Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запитване към OFRM_Team

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запитване към OFRM_Team

    Здравейте имам Nuvi 205 дадено ми за ползване от фирмата в която работа, но там като чуят нещо по сложно от включи си скайпа и виж си фейсбука зациклят. Днес реших да си обновя картата OFRM v4.70 в сайта Ви : http://www.karta.bg и ми изведе съобщение, че е изтекъл срока за възможност за активиране на серийният номер на картата. Преди да пробвам прочетох Лицензните условия намиращи се в паметта на устройството и там не беше упоменато кога и в какъв срок трябва да се регистрира картата, докато в сайта има 60 дневен активационен срок. Прилагам Лицензните условия за да ги прочетете и да ми отговорите какво се прави в такъв случай.

    Точка 8 от Общите условия : http://law.karta.bg/news/164.html

    Поздрави
    Любомир Кръстанов
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Запитване към OFRM_Team

    Здравейте,

    Извинявам се за неудобството, но когато сме писали тези книжки не сме предполагали, че хората ще се регистрират години след закупуването на уреда.

    Тъй като картата ви е много стара за да се регистрирате ще трябва да ни изпратите снимка на гаранционната карта за да знаем кога е купен уреда и да можем ръчно да ви зададем датата на регистрацията от която имате право на 2 години безплатни версии. Ако са минали 2 години от покупката на вашия Гармин ще получите последната версия излязла преди изтичането им и ще имате възможност да си прибавите още 24м абонамент на преференциалната цена.

    Събин

    Коментар


    • #3
      От: Запитване към OFRM_Team

      Четейки прикаченият файл забелязвам че пише, че абонамента е една година. Добрата новина е че подарихме още една година на всички стари клиенти и реално ще може да ползвате и няколко бъдещи версии

      Коментар


      • #4
        От: Запитване към OFRM_Team

        ОК. Благодаря за вниманието. Ще помоля да потърсят документите във фирмата понеже е служебен Гармина. В случай, че не се намери значи ли, че няма да мога да се възполвам от ъпдейтването на преференциални цени и ще трябва да си купя нова карта. В сайта http://www.karta.bg гледах цените и мисля, че тази от 100 лв е тази която ми трябва / главно за София/ .


        Поздрави
        Любомир

        Коментар


        • #5
          От: Запитване към OFRM_Team

          Първоначално публикуван от raptor_studio Преглед на мнение
          ОК. Благодаря за вниманието. Ще помоля да потърсят документите във фирмата понеже е служебен Гармина. В случай, че не се намери значи ли, че няма да мога да се възполвам от ъпдейтването на преференциални цени и ще трябва да си купя нова карта. В сайта http://www.karta.bg гледах цените и мисля, че тази от 100 лв е тази която ми трябва / главно за София/ .


          Поздрави
          Любомир
          Разбира се че ще може да ползвате преференциалните цени!!! Ако не може да намерите документите ще ви направим регистрация с дата 60 дни след датата на която сме качили картата на устройството или SD-то. Документите реално са ви необходими за да не бъдете ощетен ако уреда е престоял повече от тези 60 дни в някой магазин. След като решите как да продължим нататък изпратете на мейла ни karta маймунка offroad-bulgaria.com (или попълнете формата за контакт в сайта ни) UnitID-то или 25 символният код и ще ви активираме акаунта.

          Коментар


          • #6
            От: Запитване към OFRM_Team

            С риск да си навлека нечии гняв, ще попитам следното: Мисля, че имаше опция, когато потребител изпрати данни за неточности в картата или някакъв трак, си удължаваше абонамента с една година - има ли нещо такова все още?

            Коментар


            • #7
              От: Запитване към OFRM_Team

              Ни най-малко не би ни разгневил подобен въпрос!

              Със срам си признавам, че не ни е останало време да обработим тази информация и да я вкараме в базата от данни в www.karta.bg

              Моля всички които са изпратили информация и абонамента им на OFRM Geotrade е изтекъл или изтича скоро да ни пишат за да актуализираме срока. Много ценим вашата помощ и не искам никои да си мисли обратното!

              Що се отнася до срок-а на допълнителен абонамет, той е по наша преценка според това каква информация е изпратена, как е подредена и т.н.т. За една година удължаване на абонамента трябва да сте изпратили доста неща Общо взето принципа в момента е поправка / добавка) = + 1 месец.

              Коментар


              • #8
                От: Запитване към OFRM_Team

                Днес се опитвам да регистрирам картата на един приятел, който си купи преди седмица Nuvi 255W ( от голяма верига за техника ) с европейска и BG карта - регистрацията на EU картата протече гладко и безпроблемно - my.garmin.com даде update от 2010.10 -> 2010.11 ( само дето не искаше да се пъхне цялата, та се наложи да му избера регион ) ... това добре, но на www.karta.bg като въведа серийния номер ( от serial.txt ) ми казва, че такъв не съществува ( актуалната карта на BG в Nuvi-то е 5.11 ) ... Ако има възможност - моля за съдействие...

                Коментар


                • #9
                  От: Запитване към OFRM_Team

                  За проблеми, свързани с регистрацията на картата, моля обръщайте се директно на посочения в ръководството на картата е-мейл адрес. Благодарим Ви.
                  OFRM Team
                  Отдел за Борба с Организираните Клиенти

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                  Зареждам...
                  X