А ще е възможно ли включване в понеделник някъде по трасето, че ще се побъркам вече . Очертават се неотложни ангажименти за 12 и 13. То има още почти две седмици до тогава и може да се променят нещата, но...
В тази връзка май ще трябва да публикувате трака с маршрута да се види от къде ще се минава и да видя къде ще ви пресрещна.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Експедиция Рила, Родопите, Сакар, Странджа 2006
Свий
X
-
На петия ден Жоро още ще сме в Родопите... В момента Събин прави последна обиколка по маршрута за уточняване на местата за биваци и след ден два ще мога да кажа и съвсем точно къде ще е бивака на петия ден!
Остави коментар:
-
Хайде някой да каже по приблизителна преценка до къде ще се стигне за 5 дни примерно, за да си правим сметка, тези които "имаме работа" на Севлиево!
Лошото е, че сега повечето от клуба са море, но ще направя тези дни сондажи и ще се обадя да дам заявка за всички участници от Стара Загора.
Остави коментар:
-
Ако има и други от Варна , добре е да се съберем и да пътуваме заедно до Боровец !
0899187766 Янко
Остави коментар:
-
Благодаря за което приятелю! Проблемът е че двамата с Гълъбин за четири дни трябваше в едната посока да преминат 900км и направо нямаха време и вода да пият. Но нали скоро ще е мероприятието, ще има повече време за раздумка...
Остави коментар:
-
Венци ....... !!!
Събин като ходи по нашия край ... ами да звънне бе !!
Поне една студена боза ще му занеса .....
Пък може и с нещо да помогна ..... знаеш ли ??
Остави коментар:
-
Трасето непрекъснато се уточнява и затова още не е напълно готово. Събин се прибра тази нощ от последния неколкодневен оглед.
Щом сме готови окончателно ще публикуваме маршрута и биваците. Ако някой е решил да дойде само за няколко дни е добре дошъл разбира се...
Остави коментар:
-
лична молба към Венцислав Петров,
ако е възможно, непосредствено преди старта да се публикува приблизителния маршру с биваците и датите, както и честота за повикване
Въпреки огромното ми желание, не мога да отделя една седмица, но честичко пътувам из Странджа-Сакар и Източни Родопи (Златоград).
Ако не друго, то поне да се срещнем с участниците.
Остави коментар:
-
А каква ще бъде таксата за нас?И кога и как се плаща-на място или предварително и до кога е срока за внасяне на таксите?
Остави коментар:
-
Записани сте, естествено маршрута ще е по-различен за вас на определени места...
Остави коментар:
-
Имаме желание да се запишем двама от Варна само че сме с камиони-защото джиповете ни не са достатачно подготвени-може ли да участваме и какви ще бъдат таксите за нас с камионите и въобше допускате ли камиони в прехода?Имаме радиостанций,GPS-и и всичко необходимо + други неща които са необходими за камионите.Как се заплаща таксата-на място или с банков превод?
Остави коментар:
-
Въобще не омаловажавам труда който се полага преди едно състезание или поход.Шапка свалям на хората които се наемат с тази трудна и отговорна задача.Пределно ясно ми е че пътя на маршрута се променя не само с дни а с часове.(един хубав дъжд е достатъчен)!
Повече от два максимум три джипа в група е достатъчно,като един от всички трябва да е достаъчно добре подготвен.
Всеки който учесвува трябва да е достатъчно мотивиран и да е на ясно кава отговорнос поема най малко за себеси.
Остави коментар:
-
Преходът като организация ще бъде като миналогодишният от вр. Ком до нос Емине. Там имаше доста участници и накрая организатори и участници бяхме доволни от резултата, затова няма да сменяме модела през тази година...А като брой машини ще се стремим да не надвишаваме миналогодишната бройка от 25 джипа...
Забелязвам обаче, че много хора не разбират в какво се състои основната част от организирането на такъв преход. Първо ние правим прехода по уникален маршрут, който се разработва специално за пътешествието. Това означава хиляди изминати километри преди маршрута да бъде определен. След това още хиляди километри, за да бъдат отстранени проблемните места и след това две седмици преди прехода отново той се преминава по цялата си дължина за проверка дали всички пътища са наред, дали няма отнесени мостове, затворени зони и т.н. Всичко това е съчетано с видео заснемане, анализи и т.н.
Това като работа са много, много дни, гориво и време и най-важното всеки един метър от трасето се проверява лично и на място от Събин, за да е сигурно, че може да бъде преминато и че трудността му отговаря на заданието...
Ако някой си представя, че 1000км. преход може да бъде направен като се определят няколко места за биваци и се опишат като маршрут много се лъже. Направата на наистина хубаво трасе изисква много време и много хиляди лева вложени в начинанието...
Преходът ще има две трасета, едното на места ще е доста екстремно и трудно и за машини и за хора. Затова в никакъв случай не бихме препоръчали индивидуално движение по такива места. Задължително по две или повече машини, за да може да си помагат взаимно.
Остави коментар:
-
Аз си мисля че този прехо ще бъде една истинска мъка и за учасници,и за организатори.При толкова учасници винаги ще ина недоволни,неразбрали и т.н.
За мене добрият вариант е да се публикува маршрута ,точките за почивка, местата за посещение и т.н.Кой как ще стига по маршрута си е негов проблем.Ако някои закъса вече може да му се помогне срещу съответно заплащане.
При варианта който обсъждате и цените които сте обявил съм категоричен че няма да учасвувам.
Пътешествието като замисъл е чудесно но при този вариант не мога да го приема.
Дано не съм прав.
Пожелавам на всички приятно искарване.
(Така мисля!!!!!!)
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: