От: Избор на Мазда
Аз говоря за сравнение между разхода на бензин и дизел.Не обичам газовите уредби и може би за това предпочитам дизела.Да не говорим че двулитровия дизелов мотор е в пъти по удобен и лесен за ремонт от бензиновия.Това го твърдя от личен опит.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на Мазда
Свий
X
-
От: Избор на Мазда
2,3 извън града ходя си на работа с нея всеки ден и на газ разхода е 9,5-10/100. Държа скорост м/у 90 и 110 км/ч. Разхода не е малък, но пък газта не е скъпа и повече от вече 3 год само наливам и карам.
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнениеКатегорично не съм съгласен. 2.3 дава много скромен разход.
П.П. Комплект съединител ми излезе 187 лева за 2.3 бензин
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Но разхода е доста голям.
П.П. Комплект съединител ми излезе 187 лева за 2.3 бензин
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
добре бре - човек ,не се цепи ~ тава що ти е на сърце то да биде
Човек трябва да обича Живота и покрай Живота ЛЮБИМАТА си Кола
Форд ~ Мазда карай там нали върви
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнениеАз съм с 2.3, братовчеда също. Отзивите са много добри, не само от нас. Дали мотора е на Форд, ами спорен въпрос е. Мазда официално казват, че е разработен от Мазда. Всички бензинови са с верига и са доста безпроблемни като двигатели. Обслужването не е никак скъпо.
При дизела основните проблеми са:
1. Цената на съединителя
2. ДПФ
3. Турбо
4. Клапан за горивото
5. Дихтунги
Съединителя вече е на съвсем поносима цена.
ДПФ се премахва за около 300лв
Турбото се чупи когато не сменят дифтунгите,биелните лагери поради същата причина.
В крайна сметка предпочитам дизела.
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Писал съм, но пак накратко ще повторя: моята мазда я търсих с 2.3, заради по-добрия въртящ момент от ниски обороти. Купих я с проблем в лагерите на двг. Намерих двг от "американка" салвидж кар на 13 000 мили. Вече 4-та година си карам безпроблемно, сменям масло на 10 000 км качествена синтетика, сипвам газ и се кефя на гъзовоза ми.
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Взимай бензин, само да не е 2.3 фордовия мотор и ще си доволен. Като ходова част и окачване са много здрави.
При дизела основните проблеми са:
1. Цената на съединителя
2. ДПФ
3. Турбо
4. Клапан за горивото
5. Дихтунги
Остави коментар:
-
Re: Избор на Мазда
А да попитам, всички бензинови мотори ли са с верига ?
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
е аз сега какво да си махам 2.3 мотора ли
вече му навъртях 30хил.км ей така след предишния собственик ~ само метан и ляв мигач
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Двулитровия взимай, динамиката му е по-добра, здрав мотор, носи на газ и е безпроблемен, само ръчни скорости..
Остави коментар:
-
Re: Избор на Мазда
Да, всъщност преди 1-2 дена говорих с един познат и той също ми препоръча да е бензинова. Четох че 1.8 мотора бил най-здрав, но като динамика и разход май двулитровия с мощност 141 конски сили е най-предпочитан.
Остави коментар:
-
От: Избор на Мазда
Ако твърдо си се огледал в тези мазди, то моя съвет е да търсиш бензинова. Доста дизелови са ми минали пред очите в един специализиран сервиз за Мазда. Като се започне от дюзи и турбини, през лагери на колянов вал и демпферен съединител, а при тези след 2005-та и DPF филтър. Взимай бензин, само да не е 2.3 фордовия мотор и ще си доволен. Като ходова част и окачване са много здрави.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: