Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за "кантара" на спирачките при терано 2ДБ 2.4 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за " кантара" на спирачките при терано 2ДБ 2.4 97г.

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    При повдигането естествено че рамата се отдалечава от моста,пружината се изпъва,издърпва въпросното лостче и кантара се ЗАТВАРЯ!!!

    Кантара е максимално отворен при клекнал автомобил!!!Знаейки това е лесно да противодействате в посоката в която желаете.
    Значи да уточня обаче, че всъщност при нашите коли е точно обратното и за това съм леко объркан как действа. Гледал съм го вече доста пъти: При повдигане на задницата нагоре пружината не се изпъва а се ОТПУСКА и лоста на кантара се отдалечава от него /лостчето на кантара се намира не откъм страната на моста, а от срещупложната страна/. Когато задницата отива надолу пружината се ИЗПЪВА и лоста се затваря към кантара. Може при патрола и други да е обратното, но при наште е така, поне при моята. Сега следва и въпросът как работи кантара? Когато натиснеш спирачки задницата винаги се повдига, от центробежните сили, пружината се отпуска и лоста на кантара се отваря на практика. Обаче когато си натоварен задницата при спиране се повдига по-малко и пружината се отпуска по малко и всъщност остава доста по-изпъната, а кантара доста по-затворен /освен ако когато лоста е близо до тялото на кантара да е отворен всъщност ?/. Кога колата иска по-голямо спирачно усилие отзад, когато си натоварен или когато си празен ?? Ей този въпрос не ми е ясен
    Последно редактирано от afgany; 20-10-12, 14:37.
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за " кантара" на спирачките при терано 2ДБ 2.4 97г.

      Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
      Значи да уточня обаче, че всъщност при нашите коли е точно обратното и за това съм леко объркан как действа. Гледал съм го вече доста пъти: При повдигане на задницата нагоре пружината не се изпъва а се ОТПУСКА и лоста на кантара се отдалечава от него /лостчето на кантара се намира не откъм страната на моста, а от срещупложната страна/. Когато задницата отива надолу пружината се ИЗПЪВА и лоста се затваря към кантара. Може при патрола и други да е обратното, но при наште е така, поне при моята. Сега следва и въпросът как работи кантара? Когато натиснеш спирачки задницата винаги се повдига, от центробежните сили, пружината се отпуска и лоста на кантара се отваря на практика. Обаче когато си натоварен задницата при спиране се повдига по-малко и пружината се отпуска по малко и всъщност остава доста по-изпъната, а кантара доста по-затворен /освен ако когато лоста е близо до тялото на кантара да е отворен всъщност ?/. Кога колата иска по-голямо спирачно усилие отзад, когато си натоварен или когато си празен ?? Ей този въпрос не ми е ясен
      Аз си мисля,че е логично да има по-голямо спирачно усилие при по-натоварен/респективно клекнал /автомобил и основната причина за това е,че по-тежкия автомобил трябва да има и по-добри спирачки.
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за "кантара" на спирачките при терано 2ДБ 2.4 97г.

        При по-отпусната пружина спирачното усилие отзад ми се струва по-голямо, също педала ми се струва, че изисква повече сила при натиск, което може би доказва, че задните барабани действат ?!
        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
        X-trail 2.2 Di 2003
        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X