Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уаз 452 възстановяване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уаз 452 възстановяване

    Здравейте

    отварям тази тема с молба за съвети и помощ в профилактиката и подобренията, които смятам да направя по моя Уаз фургон, който имам от около 3 години. За това време не съм изминал много километри, но натрупах доста части, които чакат да бъдат монтирани.
    Първоначално бях решил да сложа дизел от Мерцедес. Имам двигателя, но отлагам смяната. Като по-лесно реших да отворя съществуващия умз451м, който трябва да е на около 7-8000км. Предният собственик е купил уазката на 700км от военните и доста си я е гледал. Имам ел.стъкла, оборотомер, аларма, централно заключване и всякакви нужни и ненужни екстри.
    Исках да сложа глава от 417, дори взех цял двигател, но той се оказа 4178 ,тоест с глава от 421 - големите клапани. Самият двигател е в добро състояние, главата не е шлайфана до момента. Като свалих коляновия вал забелязах, че основните лагери са повредени. Липсват на места части от покритието им. Шийките са леко надрани, но въпреки това износването им е с около 3-4 стотни, което при изравняване сигурно ще се увеличи. Биелните лагери са непокътнати а шийките са с 1 стотна под 58мм. Разпределителният вал няма никакъв луфт. Въпросът тук е кое води до нараняване на основните лагери. Слаба маслена помпа или нещо друго?

    Отделно закупих и змз402, който също се оказва в добро състояние. Пред дилема съм кой от трите блока да използвам? Естествено колата е регистрирана с 451 и ми се иска да оставя него, а и имам сантимент да не го разделям от купето. Смятам да му сменя петите с чугунените от 417.
    Прикачени файлове

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X