Привет!
Имаме следния въпрос тъй като се лтам в него от 1 2 седмици , в повечето времето когато шофирам Jeep-а , темперетурата седи една идея по-наляво , както е в първата прикачена снимка, в случай когато е доста топло и когато изкачвам много стръмен наклон се центрира точно както е в прикачения файл на втората снимка , в момента в който приключи изкачването има няма 2 3 минути и вече темперетурата се е върнала както в първата снимка . Преди 3 4 дни , преди няколко дни точно когато почнаха жегите ми се наложи пак да пътувам но с много натискане тъй като бързах случайно забелязах пак на същото изкачване че темперетурата е поднимала леко средата вървяща към дясно , прикачам снимка 3 , в момента в който се изравни темперетурата мигновено спадна на средата и 10 15 минути след това се върна в нормално състояние както е на първа снимка .
Та въпроса ми е нормално ли е това поведение или да търся някаква причина , на две диагностики не дава никакви грешки има нов термостат , нов антифриз не губи течност , мисля че правилно е обезвъдушена предницата вирната нагоре в работна темперетура пуснато е парното на макс 20-25 минути поседя ?
П.С извинявам се за "ръчните" червени чертички .
Имаме следния въпрос тъй като се лтам в него от 1 2 седмици , в повечето времето когато шофирам Jeep-а , темперетурата седи една идея по-наляво , както е в първата прикачена снимка, в случай когато е доста топло и когато изкачвам много стръмен наклон се центрира точно както е в прикачения файл на втората снимка , в момента в който приключи изкачването има няма 2 3 минути и вече темперетурата се е върнала както в първата снимка . Преди 3 4 дни , преди няколко дни точно когато почнаха жегите ми се наложи пак да пътувам но с много натискане тъй като бързах случайно забелязах пак на същото изкачване че темперетурата е поднимала леко средата вървяща към дясно , прикачам снимка 3 , в момента в който се изравни темперетурата мигновено спадна на средата и 10 15 минути след това се върна в нормално състояние както е на първа снимка .
Та въпроса ми е нормално ли е това поведение или да търся някаква причина , на две диагностики не дава никакви грешки има нов термостат , нов антифриз не губи течност , мисля че правилно е обезвъдушена предницата вирната нагоре в работна темперетура пуснато е парното на макс 20-25 минути поседя ?
П.С извинявам се за "ръчните" червени чертички .
Коментар