От: здравейте колеги
Залагам на надрани цилиндри. Иди накъде да го видят с ендоскоп. Ако е така, нещата отиват на смяна на шортблок или набиване на чугунени ризи. И в двата случая си е яко разкешване.
Изпратено от моят SM-A320FL с помощта на Tapatalk
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
здравейте колеги
Свий
X
-
От: здравейте колеги
Да ,май !Нека ме извини колегата,но е леко подвеждащо ,та се проверих !Те младежите така си пишат,не требва да им се косиме!Някои не знаят,други се правят на интересни с тая маймуница!? Съжалявам за недоразумението!
Остави коментар:
-
От: здравейте колеги
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеТова нещо не го разбрах съвсем ,но ще отговоря така като съм го разбрал!Да не си проверяващ на матури по български? За писането е коментирано доста.Пише се от всякакви устройства,в различни ситуации и понякога бързо.Важен е съвета и това да помогнеш с КВОТО можеш ,граматиката .....,ми е най-малкия проблем когато се опитвам да свърша работа или да помогна на някой.Аман от дребнави буквалисти .Като ПРАВА присаждане на един мотор в друг ми дреме за граматиката ,тя е за граматиците ,във всички сайтове се пише и на жаргон....На бас че на писмен по български ще вържа повече от тебе...!
Остави коментар:
-
От: здравейте колеги
Това нещо не го разбрах съвсем ,но ще отговоря така като съм го разбрал!Да не си проверяващ на матури по български? За писането е коментирано доста.Пише се от всякакви устройства,в различни ситуации и понякога бързо.Важен е съвета и това да помогнеш с КВОТО можеш ,граматиката .....,ми е най-малкия проблем когато се опитвам да свърша работа или да помогна на някой.Аман от дребнави буквалисти .Като ПРАВА присаждане на един мотор в друг ми дреме за граматиката ,тя е за граматиците ,във всички сайтове се пише и на жаргон....На бас че на писмен по български ще вържа повече от тебе...!
Остави коментар:
-
От: здравейте колеги
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеНа първо време ревизия на ......
Остави коментар:
-
От: здравейте колеги
ами да при определени обороти испусшва за савсем малко и се опрая натискам го колкото може и не пуши незнам ве4е кво да го правя да го продавам ли или мое да се оправи това
Остави коментар:
-
От: здравейте колеги
На първо време ревизия на турбо маркучите за масло.Интензивна загуба на масло най вече от проблем с турбото ,след това са ревизии на клапани ,ма там работата при тия мотори е сложна.Сигурно и потпушва в некви режими?
Остави коментар:
-
здравейте колеги
проблема ми е такъв карам порше кайен 4.5 би турбо и ми гори 1 литър масло на 300км джипа не пуши няма течове и незнам каде отива маслото дайте савет какво да го правя благодаря предварителноТагове: Няма
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: