Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Очаква ни приятна изненада!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Очаква ни приятна изненада!

    При положение че през светлата част на денонощието, в прости МТУ, половината държава стои парализирана половин денонощие, не виждам служба, която реално да захранва с данни такова устройство.
    Не става дума как работи оня проектор. Става дума за взаимодействието му с човекът. И че привикването към него неизбежно ще додеде до масови катастрофи.
    В офроуда пък проблемът е съвсем друг. Това няма как да се оправи с близката навигация. Никой никога не е правил сантиметрови карти. Така че работата е да имаш полукомпас, който да ти създава и показва директрисата, а не хипотетичен път без ясен критерий за избор. Ти ще си го избираш на място. Работата е в кашата да не изгубиш ориентация и да знаеш накъде трябва да се промъкваш.

    Коментар


    • #17
      До: Очаква ни приятна изненада!

      двата ГПС, с които съм пробвал ме побъркват с лаг - 200 метра изведнъж са 50, стоиш на светофар - метрите намаляват
      ако тая линия точно предава подобно качество информация - ще се мята като змия и постоянно ще ме агитира да мина я през сграда, я нещо такова;
      т.е. съгласен със скепсиса на Стефан, макар и по още една причина;
      Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

      Коментар


      • #18
        До: Очаква ни приятна изненада!

        Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
        двата ГПС, с които съм пробвал ме побъркват с лаг - 200 метра изведнъж са 50, стоиш на светофар - метрите намаляват
        ако тая линия точно предава подобно качество информация - ще се мята като змия и постоянно ще ме агитира да мина я през сграда, я нещо такова;
        Доколкото не съм забелязал очертаната на GPS-картата линия на маршрута да се мести (извън случаите, когато маршрутът се промени) не виждам причина въпросната линия да се "мята като змия".
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Очаква ни приятна изненада!

          Това е съвсем трети въпрос. И с много мощен приемник ще се бута в сградите. Заради грешката от отразения сигнал пък. Четете например изследването на Туоно за Сърф ІІІ. Трябва да го има в архива.

          Коментар


          • #20
            До: Очаква ни приятна изненада!

            @V93: защото картата е неподвижна, а се мести символът на "приемника" (прескача от забавянето); тук е обратното - "ти" си неподвижен, а "картата" се мести пред очите ти ... като има забавяне линията няма да съвпада с реалността отвън, така както в първия случай "приемникът" не е нарисуван на актуалната си позиция;

            обяснение - боза
            Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

            Коментар


            • #21
              До: Очаква ни приятна изненада!

              Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
              @V93: защото картата е неподвижна, а се мести символът на "приемника" (прескача от забавянето); тук е обратното - "ти" си неподвижен, а "картата" се мести пред очите ти ... като има забавяне линията няма да съвпада с реалността отвън, така както в първия случай "приемникът" не е нарисуван на актуалната си позиция;

              обяснение - боза
              Защо аз да съм неподвижен, а картата да се мести?!? Същата работа си е като с обикновен GPS. Само дето в единия случай картата, на която ми е очертан маршрута, е двумерна, а в другия - 3D. Ако дисплеят на GPS-а ми се проектира на стъклото да не би маршрутът да вземе отведнъж да ми подскача?
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Очаква ни приятна изненада!

                V93 е прав. Съвременните навигатори "стабилизират" доста успешно картата. И Стефан е прав, че в града с това нещо ще е лудница, но не заради сигнала на GPS-а. SIRF 3 с подходящия софтуеър зад него се справя чудесно, въпреки отразените сигнали. Просто когато пресечките са през 20 метра, едва ли една линия ще ти стигне да се ориентираш. По шосетата обаче ми се вижда доста удобно решение. Естествено само при условие, че картата е много точна.
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #23
                  До: Очаква ни приятна изненада!

                  Понеже името ми е забъркано все едно, аз пак да попитам.
                  От къде идват вицовете за блондинки? За блондинки - шофьори?
                  Твърдя, и отговарям за думите си - единствено изватен масов убиец, педераст и невменяем чиновник може да допуснат такова нещо за употреба.
                  Зад тези ми твърдения стои освен теорията, и достатъчно собствен опит. Обещавам да убивам чисто физически и лично всеки, който виновно причини ПТП с участието на такъв прибор и в мое присъствие. Настоявам да бъде присъединено към забранените за употреба в автомобила технически средства.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Очаква ни приятна изненада!

                    Стефане, понякога си много краен...
                    По твоята логика трябва да се забранят и радиоприемниците в автомобилите, а защо не и огледалата за задно виждане...
                    Погледни по-ведро на нещата, техниката, както и всичко останало се развива, кога в правилна посока, кога в грешна, "студената война" завърши преди повече от 15 години...
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Очаква ни приятна изненада!

                      Защо забраниха да говориш по телефона в движение, и защо направиха задължителни фаровете?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Очаква ни приятна изненада!

                        Честно да ви кажа, като знам колко неточни карти се продават с ГПС-приемниците, струва ми се, че често ще се случва тая линия да забива спорадично в банкета и оттам в полето в съседство с пътя, при условие, че пресечката, която ни интересува е 20-на метра по-нататък по пътя, или е подмината с 20-на метра и вече е късно да завиваш ...
                        Това по-скоро ще обърква. Така представена се визуализира съвсем малка част от картата и човек трудно ще се ориентира в общ план къде се намира. Може би е по-добре на подобен принцип да се извежда "стандартна" информация от екрана на "обикновен" ГПС - картата, курсора на текущото положение, направляващите команди и подобни.
                        Виждал съм работещи проекти за такива дисплеи, изписващи разни първични данни, като скоростта, оборотите на двигателя и прочие ...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Очаква ни приятна изненада!

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Защо забраниха да говориш по телефона в движение, и защо направиха задължителни фаровете?
                          Стефане, аз съм противник на всякакви забрани. Преди да станат масови мобилните телефони, съм говорил през целия път Бургас-София по радиостанцията и никога не съм изпадал в критична ситуация, но като гледам как се щурат като мухи без глави разни "телефонисти", си припомням, че покрай сухото, гори и мокрото... До ден днешен продължавам да карам без предпазен колан (имам две тежки катастрофи за над един милион изминати километра и в двете оцелях, благодарение на това, че бях без колан) и не мисля, че трябва да бъда санкциониран за това, че не мисля за собствената си безопастност (въпреки, че колко е безопасен и колко опасен е коланът, е дискусионно). Относно фаровете, то и преди промяната си беше записано, че се кара на къси светлини при намалена видимост и в сумрак. Но пък от друга страна, преценкта за сумрак е субективна... т.е. ето ти възможност за корупция. Така е, "няма пълно щастие", както обичаш да казваш...
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Очаква ни приятна изненада!

                            )) Всичко това мисля и аз Въпросът беше за мотивите на забраняващите - телефоните отвличат вниманието, фаровете го привличат. Карането с тая мърдаща чертичка неизбежно ще прикове цялото внимание и напълно ще лиши човекът от възможността за адекватни действия. Способността за разумни действия при такива нарочни смущения пък е достъпна за единици на милион и то след брутални тренировки. Само професионалист от много висока класа и във форма в момента, ще успее да се оправи когато това сбърка. Ако го изключат след като е свикнал, нормалният човек ще превключи на липсата му след часове или дни, след като е свикнал с него за няколко минути. И нататък по дебелата теория.
                            Ето ти пример. През 70-те имаше задача - немеханично задействане на катапулта в изтребителите. Човекът може да е ранен, да не му стигне времето, да не успее да се справи с претоварването. Тогава следенето на бързи хаотични обекти не беше тривиална задача, обаче татковият институт голям - нахвърлиха се, решиха проблема. Когато погледне в определен ред три точки в разни забутани места на кабината, ракетите гръмват и седалката заминава. Оргазмичен възторг. У специалистите по неврофизиология, по пилотаж, по оцеляване. Хубаво, ама на изпитанията както влезе и седне, още додето се закопчава, реленцето щраква и почва да свети лампичката "катапултиране". Хубаво че изпитания, и не е закачено наистина. И така - ВСИЧКИ. Въпреки че им е обяснено, разбрали са и знаят за какво става дума. И точките не са избрани случайно, няма как да ги огледа просто в процеса на работата или без да иска. Но 100%, ВСИЧКи и ВИНАГИ проверяват дали ъглите на кабината са си на мястото. Въпреки че никога преди това не са знаели че изобщо ги има. Ширпотребата от тия работи беше нашлемните прицели, но от това че ги има и водят целите непрекъснато няма преки последствия. За да се случи нещо, трябва да дойде потвърждение, което няма как да е рефлекторно. Получава се само след серия задължително осъзнати действия.
                            Мечешка услуга с две думи.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Очаква ни приятна изненада!

                              ...............Зад тези ми твърдения стои освен теорията, и достатъчно собствен опит. Обещавам да убивам чисто физически и лично всеки, който виновно причини ПТП с участието на такъв прибор и в мое присъствие. Настоявам да бъде присъединено към забранените за употреба в автомобила технически средства.
                              Параноично някак звучи! Все едно да забранят, да си поглеждаме таблото с уредите!А и е глупаво да си мислиш, че ще "убиваш" - все някой ще го извади зареден преди тебе!
                              Последно редактирано от bokser; 26-12-07, 22:36.
                              eTrex LEGEND Cx, NUVI 200

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X