Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с импулс на бубините Daihatsy Terios

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с импулс на бубините Daihatsy Terios

    Здравейте колеги, имам проблем с газова уредба на Terios (1.3 83 коня стария мотор с двете бобини) .Беше с газова уредба Bigas правиха струваха ,колата работи известно време нормално(около час) и започва старата песен ,прекъсва и гасне, и стигнаха до извода ,че компютъра си губил настройките без ясна причина защо .Намерих от приятел нов инжекцион , слага го друг газаджия ,и идва момента за настойки и ми излиза с "проблем " ,че ми се губил импулса на двигателя (което е нелогично за мен ) и не можело да се настой новата гас и ме праща на ел. техник ,като отидох при неге погледна мери и ми каза къде е импулса и че е невъзможно да се губи и колата да работи на бензин .Връщам се пак и вързва там импулса и казва ,че го няма изобщо.Импулса който се губи е взет от белия кабел на датчика на разпределителния вал,а този който трябва да има според ел .техника е средния на бубината черния .

  • #2
    Май нещо те будалкат... Първо за какво му е на ГИ да има инфо от датчик разпределителен вал?! Него това хич не го интересува. А се взима сигнал от бобината, за да може ГИ да ти показва оборотите. При некоректно избрана запалителна система в програмата няма да отчита реални обороти. Второ, единственият сигнал, от който се интересува ГИ и би било проблем да се губи, е импулса на някоя бензинова дюза. Тогава ГИ не знае времето на впръскване и се шашка. Ако няма сигнал на някоя дюза, то и в този момент двигателя ще тресе и на бензин(проблем по кабели, компютър). Обикновено е важно да се избере типа впръскване в софтуера-последователен, полу- или фул-груп. Тези програми, които съм виждал сами определят типа при автокалибровка.
    Просто смени газаджията!

    Коментар


    • #3
      Взема се сигнал от първа дюза, и за обороти и за импулс

      Коментар


      • #4
        Да ,но твърди ,че не получавал сигнал на нито една от двете бобини . Аз също свързах на средния каабел на бубината който трябва да е импулса ,но се губи копчето на газта директно, а като четох на разни места пише ,че се губи копчето ако няма импулс .Май подведох ,това е делко ,а не дарчик на разпределителния вал ,единсвено като е вързан там импилса копчето си тръгва нормално,ако държа на обороти може да мине на гас ,ако няма обороти пускам на гас обръща и веднага връща на.бензин. Ходих при друг газаджия ,но била марка с която не се занимава и така

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X