мога да разглобя и да сглобя двигателя навръх Бузлуджа-абсолютно сериозно).Може би трябва да се тръгне по обратния ред.Какви са най-честите повреди(или какви са възможните повреди) които се случват извън пътя и съответно какви инструменти ще са необходими за тях-разбира се че ако се случи нещо сериозно , дори и да си носиш инструменти , мястото на мотора е в сервиза.
Та затова нека по-опитните колеги да споделят челен опит-какви са най-често срещаните проблеми.
Коментар