Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    300000 не е велик атестат за съвременен мотор. Почти всичкия масов "нов внос" е около такива километри, че и повече. Само че като го отвориш след това много добре личи кой с какво масло е карал.

    А доколкото маслото пък не е велик разход на фона на останалите, дори сменяно на под 10000км, и имайки предвид нашия точно пазар на масла, на който не се знае като купиш нещо дали вътре е сипано същото нещо, което сипват във фирмения сервиз по време на гаранцията, някак ми е по-комфортно да знам че маслото е поне свежо. Горе ти изписах причините, поради които се върви към все по-дълги интервали на смяна - еко простотии. И не е като да е единичен случай производителя в даден момент да ревизира препоръките си, я за самото масло, я за интервалите на смяна, като му докарат няколко вагона гаранционно гръмнали двигателя. Просто вече изпилват всичко докрай, и се случва да прекрачат разумната граница.
    Сигурно е така. Ще го пробва сина на Пасата. Той ако не му напомни компютъра въобще няма да го сменя. Маслото е от официалния вносител, там се сменява досега от нов.
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Интервалът за напомняне от компютъра на VAG-ините е програмируем, доколкото помня.

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    За двигател в добро състояние и след изтичане на гаранцията. Но пък ако смяташ да ги продаваш на 5-тата година или веднага след изтичането на гаранцията - все тая.

    Факта е че болшинтвото от проблемите на новите мотори, незасивимо от марката, модела и стойността на возилото, идват предимно заради вече откровено абсурдните еко изиквания. Не само че правят "миксери в истерия", ами докарват някои неща до там че като влезе една винарка в някой цилиндър, мотора става тотал щета. Абсурдно тънки сегменти, абсурдно малки допуски, шлайфане и лазерно хонинговане през фланец за да докарат допуските след стягане на главата, и това само и само да докарат уж някаква миниатюрна консумация на масло и ниски blow-by газове, което така и не се случва - пак има откровени масларки, нищо че са нови.
    Всичко това е вярно, но и всичко това е факт след изискванията на пазара. Всеки кара 4-5 години и иска новия модел, или поне "фейса". Ама да не е по-скъпо от предната, че даже и по-тънко да е. Ма да има камера нам си къде, "гУлямътЪ" навигация и една камара простотии, дето не му трябват. Еми тая цена трябва да излезе някак. А и вече никой не си купува кола да я кара 10-15 години, даже и аз. Някъде четох иследване, че чичо Ханс вече свалил интервала за смяна на колата с 1-2 години. Нещо от 5-6 на 3-4, толкова иска да я кара чиляка, взима новата.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Еми взима, щото са скучни и еднакви. Единственото останало удоволствие е от миризмата на ново, ама то след втората година изфирясва и колата заприличва на всяка друга от подобен клас, купена втора ръка.

  • Първоначално публикуван от Nikolajk Преглед на мнение
    Здравейте,какво масло двигателно препоръчвате за Гранд Чероки 5,7 HEMI 2006?Благодаря.
    Здравейте. Ще отговорим пак, както и на предното Ви питане, от 7ма страница в темата: Препоръчваме 5w20 signature series (https://ap1shop.com/bg/products/amso...ure-series-35/). Такова се препоръчва и от производителя ако двигателя е в добро здраве. Успехи
    AMSOIL - The first in synthetics.
    https://ap1shop.com
    0876 00 15 65, 0876 00 15 66

    Коментар


    • Здрасти, искам да си поръчам 7л(приблизително ) 10в40 от premium protection и ако има малки разфасовки на двутактово масло.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
        Здрасти, искам да си поръчам 7л(приблизително ) 10в40 от premium protection и ако има малки разфасовки на двутактово масло.
        Здравейте. Естествено че може, но ще изпратите ли на лично един телефон за контакт, за да се разберем направо. Благодаря предварително.
        AMSOIL - The first in synthetics.
        https://ap1shop.com
        0876 00 15 65, 0876 00 15 66

        Коментар


        • Писах аз ама тези съобщения сега са ми мъгла.Ако не се е получило нищо ще ги викна през сайта.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

          Зареждам...
          X