Реших да пусна една такава тема защото ще имам доста въпроси а тук много колеги помагат и ще ми е от полза. Не знам дали темата е за тук ако не ще я преместя където трябва.
Миналата седмица купих това атв и сега ще се захвана и със него. Машинката стояла една година навън под един навес и още една година в един ръждясал микробус. Собственика се търкалял малко и я изоставил. Цената няма да я коментирам защото беше неустоима въпреки пораженията. Та на кратко щетите са: Леко крива задна ос. Крив прът за кормилото и леко крив десен горен носач. Моторетката запали едва ли не от първото завъртане което доста ме учуди. Ето и две снимки за сега.


Искам да споделя че АТВ-то е било правено до сега от най големият мондар който аз съм виждал. Няма болт или винт който е бутнат и да не е заоблен. Няма място където да е пипал някой и да не е окепазено. Слава Богу че са все дребни неща и ще оправя всяко едно но гадното е че са доста и дразнят много. <br>Сега искам да споделя първо най-големият проблем. Двигателя пали от раз и работи уникално добре и всичко е ок като изключа следният проблем. Наливам му ново масло паля го и за десетина секунди маслото става на боза. Смесва се с водата буквално за десетина секунди. Пробвах процедурата няколко пъти и все същото. Смъкнах двигателя и на първо четене като отворих капака видях че остичката на водната помпа не е много на ниво както и двете семеринги не бяха сложени съвсем правилно и стояха на криво. Реших да не бързам с отварянето на двигателя докато видя дали няма да се оправи като сменя помпата. Поръчах нова ос и семеринги и като дойдат края на януари ще пробвам. До тогава ще се позанимавам със останалите неща. Ще пускам доста снимки и ще имам много въпроси.
Миналата седмица купих това атв и сега ще се захвана и със него. Машинката стояла една година навън под един навес и още една година в един ръждясал микробус. Собственика се търкалял малко и я изоставил. Цената няма да я коментирам защото беше неустоима въпреки пораженията. Та на кратко щетите са: Леко крива задна ос. Крив прът за кормилото и леко крив десен горен носач. Моторетката запали едва ли не от първото завъртане което доста ме учуди. Ето и две снимки за сега.


Искам да споделя че АТВ-то е било правено до сега от най големият мондар който аз съм виждал. Няма болт или винт който е бутнат и да не е заоблен. Няма място където да е пипал някой и да не е окепазено. Слава Богу че са все дребни неща и ще оправя всяко едно но гадното е че са доста и дразнят много. <br>Сега искам да споделя първо най-големият проблем. Двигателя пали от раз и работи уникално добре и всичко е ок като изключа следният проблем. Наливам му ново масло паля го и за десетина секунди маслото става на боза. Смесва се с водата буквално за десетина секунди. Пробвах процедурата няколко пъти и все същото. Смъкнах двигателя и на първо четене като отворих капака видях че остичката на водната помпа не е много на ниво както и двете семеринги не бяха сложени съвсем правилно и стояха на криво. Реших да не бързам с отварянето на двигателя докато видя дали няма да се оправи като сменя помпата. Поръчах нова ос и семеринги и като дойдат края на януари ще пробвам. До тогава ще се позанимавам със останалите неща. Ще пускам доста снимки и ще имам много въпроси.
Коментар