Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Историята на Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Историята на Сузуки Самурай

    Много благодаря на Banjo и на Георги за готовността за помощ!Въпреки,че съм младши участник в това общество,започнах да чувствам една приятна атмосфера на взаимопомощ!
    Георги,т.к. съм младши участник,нямам права да гледам лични данни,а няма как да се свържа с теб за предложеното пробно шофиране-ако можеш дай телефон тук или на stoianovm@abv.bg
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #17
      До: Историята на Сузуки Самурай

      Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
      Благодаря за съвета Кольо!Виждам че си комшия-от Шумен.Ти Самурай ли имаш?Ако да и нямаш нищо напротив,може да ми дадеш някои съвети преди покупка?Ще ходиш ли във Варна на 1/05 или в Лазарово на 15/05.Аз смятам да погледам там,да поговоря с опитни offroader-и тогава да купувам.
      Нямаше ме няколко дни, затова реагирамсъс закъснение.
      Самурай нямам, имам витара. от преди половин година. И вече успях да я строша, ама това е за друг раздел...
      Преди да си взема витарата пуснах обява във форума"Купувам Самурай". Това трябва да покаже отношението ми към тези машинки. Но след като си взех витарата единственото за което съжалявам е, че няма цял преден мост като самурая. Целият мост си е най-вярното решение за горски джип, а и въобще за сериозен офф.
      Вземай самурая без да се замисляш, но трябва да знаеш, че друса сериозно. Ако търсиш поне малко комфорт-няма да го харесаш. Това е машина мислена да върши работа, а не да прави впечатление на к.рвите пред дискотеката. За всичко друго е почти перфектен.

      По състезания и сбирки не знам още на кои ще мога да отида, но ако ти ходиш-оглеждай се за тъмнозелена(ако се вижда цвета от кал) витара с шуменски номер, и дебелак въртящ се около нея-аз съм... А и телефона ми ей го де е.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        До: Историята на Сузуки Самурай

        Ха,така като ми описа Витарата-ти не беше ли на разходката Лудогорие-около Разград -за първа пролет-мисля,че видях такава зелена Шуменска там?
        Колкото до комфорта-въобще не търся такъв-тая машина ще излиза от бокса само и единствено за оффроуд.Имам семейно 4х4 за асфалт и за пикник:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=90702

        Не ме интересува и разхода на гориво.Интересува ме въртящ момент,тегло,цели мостове,възможност за доработки,ремонтопригодност.Колебая се между 3 машини:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/at...3&d=1270364234
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • #19
          До: Историята на Сузуки Самурай

          Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
          Ха,така като ми описа Витарата-ти не беше ли на разходката Лудогорие-около Разград -за първа пролет-мисля,че видях такава зелена Шуменска там?
          Колкото до комфорта-въобще не търся такъв-тая машина ще излиза от бокса само и единствено за оффроуд.Имам семейно 4х4 за асфалт и за пикник:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=90702

          Не ме интересува и разхода на гориво.Интересува ме въртящ момент,тегло,цели мостове,възможност за доработки,ремонтопригодност.Колебая се между 3 машини:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/at...3&d=1270364234
          Всъщност си изброил 4 машини с НИЩО общо между тях.
          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
          http://www.cardomain.com/ride/2562837

          Коментар


          • #20
            До: Историята на Сузуки Самурай

            Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
            Ха,така като ми описа Витарата-ти не беше ли на разходката Лудогорие-около Разград -за първа пролет-мисля,че видях такава зелена Шуменска там?
            Ъхъ, аз бях...
            Относно четирите машини от втория линк-всичко е сериозна техника, и която и да вземеш няма да сбъркаш. Нали знаеш-няма най-добър джип, както и най-добра кола. Всяка машина си има и плюсове и минуси. На самураите основното предимство е ниското тегло-благодарение на това сравнително малките двигатели се справят добре със заданието си. А и при просто сранение на отношението "тегло-мощност" може да се намерят много други джипове с по-добри показатели, но самурая продължава там където по-мощните и по-тежки машини започват да буксуват. За сравнение мага да дам сравнение между моята витара и едно "Г"-там където мерцедеса не можеше да се качи(на една разходка с почти постоянен дъжд) витарата се катереше без да се замисли. И не заради гумите-"Г"-то е с гуми Pirelli Skorpion Mud, но теглото над 2 тона си каза думата...
            А самурая е по-лек и от витарата, прави си сметка сам.
            Но пък другите джипове имат преимуществото на големия двигател-може да се засили на сравнително бърза предавка, да набере скорост за изкачване на даден баир, и да го качи на същата тази бърза предавка. Нещо невъзможно за моята витара-при по-сериозни изкачвания за да има мощност за изкачване на баира нямам друга алтернатива освен 1 бавна, всичко друго идва слабо. Ама пак не съм останал никъде де...

            Решавай какво да бъде, и се пускай с главата напред у дълбокото. Ама да знаеш, че много трудно се излиза, даже е почти невъзможно. Сега си мисля да махам астрата, и да вземам някаква джипка за семеен автомобил... А допреди 2-3 годни ако някой ми кажеше, че ще лудна по джиповете щях да му се смея...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              До: Историята на Сузуки Самурай

              Знам,че един път запаля ли се връщане назад няма.И точно за това се чудя още.Почти съм сигурен,че като взема някаква машина и няма да се спра и ще искам да се състезавам.А от всичко прочетено си правя извода,че няма много Самураи да се състезават в Профи класа.Може би заради слабичките бензинови двигатели!?Гледам с дизелов мотор,но те се произвеждат в Испания и един колега от форума ме шашна,че за Испанските модификации няма части
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #22
                До: Историята на Сузуки Самурай

                Предвид НОВИЯ стил на офф-роуд състезанията тип РАЛИ - самурай няма да видиш. Не му е там силата! Но я погледни КЛАСИРАНИЯТА в траялите!!!
                Малкото зло направо им чупи зъбите на по-големите "братчета".
                Има сравнително евтина поддръжка и е доста здрав за цената си. Идеален е за горско купонясване. А това че е ЛЕК помага за по-лесното измъкване като се насадиш някъде.
                ПРИМЕР: рохкав пясък - окопан самурай, се вади "на ръце" от 10 души, или на въже от всеки друг джип. В същата ситуация 2 тонен ПАТРОЛ се вади с трактор или 2 патрола и лебетка 12000 lb.
                (Експерименти м-ст "Паша Дере" край Варна - наблизо дървета няма. И по-надачко пак няма)

                Последно редактирано от Kaskadiora; 07-04-10, 21:26.
                Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                http://www.cardomain.com/ride/2562837

                Коментар


                • #23
                  До: Историята на Сузуки Самурай

                  Аз съм запален само за траялите!Ако искам рали,вземам едно бензиново Паджеро-има ги много на пазара и на доста по-ниски цени от истинските офроудъри.Гледал съм само един траял- на Приморско и там победиха Тойоти и Дефендър-с дизелови двигатели.А горкото Самурайче-Бъчето-първо стопи съединител,после и двигател,горкичкото.
                  Кажи къде да гледам класациите от траялите?Дай някакви линкове.Не мислиш ли,че дизеловия Самурай с монтаж на интеркулер и турбина с по-високо налягане ще е доста по-добър на траял от бензиновите версии?Ще може ли достойно да върви редом до Дифендър и Тойота?
                  2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                  Коментар


                  • #24
                    До: Историята на Сузуки Самурай

                    За ме дизеловия мотор ( по-голям на тегло) е в минус на Самурая относно разпределението на теглото
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #25
                      До: Историята на Сузуки Самурай

                      Участвал съм в седем състезания със Самурай, едно от които спечелих, а на другите имам все прилични класирания и от опит мога да кажа, че проблема на Самурая не е в двигателя. За траял трябват големи гуми, окачване с по-голям ход и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО блокажи.
                      Е, трябват и много други неща, но да не ги изреждам сега, че е криза...
                      И още нещо за Самурая - това е най-ниско бюджетния 4х4, където с най-малко средства постигаш добър резултат. И е ужасно здрав.
                      Mit einer positiven Einstellung faellt jede Aufgabe im Leben leichter.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Историята на Сузуки Самурай

                        Факт е че Самурай не може да се класира на скорстни участъци ама за това в белите страни хората са измислили класове за класиране.
                        През 2003г Аз бях единствен със SJ413 на Ком-Емине и с ужас гледах в огледалото как големите всъдеходи с пружинни окачвания ме наближаваха и после им дишах прахта като бяхме на полята и открити места. Много беше интересно когато стигнахме горите,тогава им гледах сеира. Стигнах до 10-то място от 28-мо с тактика но не и с бързина.
                        Прикачени файлове
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X