До: Mazda BT-50 и горските пътища на Родопите/Стара планина
Колега, не съм запознат конкретно с маздата, но самостоятелно каране по камионски коловози с шосейни гуми и без лебедка, не е много добра идея.
Можете да попрочетете тук за обща култура, а за да получите по- адекватни отговори - дайте повече информация за целта на тези пътувания и начинът на употреба на колата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mazda BT-50 и горските пътища на Родопите/Стара планина
Свий
X
-
До: Mazda BT-50 и горските пътища на Родопите/Стара планина
Стига да не го гониш яко по черния път маздата няма проблем
карал съм и Тойота Хайлукс и Мицувиши Л200 и Мазда Б2500 и БТ-50 през кал реки блата и снегове никакви проблеми не съм видял,
при мен проблема идва от това че правя дрифтове с тия пикапи
Тойотата чупи задния деференциял а Маздата запалва съединителя
Мицубишито излезе кораво и нищо не можах да му счупя стига да не я караш зверски няма да имаш проблем и задължително отпред и трябва ролбар и грилбар че бронята и е на щипки и лесно се откачва
успех и карай кротко хаха аз съм камикадзе мене не ме гледай
Остави коментар:
-
Mazda BT-50 и горските пътища на Родопите/Стара планина
Без да съм съвсем сигурен дали тук е точното място за тази публикация или пък в подфорум Форд (поради единтичността на BT-50 с Форд Рейнджър) моля за вашето мнение относно следното:
Ако един пикап Мазда BT-50 се експлоатира по следния начин:
- приблизително 1000 км на месец се навъртат по горските пътища на Родопите и Стара планина, но само от април до края на октомври.
Или се предполага че лед и сняг няма да има, в повечето време и в по голямата си част тези пътища са сухи , кални участъци обаче често се срещат. Но най-вече - без да се сърдите че повтарям известното почти на всеки, става въпрос за пътища с огромни коловози от трупчийските камиони, големи и хаотично разположени бабуни и гърбици, яки коренища и стърчащи камъни но дълбоко забити в почвата.
- подготовката на водача да кара по такива пътища е най-много за 3.50 по шестобалната , а когато се наложи нощно време на фарове - най-много за тройка.
- използват се шосейните гуми.
Та при тези условия как оценяте вероятността за повреди по ходова част, трансмисия, окачване, двигател? Интересът ми реално се разпали прочитайки ето това:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...a+BT-50&page=3
и най-вече наблюденията на jimmy - цитирам дословно:
" Много ниска раздатка и резервоар - на нивото на заден диф почти. Интеркулера и той е отпред и доста ниско. Ако колата няма да се кара с мераци за офроуд големи и последващи тунинги според мен е правилният избор."
Какви са опасностите например минавайки през някакъв кален участък да се скапят датчици на ABC, или пък примерно хъбове?
И всякакви други рискови моменти за които на мене въобще не ми е дошло на ум , но опитните оффроудъри ще се сетят и за тях?
Пак повтарям че не става въпрос веднъж в годината да се качиш примерно от село Орехово до хижа Персенк, а за екслопатация от над 6000 км за година.
На тези които помогнат с мнение или съвет - благодаря предварително.Тагове: Няма
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: