От 1-2 седмици тръгвайки назад и особено, ако съм навил волана надясно или наляво, задна скорост изключва и то с трясък
все едно както си караш да изключиш без да натискаш съединител.
Сигурно тук няма медиуми, които да познаят от раз какъв е проблема
и затова ще обясня малко по-подробно. Фрийлендъра ми е дизел 2.0TD 2000г. Купих го преди малко повече от 2г. и досега не съм имал проблеми (минал съм около 20 хил. км.). Ноооо това лято не ми върви. През август като се връщах от морето, още около Сливен се скъса прословутата планка на помпата на съединителя. Карах 300км до София с палене на 2-ра и с целене на оборотите за да превключвам скоростите. Добрах се до сервиз и след не много адекватен ремонт ми смениха планката (купих я от МотоПфое за около 35лв).
Само няколко дни след това помпата изхвърча от планката. Върнах се пак в сервиза и се оказа, че беличките пластмасови лентички с които се държи към планката не могли да ги защипят към помпата, щото имала скъсано ухо. И затова я вързали с свинска опашчица

Стана малък скандал и този път я вързаха с 2 метални скоби (като тези за маркучите) към планката. Изглеждаше здраво и надеждно и аз доволен си тръгнах. Всичко беше ок за около 2-3 седмици и след това започна проблема с изключването на задна скорост. Първия път стана като се качвах на малък тротоар назад, а сега вече става почти всеки път и на равно.
И за да не ви занимавам повече с глупости, имам следния въпрос:
Дали помпата е причина за случващото се или случайно, точно сега се е повредила и скоростната кутия?

Сигурно тук няма медиуми, които да познаят от раз какъв е проблема

Само няколко дни след това помпата изхвърча от планката. Върнах се пак в сервиза и се оказа, че беличките пластмасови лентички с които се държи към планката не могли да ги защипят към помпата, щото имала скъсано ухо. И затова я вързали с свинска опашчица


Стана малък скандал и този път я вързаха с 2 метални скоби (като тези за маркучите) към планката. Изглеждаше здраво и надеждно и аз доволен си тръгнах. Всичко беше ок за около 2-3 седмици и след това започна проблема с изключването на задна скорост. Първия път стана като се качвах на малък тротоар назад, а сега вече става почти всеки път и на равно.
И за да не ви занимавам повече с глупости, имам следния въпрос:
Дали помпата е причина за случващото се или случайно, точно сега се е повредила и скоростната кутия?
Коментар