Не е джипка но пък е Сузуки 
Проблема е следния “рита” педала когато си поиска без да има условия системата да се задейства , даже точно обратното. Ако натискаш здраво педала проблем няма получава се предимно на светофара в трафика когато по-продължително време натискаш леко спирачката, проблема го ими и при движение назад дори ми се струва че го прави повече.
Това което сме констатирали:
-няма грешки за повреден датчик за скоростта
-при четене на живи данни в движение и четирите датчика отчитат еднакви данни , с леко “забавяне” за момент /разлика 1 едвница за няма и секунда/
- “пръстените” от които четът датчиците са здрави няма липсващи зъби, почистени с нормално ръжда по тях.
Някой има ли информация колко ома трябва да са самите датчици при мен предните са
1470 и 1500 ома , а задните са 1190 и 1180
Възможно ли е “ механичен “ проблем някое колело да спира по-зле от другите и от там да се шашка системата.
да знам че проблема може да е и в самия модул на ABS -a

Проблема е следния “рита” педала когато си поиска без да има условия системата да се задейства , даже точно обратното. Ако натискаш здраво педала проблем няма получава се предимно на светофара в трафика когато по-продължително време натискаш леко спирачката, проблема го ими и при движение назад дори ми се струва че го прави повече.
Това което сме констатирали:
-няма грешки за повреден датчик за скоростта
-при четене на живи данни в движение и четирите датчика отчитат еднакви данни , с леко “забавяне” за момент /разлика 1 едвница за няма и секунда/
- “пръстените” от които четът датчиците са здрави няма липсващи зъби, почистени с нормално ръжда по тях.
Някой има ли информация колко ома трябва да са самите датчици при мен предните са
1470 и 1500 ома , а задните са 1190 и 1180
Възможно ли е “ механичен “ проблем някое колело да спира по-зле от другите и от там да се шашка системата.
да знам че проблема може да е и в самия модул на ABS -a