Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Transit Custom 125 HP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за Transit Custom 125 HP

    Знам, че не е джип, но да попитам за този бус. Харесал съм един Transit Custom, товарен с размери на товарното пространство, които ме устройват. Произведен е 2015, на реални 80 000 км с мотор 2,2/125 HP. Като екстри има ел. стъкла, климатик, радио, телефонна система и др. Утре ще ходя да го гледам и вероятно ще го купя. Ще вози рядко повече от 800 - 900 кг, главно извънградско. Искам да питам някой има ли такъв и какви са му впечатленията, силни и слаби места и др. Намирам разни видео ревюта, но повечето са рекламни и то за чисто нови бусове. Още нещо се сещам, може ли да се спъне на 120 км/ч софтуерно? Не ми се ще да върви по магистралата пълен със 160+ км.

  • #2
    Мога да дам мнение само за двигателя, понеже имаме няколко броя Ford Transit Van със същия. Нашите са купувани м. май 2016 чисто нови, като в момента са по на около 150 000 км. До тук никакви проблеми, масло сменяме на 50 000 км. Аз карам такъв, но само от две седмици. Като първи впечатления съм много приятно очарован от поведението му. Софтуерно може да се спънат на колкото си пожелаеш, нашите са спънати на 90 км/ч. - изискване на собственика на бизнеса. За разхода сигурно се досещаш, че дадения по книга е невъзможно да се постигне в практиката.

    Коментар


    • #3
      В нашата фирма ползваме такива служебни,вървят много,икономични са и доста приятни за каране.Минуси:много им е мека тенекията на фургона(и не само)при ръбати товари се подбиват лесно от вътре.Като е празен друса доста спрямо аналогични бусове на други марки.Нашите са с adblue,запушва им се филтъра при повечко градско каране,извън градско няма грижи.Малко е тясна кабината,но иначе ергономична,доста места за багаж,power outlets работят без контакт известно време,което за мен е удобно.Добри спирачки,маневрен абе допада ми това бусче много.Огромен минус е сервиза,поне в Пловдив мото пфое не стават за нищо но на убийствени цени.

      Коментар


      • #4
        С 90 км/ч ми се струва прекалено, имахме едно Ивеко така, на магистралата задминава тир 5 минути. и на мен ми казаха 50 000 км или две години за обслужване. Следващото обслужване е след 20 000 км, но ми обещаха безплатно такова ако го купя и мисля да се възползвам. Ще го вкарам и за един цялостен преглед и да го спънат на 120 км. Този 2,2/125 май е без адблу, но DPF със сигурност има. За тенекиите видях, калниците в товарното пространство са подбити, въпреки, че е возил книги, ученически пособия и канцеларски материали.

        Коментар


        • #5
          Ламарините на всички са меки, така че не го мисли за недостатък на този.
          В миналото ще остане, каквито сме били...

          Коментар


          • #6
            Щом е произведен през 2015 г. е без адиблу, тогава са Евро 5 и Евро 5 В, от Евро 6 го имат. Нашите пътуват 10-20% градско / 90-80% извън градско и проблеми с DPF не е имало.

            Коментар


            • #7
              И нашия ще е горе долу в този режим, около 20 000 км годишно.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от BRANCO Преглед на мнение
                ...Софтуерно може да се спънат на колкото си пожелаеш, нашите са спънати на 90 км/ч. - изискване на собственика на бизнеса. ...
                Не, че нещо, ама това ми се струва меко казано доста малоумно решение. Все едно караш Нива - аха, аха да изпревариш, и може да не успееш ...


                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има разлика, едното е спънато софтуерно, другото хардуерно.
                  Впрочем ако бръмчат само в някой голям град аз съм ЗА, редовно засичам разни нископрелитащи служебни баничарки и бусчета из градовете.

                • royce
                  royce коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е той написа спънати на 90km/h. Аз го разбирам Vmax = 90 km/h.
                  Интересно ми е как се изпреварва с такава кола на извънградско TIR, каращ със скорост 80 до 85 km/h.

                • BRANCO
                  BRANCO коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами в общия случай много рядко въобще нещо се изпреварва. Но тотал щетите и безразсъдното каране рязко спаднаха. Повечето ни ванаве са над 3,5 т. и сме хващали шофьори да ги карат със 160 км/ч. претоварени преди въвеждането на ограничението.

              • #9
                Оказа се, че в много фирми са скопени, защото бус със 130/50 коня си върви доволно магистрално. Отделно глобите. В много фирми имат зададен максимален разход, каквото изгорят отгоре е от джоба на шофьора и всички крепят с 90 км. При нас случаят е друг.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
                  Не, че нещо, ама това ми се струва меко казано доста малоумно решение. Все едно караш Нива - аха, аха да изпревариш, и може да не успееш ...

                  В ограничаването на скоростта си има "желязна" логика. Поголяма част от времето мотора работи на ниски обороти (на най високата предавка в границите на максималния въртящ момент), То и за това интервала на обслужване е като на камион . Подържам два такива буса. Куча (в хубавия смисъл) марка машини (само обслужване и газ) .

                  Коментар


                  • #11
                    Не ми е в стила да обсъждам решенията на собственика, но си има причина за тях. Лично аз като началник транспорт, два пъти съм съобщавал най-лошото на близките.......

                    Коментар


                    • #12
                      Купих си го нов 2016 г , 2000 см3 , 130 к.с , с Адблу , Евро 6 и в момента е на около 45 -50000 км (рядко гледам показанията ) . Рекламата за 50000 км и две години обслужване не е това което ви се иска . Скоро имаше сервизна акция и промениха софтуера за това че 2500 км след като светне лампата на таблото за смяна на маслото да се ограничава мощността . Не съм имал друг бус и основната ми дейност не е свързана само с карането , така че на мен ми върши работа и съм доволен . Имах само един проблем с маркуч на хидравликата . Проблем се оказа и бързината на сервизно обслужване . Потвърждам за меката и тънка ламарина , имах проблеми с фиксирането на регалите . Иначе тегли ремарке 2 тона и пее по магистралата . За градско каране с ремарке и още почти тон в него е изключително тегаво . Среден разход при средна скорост 55 км , градско 60% и извънградско 40% е около 8,5 л . Смених предни накладки на около 40000 км . Да не се забравя че се сглобява в Турция .
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • #13
                        Вече съм го запазил, утре ще ходя да го гледам. Освен обслужването ще ги накарам да му пуснат една диагностика и да го вдигнат на подемника. Ще ги накарам да му видят дискове и накладки, та ако има нещо за смяна да го направят или да знам какво трябва да се сменя. Ще ги накарам и да го спънат на 110 - 120 км, не искам да лети по магистралата със 170 км в никакъв случай.

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не знам колко струва услугата във вашия клон на мото пфое, но в сравнение с бургаския клон същата услуга излезе на 1/3 от цената при най-читавия мапер в района, заедно с пътните разходи.

                      • #14
                        Аз ще им извия ръцете да го направят като условие преди покупката. Надали за някой запознат е трудно да го направи, предпочитам те да го правят вместо маперите.

                        Коментар


                        • #15
                          Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
                          Не, че нещо, ама това ми се струва меко казано доста малоумно решение. ...

                          Кое му е малоумното?!? Че собственикът на фирмата не иска да плаща актовете на малоумни келешори, които се изживяват като автомобилни състезатели със служебния бус? Да не говорим за дървото, което могат да ядат фирмитге при бонус-малус схемата, която се гласят да въведат ...

                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • royce
                            royce коментира
                            Редактиране на коментар
                            Малоумно е точно на тая скорост 90 km/h. Идеята на Драгозов за 110 или 120 km/h звучи по-добре. Актовете ги плаща фирмата, но после си ги взема от шофьора. Поне където съм работил преди, а и в сегашната фирма е така. Тъпото в случая е, че работодателите хем искат бавно да се кара, хем да се свърши повече работа, хем да не се плаща извънреден труд. Е то обикновено няма как да стане всичко и прецакан с поне един час от личното си време е кой - тоя дето трябва да обиколи навсякъде. Играл съм го това лично.
                            Относно малоумните келешори - еми нормално. Работодателите търсят все по-ниско квалифицирана работна ръка за още по-ниски заплати ... Какво да е - матр'яла е такъв.
                            А бонус-малус - може да се благодари на тия, де защитават застрахователите. И аз съм за тая идея, обаче никой обаче няма да види бонус-а, щото критериите ще си ги формират застрахователите и никоя държавна агенция няма да им каже гък, щото 2021 има пак избори.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X