Здравейте, някой борил ли е теч на масло от датчика за ниско ниво ( 2,2 бензин )?
Според схемите, датчикът се намира на дъното на легенчето, от него излиза кабел, който свършва с женска букса монитирана на страната на легенчето. Предполагам правилната процедура за ремонт е източване на маслото, сваляне на легенчето, подмяна на семеринг/оринг на буксата и монтаж с нова гарнитура? Лошото е, че гарнитура в БГ не намирам. Може да се поръча от чужбина на цена от 100+ лева, та дали е възможно да се ползва старата или изрязана по размер коркова.. или пък силикон? Също така имам подозрения, че за стария датчик няма да може да се намери правилното уплътнение ( ако въобще е уплътнение, а не примерно изпечена и наронена пластмаса ), та ако някой вече е минавал през този филм нека сподели.
Според схемите, датчикът се намира на дъното на легенчето, от него излиза кабел, който свършва с женска букса монитирана на страната на легенчето. Предполагам правилната процедура за ремонт е източване на маслото, сваляне на легенчето, подмяна на семеринг/оринг на буксата и монтаж с нова гарнитура? Лошото е, че гарнитура в БГ не намирам. Може да се поръча от чужбина на цена от 100+ лева, та дали е възможно да се ползва старата или изрязана по размер коркова.. или пък силикон? Също така имам подозрения, че за стария датчик няма да може да се намери правилното уплътнение ( ако въобще е уплътнение, а не примерно изпечена и наронена пластмаса ), та ако някой вече е минавал през този филм нека сподели.