Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продадох си Патрола!Сега накъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Продадох си Патрола!Сега накъде?

    След 3 години кеф с "камионо-автобуса" концепцията ми донякъде се промени.Пред дилема съм каква да е следващата джипка.Ще се полва в повечето време за асвалтово придвижване с лек до умерен офф когато ми се наложиЩе ми се да е нещо по компактно и многофункционално,тъй като ще е основен автомобил(не карам по 200 км. всеки ден).Опитвам се да избягам от SUV или така наречените "паркетници"Прочел съм доста неща тук,но все има някой неясноти,така че ще ми е полезно и вашето мнение.Предпочитам да е нещо бензиново,нямам претенции за екстри и комфорт,но колкото повече толкова повече.Не тача особенно късата база,по голямото пространство винаги е в плюс за мен.Бюдед да речем 8к. като мога да го завиша малко,ако е нещо което си струва.

    Та марки и модели на които съм се спрял за сега са:
    1.Нисан Терано-бензин или дизел?
    2.Паджеро или Паджеро спорт
    3.Фронтера 3,2 V6
    4.Витара или Гранд Витара
    5.Дискавъри или Рейндж с V8(те са ми най на сърце въпреки техните габарити и последващи разходи)

    Ясно е ,че намирането да добър екземпляр ще е доста трудно(откъм ръжди най вече).Ще се радвам да дадете мнение за горепосочените като плюсове и минуси на конретна марка,специфични неща за които да се внимава.Също така давайте и вашите предложения,защото може и да пропускам нещо.

    Благодаря!

  • #2
    Под Дискавъри, при цена 8к, предполагам имаш предвид Д-2. Карам 3-то (но Тд5) и не съжалявам за избора. Лесно се поддържа и ремонтира (рядко се налага), и почти не ръждясва. Последното е в Бг от 2015 (внос от Италия и купено от мене) и няма дори следи от ръжда. Препоръчвам колите с фейслифт (2003-04) заради по-високите брони, възможност за настройки на компа (напр. за по-голяма мощност), отличен двузонов климатроник и по-добри СК (или поне така казват). Някои не го харесват, че е шумен, но се чува по-силно отвън, което е предпоставка за безопасност!
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • stanislaffff
      stanislaffff коментира
      Редактиране на коментар
      Доволен ще съм и на Дискавъри 1.Стига да се намери читаво.

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Д1 хубаво, ама най-прясното ще е на 23 годинки...

  • #3
    Като коментар на заглавието мога да кажа само едно-от върха пътя винаги е надолу...

    Иначе-стандартния отговор-покарай или поне се повози малко на тези които си изброил, и той джипа сам ще си те намери.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Каква шега бе, ти не знаеш ли, че това е Джипа на всички джипове?
      Най-великото откритие на великия съветски(братски) народ, правен за да съпровожда танкови колони(демек е проходим поне колкото танк), връх на технологиите в джипостроенето.
      Нищо, че допуските са не в десети и стотни от милиметъра, а се мерят в пръсти и педи, нищо, че откак е измислен-почти не е променен за 30 и кусур години производство, нищо, че вътре температурата е колко отвън, нищо, че двигателя не стига след 100 метра изкачване...

    • stanislaffff
      stanislaffff коментира
      Редактиране на коментар
      Офффф,успокой ме.Евала.

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Коле.., чакай че се задавих бре човек...

  • #4
    Super Select.
    8)

    Коментар


    • #5
      То,че след Патрол всичко ще ти се вижда не до там проходимо е ясно.Но щом ще го ползваш шосейно загледай и някой кореец прозвуча като Пенчо ама не за Спортидж говоря а за нещо Теракан,Соренто .

      Коментар


      • stanislaffff
        stanislaffff коментира
        Редактиране на коментар
        Ами досега и на мен не ми се е сучвало амаа...знае ли човек.

      • bocho64
        bocho64 коментира
        Редактиране на коментар
        Нали знаеш приказката,който го е страх от мечки не оди у хората?
        А сега един еретичен според форума модел.
        Санг Йонг Рекстън бензин / дизел което ти е на сърце. Не,че нещо ,но пътното поведение на П3 и Рекстън са несравними.Аз лично шосейна кола да ме клати като Пахероса много мразя.

      • hunter vl
        hunter vl коментира
        Редактиране на коментар
        До скоро не бях заглеждал Теракана ,но след няколко кръгчета на един качен на "рошави" 31ци се убедих ,че е един от последните мохикани .Този беше 164-5кс демег по новия и по безпроплемен мотор ,гумите ич не ги жали малеят му (на мотора ).Съотношението цена ,екстри проходимост е топ.

    • #6
      На твое място бих се спрял на първите две точки от избора.Като тераното по-добре да е дизелово.

      Коментар


      • #7
        П3 би ти вършило работа - става добре за по пътя, като динамика и комфорт, сравнително надеждно е вменяем разход на гориво, но не е от най-компактните. Между другото от компактност не печелиш кой знае какво.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • stanislaffff
          stanislaffff коментира
          Редактиране на коментар
          Интересна идея,ще си помисля.Макар че доколкото знам GDI-то не става на газ

      • #8
        Най-лесно за тази сума ще се намери корейски голям бензин, след 2000-та - Киа Соренто, като според дозата късмет може да е автоматик с парт-тайм раздатка. Читаво Мицубиши само десняк.

        П.П. Цените на ръждилниците, кръщавани гордо "джип" от джамбазите, растат правопропорционално на стадния имунитет срещу ковида .

        П.П.2. До колкото виждам, хубавите бензинови джийпки не влизат изобщо в полезрението

        П.П.3. За да няма недоразумения - от една седмица също ровя като кокошка сайтовете за продажба и вече си изясних в общи линии колко са се променили схващанията за "нормална цена".
        Последно редактирано от коко келеша; 25-01-21, 20:53.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • stanislaffff
          stanislaffff коментира
          Редактиране на коментар
          За това съм пуснал темата колега.Да ме подсетите за неща които пропускам

      • #9
        Има читави теракани за джобни пари. За момента знам 2 броя в перфектно състояние ,които се продават. Удобни са за ежедневна употреба(моя така го ползвам) , проходими са не по-малко от терано и фронтера, подръжката им е евтина и са ремонтнопригодни. Не гният като японците и са здрави на чук. СОрентото също не е лош избор, но само ако е бензин с 5 степенният автомат си струва вниманието. Рекстън също бензин и автомат си струва да се огледа.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          колко е голям багажника?

      • #10
        Ще разгледам и тях,макар че ми се струва бая голям Теракана.

        Коментар


        • hunter vl
          hunter vl коментира
          Редактиране на коментар
          Горе долу Паджеро 2 ,или дълго Терано на дължина само ,Добър за всичко става

      • #11
        Теракана не е толкова голям, колкото изглежда отстрани, по-малък е от Тойота 120.
        Гледам, че се навъдиха доста такива по София, сигурно има защо с тази цена.
        Без да съм разбирач и с офроуд опит, покрай прочетеното под задния диференциал има 17 см просвет, по данни от австралийски източници, оправят го с Ironman окачване, мисля че е достъпно и в България.
        За дюзите имаше тема в този форум, май май се препоръчва втората версия на колата, която е 163 коня (след 2005 г. по спомен). Автоматикът също има повече подръжници.
        Имам малък опит със Соренто 1, 2.5 CRDi, обслужването е евтино (700 лева всички чорби, с промивка на охладителната система и ревизия на окачването плюс нови дискове и накладки), колата е карана от поне 10 години в България, с българска нафта, не е имала проблеми с дюзи. Но пък не е юркана по поляните. Има детайли, които се "патинират", да не ползвам друга дума, като например болтовете на седалките към пода, държачите на пластмасовите раздувки. Има обаче части по моргите, във фейсбук група продаваха врати за такова по 100 лева за бройка, фарове по 20-30. Като написах фарове - пожълтяват лесно. Бях чел и че 4х4 системата при много зор или неползване е склонна да казва "мяу" и да си остава на задно.
        Какво обаче е много зор и неползване. Тази която покарвам е шосейна бегачка, както казах, и дали й работи и какво точно се скапва, ако се, не знам.
        Последно - колата е приятна за каране, готин съединител и скорости, симпатични за ползване. Ако има нещо, което не е готино - спирачките са малко "отнесени" (може да си е на конкретната кола), на 90 км/ч е над 2000 об/мин, което не ме радва, червеното е на 4000 об. Може би просто съм свикнал с японски бензинки на леки коли.
        Толкова от мен, успех с избора!

        Коментар


        • stanislaffff
          stanislaffff коментира
          Редактиране на коментар
          Един вид опит за разубеждаване.Благодаря!

        • DDt_85
          DDt_85 коментира
          Редактиране на коментар
          Пробвай бензинова, може да е друга бира...
          С мои пари бих експериментирал с Теракан.

        • stanislaffff
          stanislaffff коментира
          Редактиране на коментар
          По начало не съм късметлия,не ми се рискува.С мойте пари знам какво бих взел,но избора е доста ограничен.

      • #12
        Колега паджеро 3.0, 3.5 се вписват в картинката, стига да не те плаши разхода. 3.0 го има като 150 кс, 177 и 181 коня като по - мощните са 24V, 3.5 е 208 кс. Казват че на ръчката 3.5 са им слаби съединителите. Има го и във варянт GDI, тоест директно впръскване и не става на газ (може ама в някаква втечнена фаза, не са ми много ясни). Pajero sport го има с 3.0 177кс. повечето са автомат, което за мен не е недостатък. Аз бих предпочел терано, но дизела им е по - добрия варянт, за дълга база 2.4 бензиновия е слаб, за да върви добре иска газ и обороти, а така си гори. Гледам в списъка няма grand Cherokee. По стария модел са 4.0, 5.2 и 5.9 (много рядък, но и много бърз) като ги дават здрави непретенциозни мотори. По новия варянт са 4.0 (по - рядко срещан, предимно десняци), и 4.7 който казват, че има проблеми с електрониката, но пък върви повече и гори по-малко от стария 5.2
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • #13

          1 коментар

          • #9.1

            IvanIvanovi коментира
            Вчера, 18:48


            колко е голям багажника?
          • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:0-02-0a-42bd8ff05c6f323c135860526c28994aacfbd9a3f7e1ddb9a3738fa5a93430c7_ec8b9574.jpg Прегледи:0 Размер:588.4 КБ ID:6700929
          • Тези гуми са 31" взе си ги четерите спокойно.
          • Джипа е мидсайз дълъг е точно колкото тойота авенсис комби. Просвета му не е 17 см както писа колега по-нагоре. В Русия,Австралия и Южна Америка се кара доста и е добра оувърленд платформа, доста е масивен.
          • Лифта на машината с ОЕМ части е около 500 лв. Има заводско ЛСД, има версии с ТОД раздатка и с парт тайм. ТОД-то може с помощта на контролер да се ползва и като Парт тайм. Раздатката е Борг Уорнър и не е случайна. Диференциалите и двата са като на паджеро 2.Автомата е тойота или айсин (каквото се падне според региона), моята е айсин а340, камбаната е с преход за мотор мутсубиши.
          Последно редактирано от Juiced; 27-01-21, 08:25.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            по картинка е дълбок колкото на моя аутбек , ще трябва да видя на живо колко е висок обаче

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Със сигурност е по-висок от аутбека и има по-правилна форма(на куб). На височина може да се пълни повече.

        • #14
          Търся и Паджеро и Паджеро спорт,но предвид напредналата им възраст проблема с ръждата е осезаем при повечето,при тераното също е така.Гранд ZJ 5,2 съм имал закратко,въпреки че беше доста изморен ме радваше пък и имат много екстри,но предвид разходите по една такава машина и интегрираната рама не съм ги включил в търсенето.

          Коментар


          • #15
            Първоначално публикуван от stanislaffff Преглед на мнение
            Т ... но предвид разходите по една такава машина и интегрираната рама не съм ги включил в търсенето.
            E какво те бърка интегрираната рама за "за асвалтово придвижване с лек до умерен офф" ?!?

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • stanislaffff
              stanislaffff коментира
              Редактиране на коментар
              Ами на това дето го карах,като спра на някое криво място трудно му се отваряше багажника.може и нещо генерално изгнило да е имало,за да е така,незнам.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X