Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WK (WH) стари и нови теми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Cherokee WK (WH) стари и нови теми

    Отварям тази тема, в която да споделя моя опит от новата придобивка и интересни неща на които съм попаднал.

    Аз съм отскоро собственик на едно WK (WH) 2008 година и сега съм се захванал с профилактика и ремонти.

    Попаднах на един проблем и искам да го споделя.
    Проблемът засяга WK-тата с дизеловия мотор и попаднах на него ровейки се из разни американски форуми.

    Проблемът се причинява от теча на масло (което кондензира от масления отдушник на двигателя, който е свързан с маркуча на турбото), и от маркуча, който влиза в турбото. Когато си сменях горивния филтър свалихме така наречения (Elephant Hose) . Забелязах, че има няколко капки масло на входа на турбото. Само че, явно оригиналният маркуч има проблем и маслото почва да се стича под турбото, като накрая намокря актуаотора (swirl motor), който дефектира. Вероятността да се случи това е много голяма. Мопар са произвели нов маркуч който е подобрен и доколкото разбрах има допълнителни уплътнителни пръстени. Парт номера му е 53013672AE. Явно Мерцедес отдавна са направили това, защото тези пръстени от подобрения маркуч подлежат на смяна и са съвместими с тези на Мерцедес. (A6420940580).

    Някои хора, които актуатора им дефектира го bypass-ват с резистор и по този начин турбината остава отворена, но не знам дали това е добре за разхода на гориво. Смяната на актуатора не е много лесна, още повече че самия актуатор сигурно е около 300 лв, а за труд нямам представа.

    Подобрената версия на маркуча към турбото излиза около 200 -300 лв, но аз съм решил превантивно да си го поръчам. Незнам дали няма някакво друго решение.

    Имам още няколко неща, които ще споделя.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X