Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съживяване на едно занемарено Паджеро 2, дълга база 3500 24V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • YACCO-BG
    отговори
    Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
    Манияк си вече .... поздрави!
    О да, определено .... утре влиза в бокса за смяна на шарнири и единия шенкел, че нещо не е оргинален и няма АБС ... след това стенд, смяна на маслата и започвам тестовете на терен

    Остави коментар:


  • sapuna
    отговори
    Манияк си вече .... поздрави!

    Остави коментар:


  • YACCO-BG
    отговори
    Ето малко и от днес:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-48-48.jpg
Прегледи:299
Размер:164.0 КБ
ID:6528805



    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-48-52.jpg
Прегледи:302
Размер:179.8 КБ
ID:6528806

    Започвам да сглабям бронята - цялостно пребоядисани части, почистени болтове (или нови ако са много ръждясали)

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-01.jpg
Прегледи:286
Размер:245.2 КБ
ID:6528807
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-16.jpg
Прегледи:298
Размер:237.2 КБ
ID:6528811

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-02.jpg
Прегледи:292
Размер:205.8 КБ
ID:6528808



    С прясно боядисана маска (емблемата е счупена, но и така е добре)


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-011.jpg
Прегледи:286
Размер:210.4 КБ
ID:6528809




    Тромбите леко се виждат. скоро ще ги вържа към клаксона... днес не остана време.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-021.jpg
Прегледи:284
Размер:172.6 КБ
ID:6528810


    И малко декорация
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-022.jpg
Прегледи:285
Размер:240.1 КБ
ID:6528812
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-18_20-49-161.jpg
Прегледи:280
Размер:193.5 КБ
ID:6528813

    Остави коментар:


  • Никола
    отговори
    Давай още! ' )

    Остави коментар:


  • YACCO-BG
    отговори
    Малко снимки от обработването на металните части с ръждопреобразувател и грундирането ...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-35.jpg
Прегледи:366
Размер:265.1 КБ
ID:6528547
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-36.jpg
Прегледи:361
Размер:222.4 КБ
ID:6528548
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-381.jpg
Прегледи:352
Размер:245.4 КБ
ID:6528557

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-39.jpg
Прегледи:357
Размер:199.6 КБ
ID:6528550
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-40.jpg
Прегледи:369
Размер:192.1 КБ
ID:6528551
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-41.jpg
Прегледи:356
Размер:259.8 КБ
ID:6528552
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-35-401.jpg
Прегледи:356
Размер:235.8 КБ
ID:6528553Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-36-101.jpg
Прегледи:366
Размер:179.8 КБ
ID:6528554



    Последен път с асфалтови гуми
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-36-09.jpg
Прегледи:354
Размер:265.8 КБ
ID:6528555


    И вече с новите обувки

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2019-11-17_20-36-091.jpg
Прегледи:369
Размер:242.8 КБ
ID:6528556


    Прикачени файлове

    Остави коментар:


  • cnc82
    отговори
    Браво !
    Чакаме снимковия матрЯл...

    Остави коментар:


  • Съживяване на едно занемарено Паджеро 2, дълга база 3500 24V

    Преди около месец по стечение на обстоятелствата се сдобих с едно Паджеро 2, дълга база, доста занемарено (вътрешно, външно и технически), но без съществена ръжда и за мое учудване почти всички системи работеха. Като цяло състоянието беше доста зле, вътре беше като кочина, даже снимки не съм правил, но лека полека всичко се промени

    Първо започнах с предната броня, която имаше сериозен удар от ляво. Разглабяне на основни части, изправяне на изкривените такива, ръждопреобразувател, полиуретанов грунд и акрилатуретанова боя - черен мат.

    След това сваляне на резервоара за да се изработи на негово място специална стойка за 2 газови бутилки - една голяма за газ и една малка за бензин. Междувременно - почистване на купето и шасито около резервоара, ръждопреобразувател, грунд и боя. Реших лека полека да почистя и пребоядисам цялото шаси и дъното на купето без да разглабям джипа .... дали ще стане - не знам, само времето ще покаже.

    Междувременно, карайки с резервоар в багажника от майстор до майстор стигнах до газаджията. Не случайно бързах, понеже двигателя прекъсваше брутално - комбинирахме слагането на газовата със смяна на свещи с платинен връх, нови кабели, нови лули за бобините и сега вече мърка като коте .... а да ... на почти 300 000 км е, по документи са реални. Газта е монтирана, остава само бутилката, но чакаме стойката да е готова в понеделник.

    Междувременно почистих и боядисах и двете защитни плочи отдолу под и пред двигателя. Първоначално мислех да оставя предния ролбар, защото стоеше добре, но тъй като джипа ще се кара яко и вероятността при удар отпред ролбара да се счупи и да размаже предната решетка и капака е доста голяма - оставам без него.

    Решетката е почистена и боядисана в черен мат, емблемата е счупена, но и без нея изглежда добре. Зад решетката вече се подвизава малко компресорче и 3 тромби, понеже заводският клаксон е отвратителен. Още малко окабеляване и тромбите ще работят вместо него.

    Вътре - цялостно пране на мокета (въпреки това пак останаха петна), целия салон е сменен - предни и задни седалки и тези в багажника. Оригиналните бяха в ужасно състояние, но пък предните седалки имаха въздухна възглавница. Предстои да ги разглобя и да сменя само дунапрена за да си върна готиния механизъм. Предстои смяна и на тавана.

    Системата за регулиране твърдостта на возене работеше на 50% - отзад - супер, отпред - сменени амортесьори и орязани кабели за моторчетата. Вече имам оригинални регулируеми амортесьори и моторчета и предстои да върнем системата в изправност. Само да отбележа, че дори и в момента, работеща само отзад, разликата е осезаема. Представям си какво ще е ако се възвърне в оригиналния си вид.

    Възстановени са вече всички подсветки и лампи по таблото. Зелените лампи на предните гуми така и не искат да светнат, а задните светят когато си искат. Ще търся датчиците по раздатката къде са и май ще са за почистване. Нови крушки за фаровете, регулиране на височината на светене и вече можем да карае и вечерно време

    Оправено е и едно разкачено жило за парното. Въпреки това има нещо нередно, не духа много топло и от едната страна си духа направо хладно. Ще прегледам жилата и клапите в какво състояние са. Преди това ще сменя термостата, понеже стрелката на водата стои малко под средата, може и от това да е проблема с парното. Ще видим в последствие. Стори ми се и че тръбата между парното и двигателя е доста твърда.... тепърва ще се инспектира цялата система. Първо ще е термостата, после цялата течност и промивка ....

    Подготвени са и маслата за смяна - двигателя ще получи състезателно масло 5w50, а кутията, дифовете и раздатката - най-висок клас трансмисионно масло. За мое учудване - всички заключвания на дифовете работят ( централен и заден), а иначе супер селекта е уникална кутия .... скоростите влизат много лесно и мазно. Надявам се да се запазят още дълги години така

    Онзи ден получих новите гуми - 32х11,5х15 и ги монтирах на джанти с офсет -10.... явно сметките свършиха работа, защото гумите са точно на нивото на веждите. От немай къде се порових малко в калта от мерак да пробвам гумите, раздатката и двигаетя... в завоите дрифти яко с 4те гуми, а на чакълиран път от място превърта 4-те гуми на 1-ва бърза предавка ... на черен път ако го настъпя до дупка на 1ва или втора - едвам се удържа в пътя ... не ми се мисли на бавните какво ще е Разбира се и гумите имат голямо значение, но още няма отзиви от тях. За много от вас тези неща може да не са нещо ново, но след като двигателя прекъсваше брутално и колата едвам вървеше - няма как да не се радвам н малките неща.

    Интересното е, че само едната предна гума опираше в задната част на калника, но това май е защото калника е удрян и като че ли цялата вежда е изкривена ... ще се заиграя и там малко тези дни за да не съсипвам новите гуми.

    Е, май много се отплеснах, утре ще кача и снимки на свършената до сега работа но честно да ви кажа, няма такъв кеф - възстановяването на такава японска машина от едва движеща се кочина до вече доста приличен вид и перфектна механична работа е нещо невероятно .... едно време колите са се правили от инженери, а сега - от търговци .... Лека и до скоро !

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X