Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Teranno 2.7 спекъл гейт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Teranno 2.7 спекъл гейт

    Накратко колата изведнъж стана много бавна. Газ до край и я няма никаква. Още не съм чистил МАФ. Забелязах, че вакуума от студената част на турбото към аткуатора е гръмнат точно след студената част. Смених го. След това видях, че лостчето след актуатора не се движи въобще при подаване на газ. На ръка го мърдам максимум милиметър и то с огромна сила. Въпросите са ми:

    1 До колко влияе гейта на вървежа
    2 Възможно ли е да спъва повече колата от зацапан МАФ
    3 Философия ли е да се смъкне турбото на TD27 125 коня

  • #2
    От: Teranno 2.7 спекъл гейт

    За да се тества лостчето на гейта трябва да се откачи от актуатора. По скоро мафа ще да е причината

    Коментар


    • #3
      От: Teranno 2.7 спекъл гейт

      Първоначално публикуван от goshobul Преглед на мнение
      ...Забелязах, че вакуума от студената част на турбото към аткуатора е гръмнат точно след студената част.
      Вакууми по това турбо няма! Изобщо турбо с уеистгейт и с вакууми по него не знам да има.

      Първоначално публикуван от goshobul Преглед на мнение
      След това видях, че лостчето след актуатора не се движи въобще при подаване на газ. На ръка го мърдам максимум милиметър и то с огромна сила.
      На място лостчето ще мръдне ако подадеш над 1 бар налягане на актуатора. Има да чакаш уейстгейт да отвори на място в подаване на газ. Турбото вдига 0.9 бара като си го изпържил доволно и е на над поне 2000 оборота. На място - нулев шанс.


      Първоначално публикуван от goshobul Преглед на мнение
      1 До колко влияе гейта на вървежа
      Ако е останал отворен - доста влияе. Но надали случая ти е такъв.

      Първоначално публикуван от goshobul Преглед на мнение
      2 Възможно ли е да спъва повече колата от зацапан МАФ
      Зависи колко е зацапан MAF-а.

      Първоначално публикуван от goshobul Преглед на мнение
      3 Философия ли е да се смъкне турбото на TD27 125 коня
      Философия не е, но вероятността турбото да е причината клони към нула, докато не се убедиш че MAF-а е наред. Впрочем ако искаш да имаш дебитомер, той се сменя, ако е на над 100000км. Единствено за Zexel (на дебитомера пише HITACHI) е оправдано да се чисти, първо щото е скъп,второ щото трудно се намира и трето, щото конструкцията му е такава (hot wire) че обикновено чистенето работи. При Bosch се сменя - след чистене ефекта в общия случай е кратък, ако изобщо, а като се има предвид че при теб се е развалил изведнъж, най-вероятно просто е свършил и чистенето няма да доведе до нищо. Дебитомер Bosch, подлежащ на чистене, започва да спира мотора постепенно, за седмици и месеци, и в един момент установяващ че джипката се мъчи да вдигне 120, където преди това е вдигала 140 с лекота и е искала още.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X