От една 3-дни съм горд собственик на Honda cr-v ,очарован съм от този автомобил!
Наложи се да му сменя гумите,защото беше с летни,но при свалянето на едната джанта се скъса едната шпилка(не беше ръждива ,но беше много яко стегната голям зор беше докато я скъсам).Реших да я сменям сам ,но се оказа ,че за да се смени шпилката трабва да се избие лагера при което е почти сигурно ,че ще се разруши и ще тряба и нов лагер(японците по-сложно просто няма как да го измислят).Не ми се занимаваше с цялата процедура по смяна на лагера,пък и си е цифра,затова проблема го реших по следния начин:
Купих от емкомплект шпилка за 4,50лв.изпилих и главата да стане дебела колкото самата шпилка и я набих в обратна посока- отпред назад,после я наварих отзад с електрожена за да се удебели и да не излиза и готово.Мисля ,че ще изкара без проблем докато дойде време за смяна на лагера(дано не е скоро)и тогава ще я сменая с оригинална.
Наложи се да му сменя гумите,защото беше с летни,но при свалянето на едната джанта се скъса едната шпилка(не беше ръждива ,но беше много яко стегната голям зор беше докато я скъсам).Реших да я сменям сам ,но се оказа ,че за да се смени шпилката трабва да се избие лагера при което е почти сигурно ,че ще се разруши и ще тряба и нов лагер(японците по-сложно просто няма как да го измислят).Не ми се занимаваше с цялата процедура по смяна на лагера,пък и си е цифра,затова проблема го реших по следния начин:
Купих от емкомплект шпилка за 4,50лв.изпилих и главата да стане дебела колкото самата шпилка и я набих в обратна посока- отпред назад,после я наварих отзад с електрожена за да се удебели и да не излиза и готово.Мисля ,че ще изкара без проблем докато дойде време за смяна на лагера(дано не е скоро)и тогава ще я сменая с оригинална.