До: Очаква ни приятна изненада!
При положение че през светлата част на денонощието, в прости МТУ, половината държава стои парализирана половин денонощие, не виждам служба, която реално да захранва с данни такова устройство.
Не става дума как работи оня проектор. Става дума за взаимодействието му с човекът. И че привикването към него неизбежно ще додеде до масови катастрофи.
В офроуда пък проблемът е съвсем друг. Това няма как да се оправи с близката навигация. Никой никога не е правил сантиметрови карти. Така че работата е да имаш полукомпас, който да ти създава и показва директрисата, а не хипотетичен път без ясен критерий за избор. Ти ще си го избираш на място. Работата е в кашата да не изгубиш ориентация и да знаеш накъде трябва да се промъкваш.
При положение че през светлата част на денонощието, в прости МТУ, половината държава стои парализирана половин денонощие, не виждам служба, която реално да захранва с данни такова устройство.
Не става дума как работи оня проектор. Става дума за взаимодействието му с човекът. И че привикването към него неизбежно ще додеде до масови катастрофи.
В офроуда пък проблемът е съвсем друг. Това няма как да се оправи с близката навигация. Никой никога не е правил сантиметрови карти. Така че работата е да имаш полукомпас, който да ти създава и показва директрисата, а не хипотетичен път без ясен критерий за избор. Ти ще си го избираш на място. Работата е в кашата да не изгубиш ориентация и да знаеш накъде трябва да се промъкваш.

Коментар