Цена за какво, колега? Да си докараш колата и после да си я вземеш готова или и ти ще се потрудиш?
Против правилата на форума е, макар че в случая търговията е със собствения ми труд.
По-добре да е на "лични съобщения" този разговор.
Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
ЮВЕЛИРНО ИЗПЪЛНЕНИЕ!!! БРАВО РОСЕНЕ!!!Всички заварки и петна вече са обработени превантивно с ръждопреобразовател. Подготвят се крепежите. При мен те са от дървена талпа дебела 50 мм, широка 150мм и дълга 500мм, в която се изрязват две дъги по напречния профил на бутилките. Захващането за пода на ФЕРО става с метанови ленти и обтегачи. Ще опитам, докато газаджията подготвя инсталацията да изчистя и боядисам с протекта 3/1 леглото на резервоара. /Това може би ще е последно, преди да замине за скраб/. С такава боя ще обработя и бутилките. Дървената конструкция е много надеждна! С такава монтирах 60-литрова бутилка пропан-бутан под багажника на НИВАТА. В 2011г. я продадох без каквито и да е забележки по нея. Новия собственик продължава да я кара безпроблемно. РОСЕНЕ, ЗЛАТНИ РЪЦЕ ИМАШ! ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ! Така също и на съфоромците, от които черпих много знания, съвети и препоръки.
Метановите ленти са стоманени, широки 30мм. и дълги до 1150мм. обвити са с гумено покритие.Към тях се продават и метални обтегачи.Има ги във всички магазини за газови эуредби.
Росене, от много години не съм си имал работа с Питагор и Евклид и те, както сам се убеди, са ме забравили.Да!Но чиниите на жена ми,кухненските, не летящите ми помогнаха да се справя горе долу без техните геометрични теореми и формули.Разликите в данните се дължат на банциговата лента, но струва ми се те не са съществени.Дано!Очаквам твоята оценка преди да започна монтажа.
И така продължаваме! Ето снимков материал:
Това са леглата за бутилките, изготвени от дървен материал по по-горе представения чертеж на sobax с малки преработки на място. Те са импрегнирани с горещо отработено масло. Монтажът е направен с винтове през пода на багажника.
Поставихме и метановите ленти, като предварително обработихме леглото на резервоара с боя HAMMERITE 3в1, която се нанася директно върху ръждата.
Бутилките газ/бензин вече са прихванати с метанови ленти към пода на ФЕРО в подходяща позиция. Гориво и газопроводи са съединени с агрегата и измервателните уреди в подходяща позиция, за да може бензиномера и газ сондата да показват относително точни показатели на таблото.
Ето от къде ще пълним с пропан-бутан.
Така изглежда двигателният сектор.
След края на монтажа, поглед към бутилките.
ФЕРО е в тестов период след монтирването на газовия инжекцион. Държи се много добре и вЪри кат` мАтор.
С безкрайна благодарност към Росен (sobax) и всички останали съфорумци които ме запалиха и помогнаха по тази тема!
Коментар