Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    "Слепеца" и боен фар няма да забележи...
    Аз бях на такова мнение, когато направиха дневните светлини задължителни.
    Обаче след това се качих на мотор и разбрах, че в някои случаи това изобщо не е така.
    Мога да се аргументирам обаче който кара мотор вече го е разбрал.

    Блиц-а наистина изостря вниманието но това по никакъв начин не прави използването му на пътя в по-малка простащина.
    А има "колеги" дето шибат на блиц през цялото време.

    Мисля, че ако някой толкова е загрижен за целостта на кожата си трябва да си намери някакво по-неутрално хоби.

    Иначе по този въпрос на един от моторите бях поръчвал и все още си е монтирам модул на който казват "пулсатор".
    Нещо подобно на блиц-а но в много по-мек вариант.
    Ефекта е леко пулсираща светлина от фара като от вибриращ рефлектор на камион друсащ се по паваж.

    Спорно е дори това колко помага и дразни ли но съм чувал, че в някои части на уса ползването му е регламентирано с правила.
    Тоест параметрите на пулсацията са регламентирани.

    Е морските могат да се изходят по въпроса, аз съм само на "чух един че друх рекъл..."

    При мен този модул е само на един мотор а аз него не го карам отдавна та все едно не съм го казал!
    Zелено
    Кафев0

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Статистически обаче с фар мреш по-малко

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Вероятно смъртността сред шахматистите и фотографите също е по-малка сравнена с мотористите въобще.
      Между другото мен лично дори блиц-а не ме дразни.
      Просто го намирам за арогантно.
      Нещо като да пишеш с главни букви.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Шахматистите със сигурност ма фотографите са замаяни,не си гледат у краката та не знам,статистически тук е 32 пъти по-опасен мотора от колата,по същата статистика светиш или мигаш ти увеличава шанса да си спиш у вас,а не у болницата

  • #32
    Ква сладка храница сипаха с големия черпак на подобна блиц-тема в социалката.
    Всичко "алиекспрес турбо шукария" не случайно е регламентирано по белите страни. Освен, че дразни, създава и предпоставки за технически проблеми по време на движение и всичко, което следва от това. Снощен принер - болтове за закрепване стойки на куфари, тип "да има" предоставени от ... ГИВИ италише ментак на един приятел. Т е. дори и от маркови продукти не сте застраховани да се набутате, поне полагайте усилие набутването да не е по желание.

    Но да се върнем на ламбите. Освен, че нехомологизирания заслепява, източва акумулатори, товари вериги и т.н. същите кенефи по 20 лв бройка са идеалка за употреба по балканските дороги, защото с подобни... "аксесоари" сте потенциални жертви на пътна полиция на запад от Србско и глобите са до 500 евра. Да, ползвах такива пръчки от всякакви форумни "търговски представители" и като набих чертата установих, че са заминали пари за нещо "истинско". Причина: брак, менте, брак, менте. и така 6х2 броя . Оставам в ляво как 10 вата лед ми подпуши инсталацията и играха клещите, което само фовори какво ви продават.

    За видимост на пътя има други препоръки: светлоотразителни елементи, сигнални жилетки и/или елементи по облеклото, съобразена скорост, дистанция и спазване на правилата. Всеки е патил от неспазване на тия прости неща. Не вярвам едни менте лампи да са ми оправдание да се ръгам в трафика като шиле и да съм агресивен на пътя.
    Последно редактирано от p-pleven; 22-04-22, 05:34.
    Синьо небе и узрели жита

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      ЛамБи като ламБи, не си струват чак толкова внимание, мисля.
      Допълнителните могат да бъдат както полезни така и да станат на чалга.
      ​​​​​​​Моторастите доста често ги правим такива

  • #33
    Аз днес отскочих до магазина с намерение да реша на място.
    Така и стана.
    Изненадах се защото се оказа, че всъщност продаваха последните, актуални ревизии и на двата модела.
    Не че това имаше значение за мен но финално купих отново eSystem.
    Ако при монтажа толкова ме мързи да тегля кабели за дисплея чак до кормилото ще го заеба под седалката.
    Той не е нужен по никакъв начин за оперативна работа а аз не го и гледам.

    xSystem има по-обемен резервоар заради електрониката вградена в него.
    Също така трябва да е на сравнително достъпно място защото и бутоните за настройка са там.

    И не на последно място съм се убедил че работи безотказно и така, както очаквам - от 2017 ми е на мотора.
    Стария съм го плащал 520лв а новата подобрена уж v3.1 5 години по-късно с 60 по-малко.
    Добра сделка мисля като се има предвид какво става с цените напоследък!

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_6375.JPG Прегледи:0 Размер:391.0 КБ ID:6849993
    Zелено
    Кафев0

    Коментар


    • #34
      Ойлера за мен е нещо задължително за веригите.
      Относно настройките , преди бях със "домашно направен" - клапан от газова,казанче за спирачна теччност , кранче за аквариум , инжектор от оптично влакно - искаше доста играчка докато уж се настрой и пак имаше проблем със външната температура - когато е по топло тече и малко цапа , на по-хладно едвам си "върши работата" Накрая го нагласих на някакво средно положение и беше Ок.
      После използвах електрически " Супер Дупер Мега " Хубав ,скъп,марков ............. и т.н , ТОЙ си вършеше работата перфектно. В зависимост от околната температура сам си регулираше капката и нямаше цапане въобще.

      За него купих специално масло , малко по скъпо , но със доста по-малък "разход" и се връзваха нещата. Другото е че ( поне така пишеше ) беше безопасно за околната среда.
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        За “кален” и “прашен” мотор точно това върши.
        Ма на пътя ойлера си е страшно удобство.
        Пак има изключения, де.

        Иначе колегата ако говори за електрически на Скот е в заблуда.
        Не са толква смарт.
        Смазват само толкова, на колкото е настроено.
        Количеството смазка не зависи нито от температура нито пък от скорост.
        Настройва се и при каква скорост да започне смазването благодарение на акселерометъра.
        Ама ако си мисли, че при 200 ще пуска повече масло отколкото при 60км е в грешка.

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        https://cls-evo.eu/productinfo/cls-evo-tour/?lang=en

        Такъв ми беше ойлера.
        Имаше и врътка , ако искаш да си го променяш ръчно , но като цяло си беше абсолютно автоматично

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Не бях чувал за този производител до момента.
        Може би е по-смарт, погледнах бегло и изглежда по-комплексно.
        Автоматиката на скот се ограничава единствено да не смазва ако мотора работи на място.
        Или пък си в задръстване и се влачиш с колите.

    • #35
      Относно допълнителните ламби , Аз със абсолютно За. Според мен те повишават изключително много видимостта на мотора на пътя. Естественно правилно нагласени да заслепяват максимално малко , просто да се виждат още един чифт фарове насреща !
      Но задължително допълнителните лампи със копче за On/Off , защото вечер дразнят изключително много и трябва да се изключват.
      Досега не съм имал проблеми със инсталацията ( да чукна на дърво )
      Друго за което съм се замислял , е че ако случайно се наложи , можеш да се прибереш само на допълнителните ледове.

      Но категорично не харесвам блиц ефекта на ледове.

      В интерес на истината понякога ( тихо и на ум ) си мечтая за светлинния клаксон на Dennaly , но най вероятно ще си остане само мечта - толкова пари , няма да дам !
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Зависи от лампите,спокойно може да не са правилно нагласени,просто нещо да свети,не е задължително и фар да е.

        Аз съм слагал на мотори KC Cyclon,свети колко да те виждат,за фар не става

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Доста интересно/добре изглеждат и Clearwater

        Но найстина е добре да се отдели малко време и да се регулират правилно.

    • #36
      Един много смислен ъпдейт - Лед крушки , сравнително евтини но светят страхотно , карам ги вече от около 15 000 км и няма никакви проблеми.
      Canbus не отчита грешка.
      Монтирани са на обикновен фар , без лупи.
      Наложи се лека корекция ( по скоро заради лични предпочитания ) , но на 99% бяха Plug and Play
      Снимките са мой , на моят мотор
      Силно препоръчвам !

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5408.JPG
Прегледи:310
Размер:409.1 КБ
ID:6851010 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5412.JPG
Прегледи:310
Размер:458.3 КБ
ID:6851011 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5411.JPG
Прегледи:308
Размер:448.0 КБ
ID:6851012 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5409.JPG
Прегледи:306
Размер:361.8 КБ
ID:6851013 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5414.JPG
Прегледи:305
Размер:215.0 КБ
ID:6851014 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5415.JPG
Прегледи:301
Размер:213.0 КБ
ID:6851015 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5422.JPG
Прегледи:305
Размер:388.2 КБ
ID:6851016 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5421.JPG
Прегледи:301
Размер:476.2 КБ
ID:6851017 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5417.JPG
Прегледи:298
Размер:488.8 КБ
ID:6851018



      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • p-pleven
        p-pleven коментира
        Редактиране на коментар
        Може ли снимки как изглежда цокъла в момента?

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Не те разбрах ?

        Капачката е затворена , всичко се събра под нея във оригиналното гнездо.
        Нарочно си търсех такива без външни баласти за да не се налага пробиване на капачката.
        Въпреки , че по принцип търсех със радиатор , не със вентилатор ( тези са със вентилатор ) със тези няма проблеми.
        По оригиналната инсталация , не съм правил абсолютно никакви интервенций.
        Последно редактирано от kirilkirilow; 26-04-22, 16:18. Причина: допълнение

    • #37
      Време за сутришна закуска с черпака.

      Ролбар на МОГО яката Полска фирма Heed.
      Нямам идея какво е станало. Само да кажа, че ДОминатора е падал от 2 метра височина, като се изсипа със всичка сила върху ролбара си, при което последва само една спукана заварка, която е на половин на таи от снимката.
      Чудя се, как 5 мм желязо е възможно да се разпука като химена на п**ка при положение, че дори няма напрежение при монтажа.
      Допълвам, че съпорта на поляците е турбо неадекватен. Установено пак заради ролбара, който не пасваше по никакъв начин в точките на монтаж и се наложи да се флексва.


      П.П. изчаквам отговор да сипя друга "гозбица" за друг качествен продукт на европейска цена с китайско качество. Просто да видя, дали ще ми отговорят. Българи са.


      Като цяло, освен от Алиекспрес турбо шукариите, почвам да се притеснявам силно от "марковите" и "доказани" брандове. Оня ден един познат у пратили кофри болтове за закрепване на куфари от... ГИВИ...




      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_924723.jpg Прегледи:3 Размер:178.5 КБ ID:6851200 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_924724.jpg Прегледи:3 Размер:573.2 КБ ID:6851201 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_924725.jpg Прегледи:4 Размер:229.8 КБ ID:6851202
      Синьо небе и узрели жита

      Коментар


      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Ти ме .......... замисли , мнооооо ме замисли.....
        Набелязал съм си едни ролбари , точно на HEED.
        Пък сега ........

      • p-pleven
        p-pleven коментира
        Редактиране на коментар
        Ако имаш вариант поне от Румъния да поръчаш. Румънците казват, че са "безщевни тръби"... един Господ знае, също казват, че са 3 мм дебели - пак един Господ знае.
        Приятел си поръча за Т7-цата от тях, като преди това гледА тия на HEED и направи информиран избор.

        Относно други фирми - там е ясно за високата цена. РУмънците също са пращат със слаби болтове, преди години едни чехи - също. Та като купуваш подобни неща имай едно на ум за болтовете в комплектите.

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        За кой "Румънци" става въпрос ?
        Не се сещам ?!

    • #38
      За по-голям контраст в темата за ойлерите: dual injector

      Колкото и полезен може да бъде ойлерът, толкова е безмислен точно този аксесоар към него.
      Вероятно за търговците не е - само те могат да пишат за успех продажбата на подобни безмислици!

      И още една “хранилка” - traveling kit.
      Допълнителен резервоар за масло, който никой уважаващ себе си adventure biker не бива да пропуска

      За първото търговците успяха веднъж с мен.
      За второто… Е, чак до там никога не стигнахме
      Последно редактирано от Esper; 27-04-22, 02:11.
      Zелено
      Кафев0

      Коментар


      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Определено ойлера удължава живота на веригата.
        На "ръчно правения" разхода беше 1 капка на 1 минута. Така цапаше най-малко и веригата беше в отлично състояние.

        Зависи от съботно-неделните трипчета Обикновено тогава остава време за мотора , но правим по 400-500 км , понякога на ден

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А така

        Аз докато изляза от града и кача планината и съм минал 150 километра,обикновен а разхода ни е резервоар бензин или 200 - 300 мили, Ойлер нямам ма му казвам по 5-6 капки преди тръгване,работи си

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Е точно това писах някъде нагоре - има случаи като твоят например в които това устройство е абсолютно излишно и ненужно!

    • #39
      Едва днес успях да монтирам последният вариант на ойлер Scott e-System v3.1
      Еволюирали са в правилна посока със софтуера, в хардуера разлика не виждам.
      По-интуитивен интерфейс, махнали се безсмислената информация от "телевизора".
      С хардуера също има подобрения предимно около закрепването на инжектора.
      Стойката е определено е по-добре измислена и позволява повече настройки.
      Аз за съжаление нямаше как да монтирам точно този детайл и пропуснах еволюцията.
      Zелено
      Кафев0

      Коментар


      • #40
        Чудя се откъде да поръчам още един комплект такива огледала:



        Това е най-доброто за едно ендуро.
        Zелено
        Кафев0

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          А ние вина нямаме,че Европата продава болт за 35 лева. Ако взимаш гледай другия модел,не тия крьглите,по-добри огледала са

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Босе, ако се прибираш тая година насам и имаш желание да съдействаш бих отнесъл един сет.
          И ще почерпя, не съм цинцар.
          Обаче това тук струва 400лв.
          Е никога не ми е трябвало чак толкова много каквото и да било огледало!

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Търси на Амазон точно какво ти трябва,прати ми линк на лични,летя си / ако не си изтърва самолета де / на 10ти юли

      • #41
        Е това са ти огледалата
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #42
          Относно огледалата , тук изскочи нещо , ама как е качеството ??????

          https://aliexpress.ru/item/400115065...00027440959156

          Може би въпрос на късмет

          Или по скоро това , може би .....

          https://www.motoparts.eu/en/parts/mke=beta
          Последно редактирано от kirilkirilow; 02-06-22, 21:30.
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Конструкцията изглежда 1:1 с моите.
            Намирам много предложения за такива и в амазон.
            Цена от 20 до 100+ евро за сет като много от снимките дори са еднакви!
            Явно тази покупка би била изцяло на късмет - каквото ти се падне.
            Опитах да избегна това като си намеря същият модел но и от същият производител но не би...

            P.S: Ей за това говорех - от 10 до 100 паунда за еднакви снимки:

            https://www.amazon.co.uk/dp/B07RB1T856/
            https://www.amazon.co.uk/dp/B08DV5GGKC/
            https://www.amazon.co.uk/dp/B0B28CM7KM/
            Последно редактирано от Esper; 06-06-22, 11:09. Причина: Допълване

        • #43
          Esper какъв е проблема на твойте ?
          Може и да си писал но не съм разбрал !
          Защото , преди време ми се наложи и аз да търся огледало , основата беше здрава , но се счупи самото стъкло.
          Реши ми проблема обикновен стъклар ( е малко по-добър де ) Изряза и залепи стъкло от огледало на камион , получи се перфектно.
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • #44
            Единственото, което бих променил в моята бабичка е седалката. След 600 км в Гърция, имам чувството, че съм в Турция
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #45
              Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
              Esper какъв е проблема на твойте ?
              Може и да си писал но не съм разбрал !
              Защото , преди време ми се наложи и аз да търся огледало , основата беше здрава , но се счупи самото стъкло.
              Реши ми проблема обикновен стъклар ( е малко по-добър де ) Изряза и залепи стъкло от огледало на камион , получи се перфектно.
              Чак проблем с фабричните нямам но предпочитам с едно движение да мога да ги прибера към кормилото.
              Оригиналните, поне на моите ендура са с фиксирано рамо и не позволяват това.
              Освен това коментираните оцеляват в повече случаи при падания, удари от разни предмети, клони изобщо понасят повече вандализъм.
              Това в особена степен важи за тези, с които се надявам да ме уреди Боса.
              Леките ендура с по-офроуд предназначение фабрично си излизат с огледала на шарнири.

              Ако не се излиза извън пътя предимствата им се обезсмислят до голяма степен.
              Zелено
              Кафев0

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

              Зареждам...
              X