Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с маслото на голям наклон.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с маслото на голям наклон.

    Не намерих да е писано нещо подобно.
    Два пъти ми се случва при опит за изкачване на наистина стръмен склон колата да не успее да излезе и се стига до лебедка. Останала изправена на теглича за 3-4 минути светва лампата за маслото.
    После като я хоризонтирам всичко се оправя. Така трябва да гася и да се дърпам само на акумулатор. Не ме кефи.
    Някой ако знае да каже решението.

    Коментирах с един познат сухия картер ама за джипа ми е трудно да си го представя.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

  • #2
    До: Проблем с маслото на голям наклон.

    Наскоро ми разказаха как един 2.8 на Г се чупи по един и същ начин на един наклон 2 пъти. Чупи биела. Решили проблема след като увеличили картера и масления смукател. Как, що, нямам повече инфо, може и да ме мятат на черешата.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с маслото на голям наклон.

      Ако най-ниската част на картера е отпред, при изправяне на "муцуната" на колата много, маслото ще отива назад и смукателя ще остава на сухо. На "Трупър" примерно е решено с много дълбок картер в задната част на мотора (малко по-късно ще снимам и ще го кача да видиш)
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с маслото на голям наклон.

        Или плаващ маслозаборник. Обади се на Близнаците, те май имаха каталози с такива изгъзици. В роккроулерите е масово, освен преправения картер.
        Изобщо казано ги правят по-плитки, за да не се шибне пък вала в огледалото, а освен това правят много дълбока шахта, която да побере цялото нужно количество.
        Сухия картер е хубаво нещо, но си е общо взето друг двигател ...

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с маслото на голям наклон.

          За Г дето му слага мотор от оная с класа ли говорим- онова Г с 2500 мотора?
          Ония картер е за кола- а тя не и дават повече от 40 градуса май наклон - не съм сигурен за цифрата ама не е като на джипка.
          виж дали не move да разклоните смукатела на маслената момпа....друго какво да ти кажа...

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с маслото на голям наклон.

            Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
            За Г дето му слага мотор от оная с класа ли говорим- онова Г с 2500 мотора?....
            За Г-то дето ЩЕ му сменям мотора. За сега само съм купил С-класата и събирам ентусиазъм.

            Говориме за стандартния 2500 мотор на Г-то. И понеже тия баири са ми любими, ми се ще да преработя другия картер о'време.


            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            .........Сухия картер е хубаво нещо, но си е общо взето друг двигател ...
            Мислех, че плоския картер с изнесен резервоар за масло наричат сух картер.



            Някой ако има скица на Г-класа с мотор и мостове странично ще получи Скопско.
            Последно редактирано от drukman; 31-12-09, 14:30.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с маслото на голям наклон.

              Не, сухите картери са например авиационните. Там всичко изтича през, все едно фуния, в резервоар, а помпата взема от него, и го надува направо в главата. От нея - колкото където изтече надолу, после пак през маслосъбирателя - в резервоара. Където и да е това в момента.
              При Близнаците имаше и сухи карбуратори, също авиационни. И не са скъпи, като за това дето си захванал.

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с маслото на голям наклон.

                Ето и снимките
                Прикачени файлове
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с маслото на голям наклон.

                  Значи аз имах абсолютно същия проблем със старото ми Ге, мотор 603ТД. На много стръмен наклон където трябваше да се лебедкам (каква дума само, а) ми светна лампата на маслото, после като се изтеглих - угасна. На същия баир но с оригиналния мотор (А110 - 280 е) нямах никакъв проблем. Което ми припомня че картерите на двигателите, използвани в Гкласа са различни от картерите на същите мотори, използвани в кола; различни са също и маслените помпи, по точно смукателите. Та в тази връзка, преправяне на картера на мотора който ще слагаш вероятно няма да ти помогне. Най добре според мен е картер и маслена помпа от/за Гклас.
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с маслото на голям наклон.

                    Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                    .......Най добре според мен е картер и маслена помпа от/за Гклас.
                    Аз имам проблеми сега с оригиналния мотор от Г-класата.
                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    .....Говориме за стандартния 2500 мотор на Г-то. И понеже тия баири са ми любими, ми се ще да преработя другия картер о'време.
                    ......
                    Не ми е проблем да сложа сегашния картер...и какво от това като дава ядове.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с маслото на голям наклон.

                      Събери си списък с двигатели, които слагат на роккроулерите. После ги сравни със серийните, от които са доправени.
                      Или се обади на Близнаците, за информацията наготово.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X