Здравейте, дойде време да се ревизира този елемент. Проблемът идва основно от това, че другарят руснак не измислил качествена ъглова трансмисия на усилието от педала на съединителят към вилката, която го притиска. В резултата на това велико инженерно дело се получава триене метал-в-метал и елементът който държи вилката се валцова, прави луфт и накрая се къса. За целта дадох въпросния елемент на стругар да го изработи от якостна стомана, но се появи нов проблем. Предния собственик в качеството си на доказан мърляч е скъсал главата на болта, който крепи вилката към вала и даже не ми е казал. Та сега се чудя как да реставрирам крепежа на вилката, още повече, че от там трябва да има хлабина, за да минава от греста за вала, който е кух отвътре и маже педалите, докато лагеруват.
Та въпросът ми е как трябва да се конструира крепежът да държи здраво вилката и същевременно да пропуска грес само в кухината на вала без да излиза греста от другия край на крепежа.
Ще сложа и малко снимки за по голяма яснота.
Та въпросът ми е как трябва да се конструира крепежът да държи здраво вилката и същевременно да пропуска грес само в кухината на вала без да излиза греста от другия край на крепежа.
Ще сложа и малко снимки за по голяма яснота.